Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Loopster

Loopster

25-10-2016 om 15:34

Waar vind ik keep running van Evy?

Ik zoek de podcast/mp3-bestandjes van Keep Running van Evy. Ik kan het niet vinden, op een hoop niet meer werkende links na. Wel zie ik een app (Hardlopen met Evy), maar die lijkt niet al te best te worden beoordeeld. Ik wil eigenlijk gewoon haar schema van 5 - 10 km volgen. Weet iemand waar dat te krijgen is? Of is die app wel gewoon goed?


inderdaad wel app

Er is gewoon een app. Daarvoor moet je wel betalen. Maar dat is ook wel zo netjes richting de ontwikkelaar van dit programma.

Martje

Martje

01-03-2018 om 15:44

Helaas

Mijn computer is gecrasht van en alles is weg.

Keep on running

@Martje

Kun je mij ook de 5 - 10 km sturen?
Mijn mailadres is [email protected]

Die van 7,5 km in de app zijn niet in mp3 bestanden te vinden toch?

Groetjes,

Iris

anneke

anneke

12-05-2018 om 23:19

keep on running

Heeft iemand de mp3'tjes van de keep on running nog? Ik zou ze erg graag hebben! Moest iemand ze nog hebben en willen doorsturen naar: [email protected] ?

Dan kan ik weer eens mijn goeie voornemens voortzetten!

5-10 km podcasts

@ Martje

zou je mij de podcasts van 5-10 km ook kunnen sturen?
[email protected]

5-10 km podcast

@Martje

Kun je mij ook de 5 - 10 km sturen?
Mijn mailadres is [email protected]

Alvast bedankt!

Groetjes Lammie

Marion

Marion

09-09-2019 om 22:44

keep running mp3's

Ik zou heel graag de mp3's van keep running ontvangen.

Ik heb ze ooit gehad en er heel veel plezier van gehad, maar sinds ik een nieuwe telefoon heb heb ik ze niet meer.

Ik zou heel graag weer opbouwen naar 10 km met de podcast van Keep Running.

Zou je het ook naar mij willen sturen?
Mijn mail is:
[email protected]

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes, Marion

Marion

Waarom betaal je er niet gewoon voor? Het is nog geen 5 euro meen ik me te herinneren. En gewoon in de appstore (of de equivalent van Android) te koop.

5-10 km

Hey! Zou iemand mij misschien de mp3’s van 5-10 km willen sturen? Ik heb 0-5 ook op deze manier gedaan en ik vind het heeeeeerlijk!

5 - 10 km

Ps de app vind ik zelf echt niet fijn!

rode krullenbol

rode krullenbol

30-11-2019 om 14:59

Hmm ...

Begrijp ik het goed, dat die mp3's muziek betreffen waarop het fijn rennen is? In dat geval houd ik me uiteraard aanbevolen om de titels te vernemen! Mijn vaste lijst kan altijd wel wat uitbreiding gebruiken.

Rode krullenbol

Flavia

Flavia

30-11-2019 om 20:49

Niet alleen muziek

Ze hebben niet alleen muziek maar ook de aanwijzingen om te wandelen en rennen en aanmoedigingen " ik ben fier op u"

Flavia

Maar die aanwijzingen zitten toch ook in de app? Ik begrijp dat zo'n mp3 bestand gratis is en dat dat waarschijnlijk een voordeel is voor sommigen. Je kunt ook gewoon de app kopen en zelf een spotify lijst maken

Flavia

Flavia

01-12-2019 om 10:19

App van mp3

Ik heb de MP3 en de app maar vind de app ook minder fijn dan de MP3.
Er zit teveel geneuzel bij dat je niet uit kunt zetten.

mp3 bestand

wij gebruiken de app, maar deze is niet handig gezien je telkens je telefoon mee moet nemen.
indien er nog iemand de mp3 heeft, kunnen jullie mij deze bezorgen aub.

mvg

5-10 km mp3

Dag,
Na twee avonden zoeken eindelijk deze oproepen gevonden voor de mp3 van Evy voor de 5-10 km.

