Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Geprikt met Pfizer, Moderna, Astra Zeneca of Janssen vaccin


Moderne gehad, twee dagen hondsberoerd met 39,7 graden koorts, hoofdpijn, spierpijn, doodmoe. Nu is het over. Hopelijk na de tweede prik minder last! 

Moderna bedoel ik natuurlijk. Leuk, autocorrect.

AlisonH schreef op 06-06-2021 om 10:10:

Moderne gehad, twee dagen hondsberoerd met 39,7 graden koorts, hoofdpijn, spierpijn, doodmoe. Nu is het over. Hopelijk na de tweede prik minder last!

Dat is wat heel erg heftig. Had jij al COVID-19 gehad?

AstraZeneca met maar vijf weken tussenin. Kreeg mijn man via huisarts. Hoop maar dat de vaccinatie nog steeds voldoende werkt, ook al wordt nu 12 weken gehanteerd. Net het weer, dat Vaccinatiebeleid. Je kunt er eindeloos over praten maar hebt er geen invloed op.

AlisonH schreef op 06-06-2021 om 10:10:

Moderne gehad, twee dagen hondsberoerd met 39,7 graden koorts, hoofdpijn, spierpijn, doodmoe. Nu is het over. Hopelijk na de tweede prik minder last!

herkenbaar, gisteren gevaccineerd met Moderna en dezelfde klachten vandaag. Ik heb 5 weken geleden Corona gehad en toen waren de klachten milder. Hopelijk knap ik snel op. Ik hoef gelukkig niet nog een keer.

Mijn man trouwens ook gisteren gevaccineerd met Moderna,  ook 5 weken geleden Corona gehad met amper klachten en nu ook klachtenvrij. En dat terwijl hij in de risicogroep valt. 

Afgelopen woensdag gevaccineerd met Janssen. Sinds zaterdag een hele rode bovenarm. Warm, opgezet en behoorlijk wat pijn. 
Gisteren nog even contact gehad met de HAP. Het is een reactie op het prikken. Goed koelen en dan zou het snel weer over moeten zijn.

Poezie

Poezie

07-06-2021 om 11:40 Topicstarter

Sterkte pind@!

Het vaccineren gaat nu echt snel, geboortejaar 1985 en 1986 zijn al aan de beurt! Als het zo doorgaat kan mijn oudste zoon binnen een week een afspraak maken en mijn jongste vlak daarna😀

Oh pind@, dat is niet bemoedigend, ik heb zaterdag Janssen gehad en rekende me al rijk omdat ik nergens last van had gehad, ik vond het prikken zelfs nauwelijks pijn doen.
Maar het kan dus nog komen, jammer.
Hopelijk gaat het bij jou snel over

Overigens, in het 18 uur journaal. Boris Johnson heeft corona gehad maar ging vandaag wel voor zijn tweede 'jab'. Vanwege de effectiviteit van 2 injecties tegen de Indiase Deltavariant. Dus ja, moet je dan genoegen nemen met 1 injectie als je al corona hebt gehad?

Dat is een eigen keus AnneJ. Je mag dan zelf weten of je 1 genoeg vindt maar je mag er ook 2.

Dankjewel Claire, goed om te weten.

Helaas. In de ochtend heb ik een vage plek op mijn arm. In de loop van de dag wordt de plek vuriger, roder, warmer en nog steeds groter..........
Het is lastig maar niet onoverkomelijk. Overigens heeft mijn vaccinatie-buddy-collega nergens last van. Ik heb wel vaker een wat heftige reactie op sommige dingen.

Bij mij zit de eerste Pfizer er in. Gisteren een beetje last van mijn arm, vandaag een wat zwaar hoofd en lijf en nu wat moe. En vooral ook heel blij )

https://nos.nl/artikel/2384611-vanaf-21-juni-kunnen-mensen-kiezen-voor-het-janssen-vaccin

Je kan ook na de eerste Pfizer, Moderna of AZ voor de tweede prik Janssen kiezen. Ben je sneller klaar.

Ik mag morgen voor de eerste prik. Gezien jullie reacties, ben ik benieuwd hoe ik erop zal gaan reageren. De dag erop ook een verjaardag in gezin; ik ga vragen of ze in de linkerarm prikken zodat ik in ieder geval geen moeite heb met het prikken van een vorkje in de appeltaart.

Gisteren ook uitnodigingen voor darmkankeronderzoek en baarmoederhalsonderzoek. Nog even en dan komt de mammogram-bus weer op het plein en dan zijn we weer een tijdje ‘veilig’🙂.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.