Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

24-01-2011 om 11:07

Jade

Maar ja, volgens mij laat hij de andere dames helemaal niet geloven dat ze een grote kans hebben. Hij zit gevangen tussen het 'spel' en zichzelf.
Wietse wist ook bij de brief al dat huppeldepup het moest gaan worden. Het is - voor het programma - niet helemaal slim (of juist wel, wat dit is leuke tv) om zo eerlijk te zijn, maar ik vind dit misschien nog wel eerlijker dan het spel meespelen en pas op het allerlaatst zeggen hoe en wat. Ik vond Richard een engerd, maar ik vond hem nu echt eerlijk. Nee, die anderen worden het niet. Punt, klaar, uit.
Die vrouw (Annemieke?) vind ik nog een veel grotere draaikont.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-01-2011 om 13:04

Richard

Het programma is bedoeld om een boer aan dé liefde te helpen. Hij leek die gevonden te hebben. Dat kan zo gaan. Dat zij hem nu opeens dwingt om die andere vrouwen nog een kans te geven vind ik eigenlijk veel gekker dan dat hij zijn keus al gemaakt heeft. Hij voelt niks voor die andere vrouwen, hij wil haar. Dat is eerlijk. Dat zij zich opeens aan de 'spelregels' wil houden komt wat te laat en dat kun je Richard niet in zijn eentje verwijten. Zij is net zo goed op het 'stiekeme' afspraakje ingegaan.

Jade

Jade

24-01-2011 om 13:09

Chippie,

"Die vrouw (Annemieke?) vind ik nog een veel grotere draaikont."

Dat klopt. Laat hem het spel eigenlijk meespelen ("Je had je k....moeten.....niks moeten zeggen") en begint te roepen (in het voorstukje voor volgende week) dat hij zijn mening weleens bij zou kunnen stellen (terwijl hij haar zijn liefde heeft verklaard zullen we maar zeggen).

Het is niet slim nee, maar wel leuke tv (hoe sneu het ook is voor de anderen).

Sancy

Sancy

24-01-2011 om 14:33

Volledig de kluts kwijt

is Annemarie volgens mij. Arme meid, waarop moet je nou selecteren??? Wie het snelst melkt? Wie het meest precies de landbouwwerktuigen schoon spuit? Wie het snelst leert kaas te maken?
Nou, in ieder geval heeft Johannes de dans ontsprongen. Ik ben blij voor hem, hij verdient een lieve vrouw met wat diepgang.
En ligt het nou aan mij (IADH-ouder deformatie) of bespeur ik werkelijk ASS-trekjes in Annemarie? Die sociale onhandigheid, die schijnbare afwezigheid van emotie, het niet willen of kunnen kijken in andermans ogen, haar stemvolume, die moeite met interactie en spontaniteit... het doet me denken aan mijn zoon

Sancy

Sancy

24-01-2011 om 14:35

Oh ja, johannes

Wat fijn voor de kijkers dat hij helemaal aan het eind toch nog even zijn befaamde achteruitgezucht demonstreerde

Sancy

Sancy

24-01-2011 om 14:40

Klassieke richard

"Ik heb geen problemen".
Neuh. Vast niet. Jammer dat anderen er wel een probleem van maken hè?

Sancy

Sancy

24-01-2011 om 14:58

En deze opmerking

uit een recensie wil ik jullie niet onthouden:
"Maar ach, [Marita] was toch al wat chagrijnig in verband met het flirten van Ksenia. Als dat flirten was, dan is Marcel een aantrekkelijke heteroseksueel."
http://www.recensiekoning.nl/2011-01_10398/boer-zoekt-vrouw-aflevering-7

Polly Shearman

Polly Shearman

24-01-2011 om 15:11

Oh whahah ja sancy

Manlief en ik hadden het zelfde idee als jij over Annemarie, voor een vrouw scoort ze wel erg hoog op autistische trekjes.
Als het nou een man was geweest dan hadden we haar gedrag veel "normaler" gevonden...

Lol sancy

Vivablog: "Wat betreft de torenkamer-vlecht-theorie zit Annemarie misschien wel in een torenkamer, maar zodra er een man onder haar raam gaat staan, steekt ze haar middelvinger naar hem op en schreeuwt (want oh mèn, wat kan dat mens akelig hard schreeuwen) ‘GA ANDERS EERST EENS DE PAARDENKOETS SCHOONSPUITEN EN DAN ZIEN WE DAN WEL VERDER MAAR JE MAG SOWIESO NIET IN MIJN BROEKJE NOU DOEIIIIIIIIIII’."

Yvonne, help haar nou toch!

Puck

Puck

24-01-2011 om 19:54

Net op hyves gelezen....

