Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Ladylike!

Ladylike!

09-01-2015 om 15:41

Vakantie en stiefkids

Pergola

Bij mij ziet het er iets anders uit Pergola omdat mijn vriend en ik niet samenwonen, wel allebei kinderen hebben maar geen gezamenlijke kinderen. Ik heb er niet echt een onderbouwde reden voor maar het voelt voor mij niet goed om met mijn vriend en zijn kinderen op vakantie te gaan zonder die van mij. De kinderen hebben niet altijd in dezelfde periode vakantie dus het komt voor dat hij alleen met zijn kinderen gaat. En ik alleen met die van mij. Dat vinden we allebei enorm leuk overigens. Ook kerst oid vier ik niet met hen zonder mijn eigen kind. Dat voelt gewoon incompleet. In de zomer gaan we met zn allen. Als alle kinderen met hun andere ouder weg zijn gaan wij nog een paar dagen met zn tweeen. Het is een enorm gepuzzel om alles op elkaar aan te laten sluiten. De ex van mijn vriend heeft ook kinderen waar rekening mee gehouden moet worden immers. Soms word ik va het gepuzzel moedeloos maar goed. We doen met alle kinderen wel andere leuke dingen als naar de bios, museum etc.

Veel Varianten

Ik moet bij het lezen van dit topic denken aan mijn ex-man, die vorig jaar in het voorjaar met zijn vriendin 3 weken naar een tropisch oord is geweest. Ik dacht meteen... hoe zouden de kinderen dat vinden? Zelf hebben ze het er niet over gehad en ik wilde geen slapende honden wakker maken. Ik denk dat het grote verschil is, dat ze zichzelf niet vergelijken met zijn vriendin, maar dat absoluut wel hadden gedaan als ze kinderen zou hebben gehad die mee waren gegaan.

Zij zullen er ook niet bij stil hebben gestaan dat die 15 vakantiedagen ten koste gaan van tijd met hen. In de grote vakantie zou hij nog een week met de kinderen gaan, maar dat ging door omstandigheden niet door. En dat laatste was echt overmacht. Hij zou het goedmaken in de herfst- of voorjaarsvakantie maar dat zie ik er niet van komen. Dan had er toch al wel iets geregeld/overlegd moeten zijn...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.