Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Moemoemoe


Sinilind

Sinilind

07-12-2019 om 10:12 Topicstarter

Begonnen aan winterslaap blijkbaar...

Ik slaap veel vind ik, maar ik word ook veel wakker in de nacht. Niets mis mee met slapen, behalve de hoeveelheid werk voor school en studie dat zich aan het opstapelen is. Gisteren een kerstboom gehaald, vandaag Kerstboom opzetten met zoon en naar de film+uiteten met vriendin vanavond. In de tussentijd hond uitlaten, misschien op het strand, en een beetje aanrommelen in huis. Morgen hetzelfde zonder boom opzetten en zonder film. Gaaaap. Ik heb maandagochtend een afspraak met de huisarts, ivm hartkloppingen, slaapproblemen, hoge bloeddruk.
Aan zich niets mee natuurlijk, behalve dat mijn werk blijft liggen en dat ergens in mijn achterhoofd een stemmetje blijft zeuren "je loopt achter je loopt achter.."
Sini

Emmawee

Emmawee

07-12-2019 om 12:12

Stemmetje

Je kunt gewoon terug praten tegen dat stemmetje, wist je dat? Wat denkt ze wel niet?! Jou steeds op je achterstanden wijzen terwijl je je helemaal niet goed voelt? Ja je loopt achter. Dat is waar. En nu stil, want Sini moet beter worden.

Lusithania

Lusithania

07-12-2019 om 18:17

Hartkloppingen

Ik had eerst amlodipine voor mijn veel te hoge bloeddruk maar kreeg er o.a. Veel hartkloppingen van. Ik heb nu een ander middel en daarbij geen last van de bijwerkingen. Kunnen de hartkloppingen komen door de medicatie?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.