Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Pennestreek

Pennestreek

14-09-2018 om 23:32

Tijd voor de volgende OO meeting

In een ander draadje is spontaan het idee geboren om weer een meeting te organiseren. Dus hierbij open ik de inschrijving 😊

Wie wil de kar deze keer trekken? Vorige keer hebben Tihama en Kenfan het voortouw genomen.


Wendie

Wendie

17-09-2018 om 00:07

Leuk!

Krijg er opeens toch wel zin in, om te komen!
Dank Ginny voor je aanmoediging!

Ik hoop dat ik kan, ik woon in zo'n uithoek dat kans klein is. (zuidelijk) Dus ook nog nooit geweest en wel spannend.

Haha Emmawee, ben ook slecht in nicks maar Triva is wel super herkenbaar.

Kom je trouwens wel eens, Triva?

Super dames dat jullie dit willen organiseren.

Gyop

Gyop

17-09-2018 om 00:26

Ik kom niet maar veel plezier samen

Ja, haha, Triva is ook de enige die ik aan de manier van schrijven en manier van reageren op mensen terug herken

Ook ik gebruik vaak wisselnicks, ook bang voor herkenning.

Triva

Triva

17-09-2018 om 04:23

Wendie

Ik kwam vroeger wel eens ja. Laatste keer in 2010. Enne Triva gebruikt ook wel eens een eenmalige nick hoor.... alleen dan niet 'even anoniem' of zoiets. Sinds sommigen vaker van nick dan van kleding wisselen en de inhoud veranderd is vind ik het forum anoniemer. Dat is prima maar nodigt voor mij niet uit om naar een meeting te gaan. Zeker omdat ik wel een vaste nick heb. Hmm die moet ik maar weer eens veranderen..... Overigens heeft het weinig zin voor mij om veel te wisselen omdat ik regelmatig om een bepaalde reden op dit soort tijdstippen schrijf.

Triva

Triva

17-09-2018 om 04:29

Oja

En ik wissel herkenbaar van nick, niet omdat jullie me dan niet zouden herkennen maar omdat ik niet wil dat iemand van buiten obv 1 nick 17 jaar terug kan kijken en koppelen. Vandaar dus een nieuwe nickwissel. Dus jullie hoeven niet heel trots te zijn dat jullie mij wel herkennen

Wilgenkatje

Wilgenkatje

17-09-2018 om 08:33

17 jaar terugkijken kan sowieso niet Triva

… je herinnert je toch wel de revolutie toen de oranje pagina's verdwenen en daarmee -per ongeluk- ook ons archief aan herinneringen? Dat gaf een rel; begrijpelijk, er verdwenen veel emotioneel geladen gebeurtenissen die OO-ers hadden gedeeld.

Vooraf was aangekondigd dat het slim was eigen bijdragen veilig te stellen en zelf op te slaan, maar het omzetten van het systeem verliep onverhoopt anders dan bedoeld. Een lastig moment in de OO-geschiedenis. Maar dit terzijde, al is het jammer dat een aantal bezoekers het toen voor gezien hield. Sommigen kwamen later terug, dat is mooi.

Nostalgisch mijmeren dat het ooit beter was , ach daar schieten we weinig mee op Tijden veranderen, dat houdt niemand tegen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-09-2018 om 09:18

Maak je niet druk Triva

Ik ben heel slecht in nickwissels, maar jou haal ik er altijd binnen een paar berichten uit.
Je hebt een heel herkenbare schrijfstijl en een nog herkenbaardere boodschap.

Krisje

Krisje

17-09-2018 om 09:50

Nickwissels

Trivia, Flavia en Phryne hebben voor mij een zo herkenbare schrijfstijl, die heb ik binnen 2 berichten gezien. Ik hoop altijd maar dat ik dat niet heb, hoewel jij me toch best goed kent Ginny ))

mijk

mijk

17-09-2018 om 21:57

Al 17 jaar dezelfde nick

Dus ik doe nu ongeveer dezelfde censuur als boj familje envrienden. Maar ik ben er zo aan gehecht.. ik ben ooit een keer geweest in Amersfoort en het lijkt me wel weer leuk!

Mijk

Emmawee

Emmawee

17-09-2018 om 22:11

Leuk Mijk!

Ik kan me nog herinneren dat jouw naam op het lijstje stond. En volgens mij heb ik je ook gesproken, maar ik weet niet meer waarover.

Tihama

Tihama

18-09-2018 om 19:52

Leuk

Als het even kan, kom ik.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-09-2018 om 15:45

Hee Krisje

Ja ik had je inderdaad laatst gespot. Je verhaal over T deed het ‘m.