Annemarie zoekt werknemer, Marcel zoekt baarmoeder, Gijsbert zoekt schoonmaker, Frank zoekt vleeseter en Richard zoekt Annemieke

Kaaskopje

Kaaskopje

24-01-2011 om 23:56

Holden

Wie weet loop ik al langer op deze aardkloot rond dan jij Holden. Ik ben nog van het Ned. 1 en 2 tijdperk. Ik weet onderhand dus best dat er het een en ander in elkaar gezet wordt om het aantrekkelijker te maken voor de kijker met hopelijk mooie kijkcijfers tot gevolg. Maar je kunt niet ontkennen dat het programma boeren aan de vrouw heeft geholpen. Het programma was een gat in de markt en daar is niks op tegen.
In tegenstelling tot jou, althans zo lijkt het, heb ik geen hekel aan Yvon en kan ik haar kledingstijl voor dit programma wel waarderen. Als je Irene Moors gaat quoten twijfel ik heel erg aan je beoordelingsvermogen. Boer zoekt vrouw én presentatrice hebben naar mijn idee toch heel wat meer klasse. Maar dat is smaak.

Wilma

Wilma

26-01-2011 om 11:18

Hm, net in de prive gelezen (en da's een betrouwbare bron ..

Dat boer Richard met Heidy is ! En dus helemaal niet met Annemieke. Nou was 't de Prive van afgelopen week, die van vandaag kan natuurlijk wel weer in staan dat ie met Annemieke is .

Er stond wel in dat er heel veel in elkaar gezet is enzo en dat Richard daar enorm van baalde/niet goed tegen kon.

Ik kan me veel dingen wél voorstellen van in scene gezet enzo, maar je kunt me niet wijsmaken dat een weldenkend mens de rol van Marcel vrijwillig op zich gaat nemen ....

Groetjes,
Wilma

Margriet*

Margriet*

26-01-2011 om 23:09

Neuh geen ass

Bij Annemarie, gewoon hollandse boer'n nuchterheid. Nooit geleerd om je goed te uiten, werk'n zal je! (ik ken meerdere mensen van Hollandse-nuchtere-calvinistische-boerenafkomst, zit in het bloed.)

Gijsbert vind ik de leukste. Alleen al goed met de prachtige weilanden en dan zo'n heerlijk stadsgezicht (het AMC) op de achtergrond. Met hem kun je tenminste nog beetje leven! Hup op de fiets naar het Leidseplein!

Nou margriet

Volgens mij zei Gijsbert dat hij zelden in de stad kwam. Misschien als je in die aftandse scheurijzers wilt aankomen, maar anders sta je wel droog bij hem qua gezamenlijk de bloemetjes buiten zetten.

Chris

picovina

picovina

30-01-2011 om 19:26

Jaaaa....

kben er klaar veur
Nog snel wat werkjes wegwerken, bakje koffie klaarzetten en gezellig samen op de bank ben benieuwd!!

Tweeling?

Hadden Heidi en Annemiek nou echt dezelfde trui aan?

Jesse_1

Jesse_1

30-01-2011 om 22:09

Jee savon

Ik stond ondertussen te strijken, dus ik heb het gemist!
Ik vond het een raar verhaal bij Richard. R. heeft dus gemaild/gebeld met Heidy en Annemieke en NIET met Susan en de andere dames vonden dat niet raar? Ik kan me voorstellen dat Heidy zich gepasseerd voelde, maar had zij eerder dan niet het gevoel dat ze Susan passeerden?
En die mannen bij Annemarie, ze vallen beiden op haar door haar uiterlijk/bedrijf? Maar vinden ze haar nu ook echt LEUK?
Jesse

Puck

Puck

30-01-2011 om 22:22

Susan

Ik vond dat Susan twee uiterst rake opmerkingen maakte: "hij weet niet wat hij misloopt" en "buiten wacht er vast ooit iets beters voor mij". Kijk, zo zet je Richard op zijn nummer.
Annemarie lijkt een beetje te ontdooien, ze lacht zowaar af en toe.
Frank heb ik geen idee wie hij gaat kiezen, ik vond het wel lief om te zien hoe hij tijdens zijn telefoongesprek tegen een geit aanknuffelde.
En de manier waarop Gijsbert bij de net gekalfde koe zat trots te zijn vond ik zo mooi!

Janna

Janna

30-01-2011 om 22:23

Inderdaad tweeling

Yep, ze hadden dezelfde trui aan, alleen in een andere kleur. Door de opvallende kraag viel dat me gelijk op. Dat moet ze zelf toch ook opgevallen zijn lijkt me... Ik had toch echt even iets anders aangetrokken hoor. Ze zaten NB naast elkaar op de bank!

Heel even dacht ik dat Anita (van boer Frank) ook al in deze trui rond liep, maar dat bleek net even een ander modelletje (wel dezelfde kleur als Annemiek en ook nog eens met die kabels en grote kraag).

Gallifrey

Gallifrey

30-01-2011 om 22:35

In de vooruitblik: "en wie is er bij richard op bezoek?"

Ik heb nog teruggekeken bij uitzending gemist en ik zou zweren dat het Susan is. Zagen jullie dat ook?

Lol die trui....

zal ik jullie eens wat vertellen? Het is er eentje van de H&M en ik heb hem in het blauw! Hahaha!

Ik moet zeggen dat Frank wel een ontwapenend droppie is zoals ie in die geitenschuur met een knuffelgeit emotioneel zat te bellen.