Kan iemand mij die svp ook toesturen??

De app werkt echt niet fijn.

Hoop echt dat t lukt en alvast dankuwel.

[email protected]

Ellentje

Ellentje

28-05-2020 om 00:04

Podcasts

Hoi,

Ik zoek ook nog steeds naar de podcasts. Als iemand mij kan helpen, heel graag!

Groet,
Ellen

Ellentje

Ellentje

28-05-2020 om 00:05

0-5 km

*Betreft 0-5 km

Ellentje

Er is gewoon een (betaalde) app. Tenzij je 5 euro of zo voor een jaar teveel geld vindt, zou ik gewoon die app kopen. Kun je tenminste gelijk van start in plaats op een gratis mp3 bestand te wachten.
(en ja Evy wil er ook wat aan verdienen)

Flavia

Flavia

28-05-2020 om 13:11

Alkes

in die app moet je ook nog programma's kopen en die duren 12 weken max. Daarbij komen dan ook nog je data kosten want het werkt niet zonder mobiele data.

Ik vind de app, zeker sinds de laaste update veel minder fijn dan een mp3.

Lynn

Lynn

09-06-2020 om 12:11

mp3 bestandjes

@Flavia

Zou u mij die bestandjes van 5-10 km door willen sturen via de mail? ik zoek er al een tijdje na en het is me nog steeds niet gelukt om ze te krijgen. De app heb ik al geprobeerd en die vind ik niet zo fijn.
U zou mij er heel erg bij mee maken.
[email protected]

5-10 km

Zou iemand mij ook de mp3's van de 5 tot 10 km willen doorsturen?
Ik heb alles afgezocht om de podcast te kunnen kopen maar dat lijkt niet meer mogelijk te zijn. Enkel nog de app maar ik wil niet met mijn gsm gaan lopen.

[email protected]

flucas

flucas

28-06-2021 om 15:29

Hallo!

Ik ben al een tijdje op zoek naar de Keep Running MP3 bestandjes voor de 5 - 10km, zou iemand die misschien kunnen mailen naar 473802fl apestaartje eur.nl? (Is mijn schoolmail met een wat strengere spamfolder voor het geval bots dit mailadres oppikken) 

Ik heb zelf wel de Start2Run bestanden voor de 0-5 km dus als ik iemand daar blij mee kan maken laat dan maar weten!

flucas

flucas

28-06-2021 om 15:39

flucas schreef op 28-06-2021 om 15:29:

Hallo!

Ik ben al een tijdje op zoek naar de Keep Running MP3 bestandjes voor de 5 - 10km, zou iemand die misschien kunnen mailen naar 473802fl apestaartje student. eur.nl? (Is mijn schoolmail met een wat strengere spamfolder voor het geval bots dit mailadres oppikken)

Ik heb zelf wel de Start2Run bestanden voor de 0-5 km dus als ik iemand daar blij mee kan maken laat dan maar weten!

Zie dat ik mn adres verkeerd getypt heb! het juiste is: 473802fl @ student . eur .nl

Hallo. Zou er nog iemand de mp3-bestanden van de serie 5-10K kunnen bezorgen of mailen? Bedankt!

Hallo

Ik zie dat deze post al even geen reacties meer heeft gehad, maar indien iemand nog de mp3-bestanden heeft voor de 5 tot 10 km, dan mag je mij die zeker ook bezorgen.
Ik loop het liefst zonder mijn gsm bij me te hebben, dus die mp3-bestanden zijn ideaal!
jolien_lootens apestaartje hotmail. com 

Alvast bedankt! 

@ Martje of iemand anders die ze heeft
Ik weet niet of het nog mogelijk is gezien het topic al erg oud is, maar ik zou ook graag de mp3  van de 5-10km willen gebruiken. 
Kun jij laten weten of dit lukt?
Grt Ingeborg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.