Kom je ook naar de meeting? Of doen we anders nog een keer een minimeeting met onze andere 2 maatjes?
Ben zo benieuwd hoe het nu met jullie gaat.

Een hoop gebeurd ook hier, dus veel te vertellen....

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-09-2018 om 15:51

Doen we Doenja?

Starten we het weer op?
Heb je mijn mailadres nog?

Doenja

Doenja

22-09-2018 om 16:38

Ginny ja leuk!

Laten we inderdaad even mailen. Heb het razend druk, maar dit kan er nog wel bij hahaha. Start van het seizoen voor me. En dan even kijken wie allemaal wil. Dus lieve mensen als je denkt; joh ik ben er op zich wel voor in, roep dat dan! Want dan weten we ook waar en wat voor locatie we moeten regelen.

Flavia

Flavia

22-09-2018 om 17:03

tuurlijk

natuurlijk ga ik proberen te komen, hangt echt van de datum af (zal wel weer januari worden zoals gebruikelijk) maar de kans is groot dat ik het wel geregeld krijg.

Wendie

Wendie

22-09-2018 om 17:10

Als het niet

al te noordelijk is doe ik hard mijn best erbij te zijn.
Hoewel januari gelijk al lastig blijkt, dan plan ik al een meerdaagse vakantie...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-09-2018 om 17:19

Tweede helft januari

26 januari is dat wat?
Of 2 februari?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-09-2018 om 17:23

En al te noordelijk zal wel niet

Doenja en ik laten de balans redelijk zuidelijk doorslaan, maar afhankelijk van de opkomst wordt het een mooi centraal punt dat goed bereikbaar is.

mijk

mijk

22-09-2018 om 17:57

Mag het niet te zuidelijk?

En als ik kom vind ik een noordelijke carpool wel leuk!

Sally MacLennane

Sally MacLennane

22-09-2018 om 18:52

geïnteresseerd!

Afhankelijk van tijdstip en lokatie

Leuk!

Tweede helft januari lijkt me uitstekend. Dan heeft iedereen tijd de kerstpondjes weg te kunnen werken om te kunnen shinen (om alvast maar een opzetje te geven voor de 'help, wat moet ik aan' wending die deze draad ongetwijfeld weer gaat krijgen.

Ideetje: leuke workshop, sneeuwkanon regelen en indoorskieen, en daarna aan de friet? Ik roep maar wat ...

Doenja

Doenja

22-09-2018 om 19:30

Jaaa Kenfan

Geweldig idee!!! Indoor skien en friet. Workshoppen doe ik de hele week al hahaha. En ik weet al wat ik aandoe!

Krisje

Krisje

22-09-2018 om 19:38

Jemig Ginny

Had jij mij gespot, ik dacht zo voorzichtig te zijn en niks specifieks over T te melden. Ik ben stomverbaasd

Carry

Carry

22-09-2018 om 19:55

Misschien

Misschien ben ik van de partij, als ik genoeg moed verzamel. En als het een beetje makkelijk met OV re bereiken is.

Lou

Lou

22-09-2018 om 20:58

Leuk!

Ik wil ook wel eens komen. Vooral als het in het midden van het land is.

Emmawee

Emmawee

22-09-2018 om 21:15

Doenja en Ginny

Hebben jullie mijn mailadres ontvangen?

Wilgenkatje

Wilgenkatje

22-09-2018 om 21:37

Leuke workshop

Goed idee. Van skiën heb ik geen kaas gegeten. We hebben ook weleens een fraaie uiterwaardenwandeling gedaan maar dat is niet echt wat voor eind januari / begin februari. Iets doen lijkt me sowieso grappig,

Wilgenkatje

Wilgenkatje

22-09-2018 om 21:58

Dresscode

Een of andere kleur ? Paars of zo? Groen? - ik raak op dreef door dat tenue de ville-draadje.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

23-09-2018 om 03:39

Sorry Krisje

Als jij niks had gezegd, had ik ook niks laten blijken.

Ik ben slecht in nicks, maar blijkbaar wel goed genoeg in het onthouden van specifieke info, waardoor ik bepaalde mensen er toch wel uithaal.
Maar wees gerust hoor, ik doe daar verder niks mee, met die info

Krisje

Krisje

23-09-2018 om 15:49

Ginny

Dat verwacht ik ook niet van je

Gaat het goed verder met S?

ja toch nee

Het lijkt mij best leuk te komen maar indoor skieen is echt het laatste waar je me warm voor gaat krijgen. Misschien kom ik dan wel alleen voor de apres-ski

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.