Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Annebella

Annebella

25-06-2018 om 11:43

vaccinaties

Hier wat grappige munitie voor als er weer een anti-vaccinatiedraadje begint

https://www.boredpanda.com/anti-vaxxer-vaccination-facts-funny-comebacks/?cexp_id=10797&cexp_var=27&_f=featured


Caesar

Caesar

02-09-2018 om 09:05

Panische angst

Fokke & Sukke hebben het uitgebreid onderzocht:

“Quinoa en glutenvrij brood blijkt...”
“een panische angst voor vaccinaties te veroorzaken!”

Ad Hombre

Ad Hombre

02-09-2018 om 12:49

OND

OND

05-09-2018 om 22:07

Zijn uw kinderen gevaccineerd Donna?

Gewoon om te weten. Ik verdoe mijn tijd niet met dwazen, die hun koters wel laten vaccineren om hier het hoge woord te voeren en anderen erop te wijzen hoe gevaarlijk het wel is.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2018 om 02:06

OND

Of jij je tijd verdoet met Donna, is jouw keuze. Jij kiest ervoor om te reageren, dus als dat verspilde moeite blijkt te zijn, is dat jouw pech.

OND

OND

06-09-2018 om 11:31

Het lijkt me niet zonder belang in deze.

Als ik advies nodig heb inzake mijn tijdsbesteding, zal ik daar wel om vragen, dank u.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2018 om 12:41

Goed idee OND

Maar verwijt een ander niet dat jouw tijdsbesteding verspilde moeite blijkt te zijn. Jouw keus.

OND

OND

06-09-2018 om 15:45

hebt werkelijk niks beters te doen?

OND

Vast wel, maar toch neemt ze de moeite om met jou in gesprek te gaan. Is dat niet aardig ?

Groeten,

Temet

Temet

Daar hebben we nou een mooi spreekwoord voor: "Paarlen voor de zwijnen"

Kaaskopje

Kaaskopje

07-09-2018 om 10:07

OND

Nee, ik heb even niet veel beters te doen ). Zie het als beleefde omgangsmanieren. Belgen hebben de naam niet alles direct te zeggen, omwegen te zoeken. En schrkken vervolgens van hoe direct 'wij' zijn. Kennelijk heb jij je als doel gesteld om niet aan dat beeld te voldoen. Doe lekker lomp, dat snappen ze beter daar in Nederland. Verrassing... wij houden ook van goede manieren. Dus ik reageer op wat jij zegt. Anders krijgen we ook nog het verwijt dat we al je nuttige bijdragen negeren. Je reactie-gedrag komt op mij over alsof je een stammenstrijd te strijden hebt. Belgen vs Hollanders. Of misschien zelfs Vlamingen vs Hollanders. Wie is de beste stam? Dat stadium zijn we toch hoop ik voorbij?

Donna

Donna

07-09-2018 om 15:37

OND

En ik verdoe mijn tijd niet met het communiceren met iemand die zelfs de meest basale fatsoensnormen niet beheerst.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.