Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

09-02-2022 om 18:41

Seks zonder dat je kind dat weet

Mensen met relatie en kinderen, 
Wanneer en hoe vaak hebben jullie seks? 
Doet iedereen dat vlug even tussendoor of  gewoon helemaal niet? Spreken jullie vooraf af wanneer het tijd is voor seks? 
Gewoon zomaar wat vragen uit nieuwsgierigheid. 


Als ze 6 zijn heb je toch de hele avond nog? Wij hebben pubers en dan is het lastiger, die gaan in het weekend later naar bed dan wij; maar wij doen gewoon de slaapkamerdeur dicht 's avonds als we naar bed gaan en maken gewoon niet zoveel lawaai En als ze iets doorhebben, jammer dan: dan weten ze dat pap en mam na 20 jaar nog altijd happy zijn met elkaar  

Kan je dan desnoods een slot op je slaapkamerdeur maken en aangeven dat als de deur op slot is, dat jullie dan prive tijd hebben en niet gestoord willen worden? 

BlueFawn schreef op 09-02-2022 om 19:43:

[..]

Ja dat reduceert de mogelijkheden wel tot 0, we promoten wekelijks bij opa of oma gaan logeren maar hij wil dat hooguit 1 keer per maand. Doordeweeks moet zij werken van 9 tot 6 en we zijn niet vaak samen vrij buiten de weekenden. En we hebben al vanalles geprobeerd maar hij weet ons steeds weer te vinden zeg maar.

Is niet handiger om een kind van 6 in zijn eigen bed te laten slapen. 

Ik heb zelf geen kinderen maar heb nooit gesnapt dat je je kind in je eigen bed laat slapen. En dan heb ik t niet over een uitzondering. Wij hebben nooit bij onze ouders op de kamer of in bed geslapen 

Je deur op slot doen

's ochtends is ook nog een optie? In het weekend gaat mijn 6-jarige na het wakker worden zelfstandig naar beneden en gaat daar tv zitten kijken of zitten gamen. Die merkt dan echt niks meer op van wat er boven gebeurt.

En als de 6-jarige bij jullie in bed slaapt, kun je 's avonds beneden seks hebben, terwijl hij al in (jullie?) bed ligt. 

PriceyRook54

PriceyRook54

09-02-2022 om 21:02

Gewoon de komende 12 jaar niet meer seksen TO, lijkt me logisch. 

Ainne schreef op 09-02-2022 om 21:02:

Gewoon de komende 12 jaar niet meer seksen TO, lijkt me logisch.

12 jaar?  Maak er maar 18 van met de huidige woningnood. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

09-02-2022 om 21:18

BlueFawn schreef op 09-02-2022 om 19:54:

[..]

Nee hij is 6.

Samsonseks geen mogelijkheid?

Bedoel je met m'n partner?

Appelwangetje schreef op 09-02-2022 om 20:34:

[..]

Is niet handiger om een kind van 6 in zijn eigen bed te laten slapen.

Ik heb zelf geen kinderen maar heb nooit gesnapt dat je je kind in je eigen bed laat slapen. En dan heb ik t niet over een uitzondering. Wij hebben nooit bij onze ouders op de kamer of in bed geslapen

Misschien moet je eerst to's andere topic lezen. Betreft geen standaard gezinssituatie hier.

De beste stuurlui staan aan wal .

Gewoon als we naar bed gaan en oudste slaapt laat in. Als de slaapkamerdeur dicht gaat weet ze genoeg.  Hoort bij het leven hoor. 

Dat is waarom de gemiddelde ouder een bed koopt voor hun kind.

Ons kind slaapt ook bij ons in bed. Maar we hebben gelukkig ook andere kamers. Hij slaapt om 19 uur en daarna hebben wij alle tijd als we zin hebben. Badkamer, logeerkamer, het hoeft toch niet perse in de slaapkamer? 

Ik denk dat het pas een echt ding wordt als ze tieners zijn, later gaan slapen en weten wat seks is. 

Als je kind op een sport of clubje zit kan het ook nog in de tijd dat hij daar is.
Of als hij op een kinderfeestje is en daar ook eet.
Wekelijks promoten van logeerpartijtjes zou ik niet doen. Wel kun je af en toe iets regelen van een logeerpartijtje zodat jullie een avond uit kunnen en even tijd voor elkaar hebben. Of wil hij helemaal niet logeren?

Waarom slaapt dat kind in jullie bed? Dat slaat toch helemaal nergens op. Gewoon naar z'n eigen kamer en bed en op jullie slaapkamerdeur een slot. Probleem opgelost. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.