En Richard is natuurlijk een sukkel met zijn gekonkel vooraf, maar hij is nu achteraf wel heel eerlijk en open. Ik vond het wel knap hoe Susan de eer aan zichzelf hoeld. Beter dan Maxima-Heidy die er volgens mij witheet vandoor is gegaan.

En Gijsbert was idd een schatje met zijn kalfje. De kinderen zaten trouwens ademloos (en af en toe oh-en-ah-end)mee te kijken...

Ingrid

Heidy

ik denk dat heidy vooral boos is omdat hij haar wel uitgebreid stond te knuffelen in de schuur????

Griezelig

Wat kunnen vrouwen ontzettend achterbaks en gluiperig zijn zeg! Zitten Heidy en Annedinges de hele tijd de dikke vriendinnen te spelen en intussen achter elkaars rug om met R aan te pappen!

Fantastische televisie!

Heidy

Ik denk dat Heidy ook boos op Annemiek is, zij waren toch redelijk close en het leek erop alsof Annemiek niet aan Heidy had verteld dat zij en Richard elkaar al ontmoet hadden.

Susan hield de eer aan zichzelf, hij weet niet wat ie misloopt punt.

Chippie

Chippie

31-01-2011 om 09:36

Triple

"Zitten Heidy en Annedinges de hele tijd de dikke vriendinnen te spelen en intussen achter elkaars rug om met R aan te pappen!"

Dat leek me nu net de bedoeling van dat programma.

Ik snapte nooit wat Susan in Richard zag. Wat een prachtige opmerkingen en helemaal waar.

Ik snap er niks van (heidy en annemieke)

Ik snap toch niet goed wat er nou gebeurd is. Richard heeft vóór het weekend gebeld en/of gemaild met Heidy (waarover?? Mogen wij dat niet weten? , en Annemieke. En volgens Yvonne (in de voice over) ging Heidy daar op een gegeven moment "te ver in", en toen hebben zij en Richard een uurtje "koffie gedronken". Waarin ging Heidy te ver? Hoezo die koffie? En ik vind dat Annemieke ook boter op haar hoofd heeft, want Richard heeft zich toen al heel duidelijk vóór haar uitgesproken. Kan ze nog 100x zeggen dat "gevoelens kunnen veranderen", dat Susan en Heidy voor de kat zijn viool op de boerderij hebben gezeten is duidelijk. Enfin, chapeau voor Susan idd, hopelijk vindt ze gauw een leuke vent. En Heidy, ik vond haar eerste reactie heel stijlvol, maar dan vervolgens zo wegglippen als een dief in de nacht, nee...

O, en hebben jullie dat onderhuidse venijn op de boerderij van Marcel gezien/aangevoeld? Hahahahahaha! Die ene, lief stemmetje: "Goh, ja, kom je binnen, precies wanneer het eten klaar is", zegt die Poolse "ja, dat was toch de bedoeling". LOL! En zo waren er nog een paar dingetjes. Wat dat betreft is het jammer dat die ene weg is, die kon er ook wat van (neem jij dat bed maar, jij bent de oudste...). LOL.

Wilma

Wilma

31-01-2011 om 11:26

Dubbele moraal van heidy

Jahoor, zelf ook in 't geniep met Richard bellen (en nummers uitgewisseld hebben wat ook al niet was toegestaan) en dan de beledigde onschuld uithangen omdat Annemieke 'tzelfde deed. Zij belazerde Susan toch ook!
Ik snap alleen even niet, jaja, daar kómt ie weer, waarom vorige week in de Privé stond dat Richard met Heidy samen is ... (haha, even olie op 't vuur .

Die ene tussen de geitjes vond ik aandoenlijk, ook dat ie aan 't huilen was, lief hoor.

En Gijsbert wordt ook steeds leuker vind ik. Mag alleen wel even bij die logé van Frank (?) geknipt worden.

Die truien heb ik gemist, hm, misschien staat er wat van op de site ...

Ik heb in elk geval weer genóten!

Groetjes,
Wilma

Jujube

Jujube

31-01-2011 om 12:32

Vermoorde onschuld

Heerlijk hoe Heidy de vermoorde onschuld speelde, terwijl zijzelf gewoon Susan voor de gek hield. Ze heeft zichzelf hiermee goed voor schut gezet.
De strijd tussen de dames bij Marcel vind ik onbegrijpelijk. Ik vind het zo'n ontzettende engerd...maar ja, dat maakt het juist weer geinig natuurlijk.
Frank vind ik echt een zeur (en niet schattig dat hij tussen de geiten z'n mama zat te bellen. Dochter zei al dat hij beter een relatie met een geit aan kon gaan; die gaat nergens tegenin). Man, je weet toch wel met wie je het meest een klik hebt?! Wat een gedrein. En het is zoooo saaaai daar.
Gijsbert blijft natuurlijk een leuke vent en doet tenminste normaal tegen die meiden.
Annemarie lijkt een klein beetje los te komen, maar nog steeds heb ik het idee dat ze een gezellige boer'nknecht zoekt.
Groet,
Jujube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.