Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Pennestreek

Pennestreek

14-09-2018 om 23:32

Tijd voor de volgende OO meeting

In een ander draadje is spontaan het idee geboren om weer een meeting te organiseren. Dus hierbij open ik de inschrijving 😊

Wie wil de kar deze keer trekken? Vorige keer hebben Tihama en Kenfan het voortouw genomen.


Emmawee

Emmawee

29-09-2018 om 22:01

Mail

Ik heb je mail ontvangen, Doenja. Heb helaas sinds afgelopen vrijdag weer een enorme energiedip. Hopelijk een kortdurend dingetje. Maar op dit moment hebben jullie even niks aan me.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

30-09-2018 om 20:08

Mailadres

Dames,

ik speel met alle plezier voor postbode maar het is echt een stuk makkelijk als jullie, net zoals de vorige keer, een gezamenlijk e-mailadres aanmaken.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online

Emmawee

Emmawee

30-09-2018 om 20:25

Heidi

Dit uitwisselen is alleen voor het organiserend comité. Als wij drieën elkaars adres hebben is het verder aan ons.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-09-2018 om 20:30

Nee is goed Heidi

Ik maak wel een mailadres aan. Is ook makkelijker voor straks als we locaties enzo gaan afspreken. Dat hoeft ook niet op het www...

Tijgeroog

Tijgeroog

30-09-2018 om 22:21

Mailadres

Ginny, Je mag me mailen op [email protected], dan geef ik het door aan Doenja. Is dat makkelijker?

En ik ben juist bang om op een meeting te komen en van iedereen iets te horen als "Tijgeroog? Zit jij ook op ouders online dan?”

Doenja

Doenja

30-09-2018 om 22:48

Haha tijgeroog

Dat had ik bij de vorige meeting hahaha. En ben al vijftien jaar hier.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-09-2018 om 23:37

Minder woorden

Mocht ik komen, dan hoeft niemand bang te zijn voor lappen tekst 😅.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-10-2018 om 09:15

Tja Tijgeroog

Dan zit er maar 1 ding op en dat is incognito gaan. Grote hoed op, zonnebril op en niemand die je herkend

Sally MacLennane

Sally MacLennane

01-10-2018 om 09:23

ik zie opeens...

...in gedachten een groep mensen, allemaal met grote flaphoeden en donkere brillen op

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-10-2018 om 09:26

Hahaha Sally

Dat beeld had ik dus ook....

Flavia

Flavia

01-10-2018 om 09:46

valt mee

Als het al gebeurt dan weten we dat met z'n allen goed te verbergen.
Tot nog toe is het volgens mij niet gebeurt. Wel dat mensen elkaar al kennen en afspreken samen heen te gaan.

Of dat je op eens in een heel andere gelegenheid bent en dan iemand van de meeting tegenkomt. Maar ja dan ken je elkaar al.

Krisje

Krisje

01-10-2018 om 10:11

Precies tijgeroog

En ik ben juist bang om op een meeting te komen en van iedereen iets te horen als "Tijgeroog? Zit jij ook op ouders online dan?”

Haha, en daarom denk ik niet dat ik kom terwijl ik hier ook al 12 jaar dagelijks langskom.

Lou

Lou

01-10-2018 om 10:23

Krisje en Tijgeroog

Precies de reden dat ik tot nu toe nooit ben geweest. En nu denk ik: ik ga gewoon eens wél!

Tijgeroog

Tijgeroog

01-10-2018 om 10:51

Oh, maar....

Ik bedoelde eigenlijk dat de andere bezoekers van de meeting in de al die jaren ouders online mij nog nooit opgemerkt hadden. Tegenkomen van bekenden ben ik eigenlijk niet bang voor, die kans is zo klein en zo veel dingen die anderen niet mogen weten schrijf ik hier ook niet.

bekend of niet

Ik ben paar keer op een meeting geweest en ik heb nog nooit idee gehad dat iemand zei "goh wie ben jij eigenlijk?" Zelf ben ik echt een sukkel met nieuwe nicks, dus wijzig je nick drie dagen voor de meeting en ik heb geen idee wie je bent.
Ik vond het vooral gezellig.

