Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

EHReinders Kronenburg

EHReinders Kronenburg

05-11-2008 om 17:38

Steeds maar knallende hoofdpijn

Ik word er echt gek van.
Eerst had ik knallende hoofdpijn gepaard met misselijkheid op de laatste dag van de menstruatie, maar nu, sinds 4 maanden, heb ik het bijna elke dag. Ik slik aleve, dan weer advil liquid, dan weer paracetamol, maar niets helpt.
De HA zegt dat ik maar rustig aan moet doen, en dat het echt wel een keertje overgaat!!!!

Help, weet iemand wat nu echt goed helpt? Mijn nek, schouders en hoofd doen zooo zeer, bah!

uno

mameva

mameva

05-11-2008 om 17:49

Misschien...

Hoi,
Ik heb ook heel vaak last gehad van hoofdpijn en dan ook heel erg pijn in mijn nek en schouders, zat helemaal strak. Rust hielp niet echt. Druk maken al helemaal niet. Ik heb jaren fysiotherapie gehad met oefeningen en ga maar door, maar dat was verlichte maar tijdelijk.

Inmiddels ga ik al sinds 2 jaar om de 6-8 weken naar een chiropractor. Hij maakt de nek en wat wervels los (doet geen pijn) en ik ben bijna altijd zonder hoofdpijn. Als het een enkele keer toch heel erg vast gaat zitten en ik weer hoofdpijn heb, ga ik een keer tussendoor langs en vervoglens gaat het weer beter.

Misschien ook iets voor jouw? Trouwens mij helpt Ibuprofen als pijnstiller het best. Misschien kun je die ook proberen ipv aleve. Paracatamol verlicht bij mij ook nauwelijks.

Sterkte! En probeer het toch maar bij een chiropractor. Ik ben echt enthousiast.

angel3

angel3

05-11-2008 om 17:50

Slik je de pil?

als je de pil slikt zou ik zeggen stoppen en kijken of dat scheelt. Ik ben om die reden gestopt.
Vriendin van me had veel menstruatieklachten met hoofdpijn en misselijkheid na de bevalling en is de mirena geadviseerd. Die heeft ze nu. Op de een of andere manier heeft het met hormonen te maken (sorry KAN het met hormonen te maken hebben)
Sterkte

Bastet

Bastet

05-11-2008 om 18:15

Misschien

Het zou heel goed een medicijn-afhankelijke hoofdpijn kunnen zijn.Google eens op die term,misschien herken je het wel.
Groetjes,Bastet

ayla

ayla

05-11-2008 om 20:28

Ook de pil

Hier na de bevalling van de jongste opeens vreselijke hoofdpijn van de pil. Ben 2 keer gestopt en 2 keer opnieuw begonnen maar telkens kwam de hoofdpijn terug. Nu maar met de pil gestopt en geen last meer

wendelien

wendelien

06-11-2008 om 09:00

Hoofdkussen

etc. Ik herken de klachten: je kunt ontzettende hoofdpijn krijgen van schouder- en nekklachten en pijnstillers hebben daar niet tegen. Alleen losmaakoefeningen, een warme douche en een dikke sjaal daarna. Het heeft ook zin na te gaan of je wel een goed hoofdkussen hebt. Pas overigens op met al die pijnstillers: die kunnen ook hoofdpijn gaan veroorzaken!

cqcq

cqcq

06-11-2008 om 09:12

Ziekte van lyme?

Een vriendin van mij had dit onlangs ook... maandenlang hoofdpijn. Vervolgens dubbelzien, uitvalverschijnselen, soms niet meer kunnen praten.

Bleek uiteindelijk de ziekte van lyme te zijn. De hoofdpijn was daarvan het eerste signaal geweest.

He Mowie

Dit is de derde keer dat ik dit lees, paranoide?

bibi63

bibi63

12-02-2014 om 23:37

Negeren

Mowie is de oorspronkelijke poster, zie de overige kort na elkaar geplaatste postings over hoofdpijn. Negeren aub.

Jasmijn

Jasmijn

13-02-2014 om 13:06

Jasam en Bibi

Ik zie dat jullie telkens reageren op posts van jaren geleden, deze komt uit 2008!

bibi63

bibi63

13-02-2014 om 21:53

ohhh echt?

Haha, maar waarom duikelt die post dan ineens op? En een stuk of 6 met dezelfde boodschap.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.