Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bijtje82

Bijtje82

30-01-2022 om 11:19

Corona zelftest


Bijtje82 schreef op 15-02-2022 om 23:52:

Begrijp ik nu goed dat als ik 26 februari uit eten ga, ik zonder 1,5m, mondkapje en toegangstest naar binnen mag?
Dus eigenlijk dat het is zoals hhet altijd was?

Yep! Alles is dan weer normaal, behalve testen bij grote evenementen en mondkapjes in het ov.

Zoals het vroeger was. Als je graag wilt mag je een mondkapje op en afstand houden, nog steeds.
 Is een gek idee hè, dat je van huis gaat en het gevoel hebt dat je iets vergeet. 

Bijtje82

Bijtje82

16-02-2022 om 18:27

Eppos schreef op 16-02-2022 om 17:46:

Zoals het vroeger was. Als je graag wilt mag je een mondkapje op en afstand houden, nog steeds.
Is een gek idee hè, dat je van huis gaat en het gevoel hebt dat je iets vergeet.

Nou denk dat ik er snel aan kan wennen.

Als ik te lang met een mondkapje loop heb ik altijd het gevoel dat het rondom m'n mond gevoelloos wordt.

Maar idd. De eerste periode heb je het idee dat je iets vergeet of naakt bent ofzo. 

En dit is nu dus echt een rare periode. Want nu moet het mondkapje dus nog wel en vroeg ik me dus vanmiddag af bij de winkel of hij nu wel of niet op moest...Zal dus inderdaad wel wennen worden.

Bijtje82

Bijtje82

16-02-2022 om 21:01

Tango schreef op 16-02-2022 om 20:02:

En dit is nu dus echt een rare periode. Want nu moet het mondkapje dus nog wel en vroeg ik me dus vanmiddag af bij de winkel of hij nu wel of niet op moest...Zal dus inderdaad wel wennen worden.

Ja en in het openbaar vervoer sowieso. Maar goed, daar maak ik zelden gebruik van. Ben met de auto goedkoper uit en kan zelf bepalen wanneer ik wil vertrekken. 

Ik had precies dat, bij het afrekenen en inpakken een vlaag ineens de gedachte om hem af te doen en dan denken oh nee, dat is vanaf vrijdag pas. 
Terwijl ik toch ruimschoots voor ik de winkel betrad mondkapje op had. 
Nu heb ik net 100 mondkapjes ofzo gekregen naast de zelftests, van school. Na eindeloos er achter aan gaan. En ja hoor nu mag het zonder. Ik zou bijna met het openbaar vervoer gaan om ze te kunnen gebruiken. De zelftest blijft nog wel natuurlijk. 

Eppos schreef op 16-02-2022 om 23:03:

Ik had precies dat, bij het afrekenen en inpakken een vlaag ineens de gedachte om hem af te doen en dan denken oh nee, dat is vanaf vrijdag pas.
Terwijl ik toch ruimschoots voor ik de winkel betrad mondkapje op had.
Nu heb ik net 100 mondkapjes ofzo gekregen naast de zelftests, van school. Na eindeloos er achter aan gaan. En ja hoor nu mag het zonder. Ik zou bijna met het openbaar vervoer gaan om ze te kunnen gebruiken. De zelftest blijft nog wel natuurlijk.

Vanaf volgende week vrijdag (25-2) pas in winkels.

Inderdaad het duurt nog een hele week allemaal

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.