Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

hasan

hasan

28-03-2020 om 18:20

erectieproblemen

k ben man van 42 ik heb erectieproblemen ik heb suikerziekte vorig jaar was waarde 99 bloedsuiker meting 18 ik gebuikte maca van aliexpress ik nam 1 of 2 erectiepillen binnen half uur kreeg ik erectie begin januari 2020 suiker gedaald van 99 naar 52 en meting 7 of 8 sinds januari geen erectie meer ook niet met de maca. ik heb cobra 125 mg sildenafil voorschreef huisarts.libidoforte cmagra 100 mg ompocure en themra gebruikt geen 1 geholpen om erectie te krijgen ik gebruik ook medicijnen metformine 500 mg 3 keer per dag simvastine 40 mg 1 keer per dag fosinorilnar 10 mg 1 keer per dag en deze week tesosteron waarde 11 en dat is ook goed zei arts enige probleem is door suikerziekte maar vorig jaar suiker hoog was ik kreeg wel erectie met erectiepil maca dit jaar suiker laag erectie ook laag.ik drink geen suikerdrankjes en eet ik geen zoete dingen en ik drink wel koffie esrpresso melk en ook cola zero maar dat drinkte ook vorig jaar zelf cola drinkt te ik ook kreeg wel erectie dit jaar geen suikerdrankjes maar toch geen erectie maar vorige week avond erectie gekregen 3 dagen achter elkaar zonde pillen bijna 8 dagen geen erectie en huisarts zei gebruik tadanafil maar die lig nog in apotheek ik denk dat het ook niet ga helpen wat is er aan de hand met mij graag een goude tip

even snelle reactie

kan beschadiging door suikerziekte zijn, maar dat zou ik niet zo snel al verwachten. Er zijn heel veel reden voor erectieproblemen. Heb je wel ochtenderecties?

Kan evt ook bijwerking zijn vd fosinopril (alleen iom voorschrijvend arts eventueel op proefstoppen hoor)

Testosteron waarde lijkt me een beetje aan lage kant voor jouw leeftijd, maar altijd sochtends laten meten, ip keer herhalen

Guppie

Guppie

29-03-2020 om 20:02

Geen gouden tip

maar wat doen aan je gezondheid. Kan schelen gebruik van medicatie. Vooral de insulinegevoeligheid verbeteren d.m.v. evenwichtige voeding. Bij elke maaltijd zorgen voor complexe koolhydraten, eiwit, vet en vezels. En niet te vaak eten. Wat voedingssupplementen om je insulinegevoeligheid te verbeteren.
Medicijnen zorgen voor verminderde opname en verhoogde uitscheiding van vitaminen en mineralen. Veel medicijnen verminderen het Q10-gehalte. ACE-remmers zorgen vooral voor de uitstoot van mineralen, zoals zink, wat belangrijk is voor je hormonen.
Cholesterol heb je nodig voor de aanmaak van allerlei hormonen en vitamine D. Cholesterol op kunstmatig manier verlagen geeft dus problemen.
Frisdrank werkt verzurend op je lichaam, zorgt voor uitstoot van mineralen. Kunstmatige zoetstoffen zijn ook niet best voor je gezondheid. beter bakkie thee of koffie of water.
Kortom. Je erectieproblemen voor lief nemen of wat doen aan je gezondheid.

rode krullenbol

rode krullenbol

29-03-2020 om 20:49

Maar ...

Kan het niet gewoon een kwestie zijn "oestrogeendominantie"?

Martijd

Martijd

30-03-2020 om 13:53

ik zou me

eerst eens om je algehele gezondheid druk maken. Hup alle koolhydraten er uit, niet meer dan 40 gram per dag. Zo ben ik (diabetes) al jaren medicijn vrij.

Dan kan je je over een jaartje eens druk gaan maken over de medicatie ivm erectie als het dan nog nodig is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.