Lou

Lou

01-10-2018 om 11:04

Tijgeroog

Ja dat bedoel ik ook. Ik loop ook niet zo in de gaten geloof ik

Pennestreek

Pennestreek

01-10-2018 om 11:09

Maar je hoeft echt geen 'bekende forummer' te zijn hoor

Helemaal niet zelfs. Sommigen gebruiken ook hun niet-alledaagse-nick om herkenning van hun 'avatar' te voorkomen. Maakt allemaal niet uit, het is gewoon altijd heel gezellig. Dus kom gewoon allemaal, leuk!

Thursday Next

Thursday Next

01-10-2018 om 11:09

nou

Misschien vragen ze op de meeting dan wel: hee wie is Krisje eigenlijk? Of: ben jij nieuw, Tijgeroog want ik heb je nog nooit gezien op het forum. Maar na de meeting, bij een berichtje van Tijgeroog denken ze dan: o jaaaa, dat is Tijgeroog, daar heb ik zo leuk mee zitten praten bij de meeting! Of: ja Krisje die had toen die grote hoed op en die zonnebril, dat weet ik nog wel!

Soort kroeg

Zo'n meeting heeft veel weg van een kroeg, waar je de onvermijdelijke stamgasten en andere oude bekenden kunt treffen, maar ook nieuwe mensen ontmoet met wie je ineens een klik hebt. Of niet, en dan ben je na drie woorden uitgepraat. Is ook niet erg want er zijn altijd mensen met wie je meer gemeen hebt. Sommigen komen live beter uit de verf dan op scherm, andersom is eigenlijk zelden het geval.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-10-2018 om 17:38

Precies

Ik zat vorige keer naast Fransien en die bleek al jaren mee te te schrijven en toch was mij dat op de een of andere wijze ontgaan. En nu als ik Fransien zie langskomen denk ik: Aaah Fransien, die ken ik want daar heb ik vorige keer zo gezellig mee zitten kletsen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-10-2018 om 22:40

Mailadres

Ik heb aangemaakt: [email protected]" target="_blank" rel="nofollow">[email protected]

Doenja, mail jij mij even?

OND

OND

05-10-2018 om 16:01

Neen, dank u

"boeit me niet".

Wilgenkatje

Wilgenkatje

17-10-2018 om 13:29

Is er al een datum geprikt ?

Ben benieuwd.

Tine Winkel

Tine Winkel

17-10-2018 om 13:53

spannend

vind ik het eigenlijk wel - maar ben ook wel nieuwsgierig. Kortom, afhankelijk van tijd en plaats doe ik mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-10-2018 om 14:13

Ihkv meedenken

Ik zou het best leuk vinden om naar een meeting te gaan, maar een slechte akoestiek is voor mij een spelbreker. Ik heb daarom een voorstel: hoe zouden jullie het vinden om een ruimte af te huren en daar óf zelf te koken, óf een lopend buffet te maken van thuis bereide gerechten? Je zou dan een thema kunnen afspreken als "Italiaans" of "Indiaas", of "stamppot".

Het voordeel van zo'n ruimte, vind ik, is dat je je dan toch wat vrijer kunt bewegen en baas bent over al dan niet muzak. Maar ook even naar buiten gaan of met je bordje in de hand staand kletsen e.d..

Wel een lokatie waar je met OV kunt komen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-11-2018 om 21:17

Tja die meeting....

Doenja,

Ik heb nog geen mail ontvangen. Is er iets misgegaan?

En zijn er wellicht nog andere vrijwilligers ?

Doenja

Doenja

03-11-2018 om 22:52

Ik dacht al...

Ginny ik heb echt al weken, zijn t geen maanden geleden n mail gestuurd. Je hebt mijn adres, stuur jij er eens een? Mijn mail verdwijnt nog wel eens in de spam map....

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-11-2018 om 01:16

Nee die heb ik niet meer...

Had al op dr Google gekeken.

Hmmmm, wat is wijsheid? Lukt het jouw om ook een tijdelijke gmail aan te maken, zodat ik jou kan mailen?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-11-2018 om 01:25

Nou....

Misschien is het toch gelukt.

En anders heb ik nu je telefoonnummer.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-11-2018 om 11:17

Heb je mail gehad Doenja?

?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.