Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Rare actie bij hi ?? mag dit?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sus-anne

sus-anne

03-12-2009 om 19:03 Topicstarter

Jakiro

ik denk dat je niet helemaal goed gelezen hebt,ik wilde ook een nieuw abonnement afsluiten,maar dat mogen blijkbaar alleen nieuwe klanten doen.

Jakiro

Jakiro

03-12-2009 om 20:01

Intypen bij hi

Typ eens bij hi.nl bij klantenservice de volgende vraag in:
twee abonnementen

Als je naar het antwoord kijkt, is de dame in de winkel dus fout.
Jakiro

Jakiro

Jakiro

03-12-2009 om 20:05

Overigens

Je kan ook online een heel nieuw abonnement afsluiten, met nummerbehoud en daar staat de zinsnede bij:
Wil je je huidige nummer behouden? (Dit kan ook als je nu nog geen klant van Hi bent)
Dus als bestaande Hi-klant kan het ook !
Jakiro

sus-anne

sus-anne

03-12-2009 om 22:29 Topicstarter

Jakiro

je hebt de hele draad niet goed begrepen denk ik.
ik wil geen TWEE abonnementen ,ik wil het oude opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten!

Jakiro

Jakiro

03-12-2009 om 23:35

Dan begrijp je mij niet..

In mijn eerste reactie zeg ik letterlijk:"Niemand verbied jou namelijk om 2 abb. te hebben. Daarna zeg je de oude op"
Of je koopt op de site een nieuw abonnement en geeft aan dat je je nummer wil behouden en dan zegt de Hi je oude abonnement op (dat is namelijk het punt van nummerbehoud, je neemt een nieuw abonnement maar wil het nummer houden en je provider zegt voor jou het oude abonnement op)
Ik begreep je dus heel goed !
Jakiro

Ik heb niet alles gelezen

Dus sla misschien de plank mis, of val in herhaling. Mij is het zo verkocht:
Een abonnement is sowieso al iets anders dan een contract. Een verlenging van een contract (al aangesloten, al een mobiel nummer) staat los van een abonnementswijziging, die ook tussentijds kan plaatsvinden. Het verschil is nu: het contract is afgelopen en de aanbieder wil je houden. Doet je dus een aanbod, die in principe niet iets is waar je recht op hebt, want de aanbieder biedt de simkaart en de daarbij horende diensten, niet de telefoon. De aanbieder zal er in dit geval zeer waarschijnlijk stiekem ook van uitgaan dat je liever op het aanbod aangaat in plaats van rompslomp te kiezen bij het overstappen. En dat jij een sjieke telefoon met extra's wilt en die zijn simlockvrij errug duur.
Veeeel spannender is De Nieuwe Klant. Mijn ervaring was destijds dat er aan de 'top' nogal van plek werd gewisseld. Men gaat dus voor het snelle geld, op de korte termijn. Ik zou niet meteen antwoord durven geven of het mag, nieuwe mensen met aantrekkelijker aanbiedingen lokken en die aanbiedingen vervolgens niet voor de bestaande klanten beschikbaar stellen. Interessanter vind ik dat de verkoopster in het begin van het verhaal de belgegevens gebruikt als argument om een verzoek te weigeren. Ik vind dat van haar gewoon dommm, het zal haar ongetwijfeld verteld zijn dat dit de werkwijze is, maar zo verkoop je het toch niet. Maar MAG het?
O ja en Mirjam, heul duf allemaal, vond ik ook, maar ik was maar een heel klein mensje in een heel groot bedrijf en ik zat al helemaal niet in de buurt van de marketing

O ja

En ik heb er geleerd heeeel kritisch te zijn en niet te kijken naar mooie posters in winkels

Mijn truc

Ik bel de provider op en zeg dat ik mijn abonnement wil opzeggen omdat ik wil overstappen naar een andere provider. Dat leverde me ook dit jaar weer een mooie aanbieding op. Ik betaal nu nog maar de helft van wat ik eerder betaalde, heb gratis internet en ik kreeg de telefoon die ik wilde er gratis bij.

Ik ook

Ik doen het net als Danni. De eerste keer kwam ik er per ongeluk achter. Ik was op zoek gegaan naar een leuke aanbieding en belde met de vraag hoe de opzeg- en nummerbehoud procedure werkt. Ik werd meteen doorverbonden met iemand die vroeg wat voor aanbieding ik had gezien en een leuk tegenaanbod deed. Dus ik zou zeggen ga op zoek naar aan leuk aanbod en als ze er bij Hi niet op ingaan heb je toch een leuke andere aanbieding gevonden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.