Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Terbinafine pillen: ervaringen?

Wie heeft er ervaringen met een terbinafine kuur tegen voetschimmel? Het is bij mij erg hardnekkig en heb al van alles geprobeerd. Pedicure zei dat dit helpt, maar op internet lees ik dat het in 30% van de gevallen niet aanslaat én heel slecht is voor de lever. Dus ik twijfel en ben op zoek naar wat ervaringsdeskundigen….Nog niet overlegd met ha.

hier in huis gebruikt door 3 mensen, 2 met maar weinig nagels aangetast en ikzelf (9 teennagels). Bij alle 3 zonder problemen nu schoon. Al weer n jaar of 5. Fantastisch,  ik had t 10 jaar eerder moeten doen, durf eindelijk weer mn blote voeten te laten zien 

Beter van binnenuit behandelen. Verzuring van lichaam, candidaovergroei, darmflora aanpakken. Oplosbare vezels, zoals psyllium zorgen voor een betere ph-waarde van je darmen.

Ja, prima ervaring hier. 1 kuur gedaan, ruim 10 jaar geleden, nooit meer last gehad. 

Ja, nu een jaar of 6 geleden, 10 nagels zwaar aangedaan, al jaren aan het modderen met de dingen die piepmuisje adviseert en die niet wetenschappelijk bewezen zijn. 

Ik heb heel lang moeten slikken, wel de leverwaarden laten testen want het is een klein maar aanwezig risico, en door het lange slikken wilde de huisarts die voor de zekerheid in de gaten houden. Ik heb bij elkaar een maand of 10 geslikt. 

Nu zijn mijn nagels al jaren schoon, kan weer open schoenen aan, en vooral de pijn is weg. 

heb het voor voetschimmel gehad. Ik was juist klaar met zalfjes en cremepjes en het was lang weg. Nu af en toe wel weer tussen de kleinste tenen maar het gaat ook vanzelf weer weg. 
Het is dan ook wel weer jaren geleden dat ik die kuur had. En je moet het ook wel even tijdje gebruiken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.