Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Pennestreek

Pennestreek

14-09-2018 om 23:32

Tijd voor de volgende OO meeting

In een ander draadje is spontaan het idee geboren om weer een meeting te organiseren. Dus hierbij open ik de inschrijving 😊

Wie wil de kar deze keer trekken? Vorige keer hebben Tihama en Kenfan het voortouw genomen.


Doenja

Doenja

21-12-2018 om 12:44

Tuurlijk CC

Er is geen enkele regen of eis waar je als Ouders onliner aan moet voldoen om op de forummeeting te komen. Of je nu veel leest of niet, vaak reageert of niet, of je nu altijd dezelfde nick hebt of altijd een andere. Je hoeft je niet bekend te maken. Maar je bent altijd welkom!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-12-2018 om 13:17

Kasskopje

Dat snap ik. Je hebt ook nog nergens voor gertekend

Ik vind het makkelijker om de hele groep in een keer te informeren dan om en hier en daar te gaan mailen. En als iedereen in dezelfde inbox staat kan ik niemand vergeten.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-12-2018 om 01:55

Ginny

Prima

Phryne Fisher

Phryne Fisher

22-12-2018 om 17:28

Tip

Misschien is het handig om een nieuw draadje te starten met in het eerste bericht de datum en locatie. Ik had het nu even gemist. Ik moet nog even kijken naar de januariplanning maar hoop wel dat ik kan komen.

OND

OND

22-12-2018 om 19:15

Neen, dank u

niet voor mij, te ver, te moeilijk maar ik blijf mijn stekelige zelve op het forum.

Flavia

Flavia

22-12-2018 om 21:21

phryne

zeker komen, ik moet ook nog even wat omgooien maar ga ook wel komen.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

22-12-2018 om 22:38

mail gestuurd

Ik heb 19 december een mail gestuurd met enkele vragen. Hebben jullie die ontvangen? Ik snap het dat het niet meteen beantwoord kan worden (kerstdrukte, aanmeldingen), maar kunnen me (mag per mail maar ook hier) melden of jullie de mail überhaupt ontvangen hebben? Soort van ontvangstbevestiging

Kaaskopje

Kaaskopje

22-12-2018 om 23:48

Phryne

Een nuttige tip. 😊

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

23-12-2018 om 18:01

Ontvangen Sally

Sorry . Het is inderdaad wat druk hier.
Onder de kerstboom heb ik vast wat meer tijd.

Ik zal een nieuw draadje beginnen met de aanmeldingen. En alle mailtjes braaf beantwoorden . Over 2 daagjes

Sally MacLennane

Sally MacLennane

23-12-2018 om 18:48

doe rustig aan

Ik weet in ieder geval dat het aangekomen is! Doe maar na de kerst verder kijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.