Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-01-2011 om 00:31

Ontbijt van annemarie

Wat ik me afvraag is of Annemarie echt niet een beetje flexibeler kan zijn met haar dagelijkse routine. Misschien kan ze ook kaas maken ná het ontbijt. Het hele proces dus pas beginnen als de buik vol is. Dan is een haastig ontbijt van een half uurtje ook niet meer nodig. Als je je opgeeft voor BzV dan weet je dat je tijd vrij moet maken. De meesten begrijpen dat redelijk.

Sancy

Sancy

19-01-2011 om 08:45

Had iemand al commentaar geleverd op de charmante manier van brood uitdelen van Annemarie?

Puck

Puck

19-01-2011 om 09:15

Sancy

Mijn moeder zegt altijd: Al het goede zal u toegeworpen worden.

liora

liora

19-01-2011 om 09:41

Haha inderdaad

Hoe ze dat brood op de borden smeet! En waarom ook steeds twee boterhammetjes ontdooien als je zo'n haast hebt? Had ze beter een homp brood de avond ervoor uit de vriezer kunnen halen.

En waarom moet zij de heren bedienen? Kunnen ze dat zelf niet?

Sancy

Sancy

19-01-2011 om 11:17

Hoe

ergerlijk het achteruit zuchten ook was, ik vind Johannes steeds leuker worden. Die heeft een duidelijk beeld van wat hij wil en verwacht. Als Annemarie aan 'persoonlijke groei' wil doen, moet ze voor Johannes kiezen denk ik. Als ze vooral zo wil doorleven, dan past Harrie beter bij haar.

liora

liora

19-01-2011 om 12:29

Haha pelle

Ik zat me al af te vragen of jij jezelf herkende in Annemarie aangezien je het zo voor haar opneemt!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-01-2011 om 13:28

Annemarie

Ik vraag me af waarom Annemarie eigenlijk meedoet. Zo te zien is er helemaal geen ruimte voor een man in haar leven, ze is ook helemaal niet in ze geïnteresseerd.

Johannes vond ik vanaf het begin al leuk, heeft meer in zijn mars dan je in eerste instantie denkt volgens mij.

Puck

Puck

19-01-2011 om 13:30

Kan niet pelle

Volgens mij waren de boterhammen nog steeds half bevroren, gezien hetgeluid dat ze maakten. Superhete boterhammen zijn helemaal slap, dat lukt je niet eens om die als een frisbee weg te smijten. Maar volgens mij liet ze de boeterham per ongeluk uit haar vingers vallen.

liora

liora

19-01-2011 om 15:24

Pelle (ot)

Annemarie's kinderen zouden vast ook al op jonge leeftijd goed kunnen fietsen! Haha.

Maar geen zorgen hoor!

Puck

Puck

20-01-2011 om 09:10

Liora (o.t.)

Annemarie heeft helemaal geen tijd om kinderen te krijgen.

Chippie

Chippie

20-01-2011 om 13:20

Tja...

Tja, ik denk ook vaak dat ze doodgewone boeren hebben uitgezocht die allemaal iets 'speciaals' hebben. Laten we dat speciale nu eens uitvergroten op tv, dat vindt de kijker namelijk leuk. Dus we zien Annemarie alleen als druk, druk, druk en we zoomen ook nog even flink in op de zooi bij Gijs, van Marcel plakken we alles over een 'kinderwens' achter elkaar... etc. Ik vind het wel vermakelijk maar kan er ook wel doorheen prikken...

Chippie

Chippie

20-01-2011 om 13:39

Pelle

Dat denk ik ook. Haar huis zag er leuk uit, ze heeft hobbies, etc. En dat kaas maken is dus blijkbaar een op-de-klok-klusje. Ik vind het juist wel leuk dat ze niet haar hele dagschema omgooit omdat er drie potentiele lovers langskomen. Nee, hup, meedraaien met die hap.
Misschien laat ze niet het achterste van haar tong zien. Zou ik ook niet doen op tv en met drie kerels om je heen. Dat gaat haar misschien opbreken, maar dat is ook het leuke van het programma (moet nu denken aan de tranen van de horkerige boer Frans)

Chipie

Chipie

20-01-2011 om 13:46

Kaaskopje

"Als je je opgeeft voor BzV dan weet je dat je tijd vrij moet maken. De meesten begrijpen dat redelijk."

Het is maar wat je uitzendt. Van lanterfantboer Gijs (tenminste die indruk krijg ik) wil men een ander beeld schetsen dan van Annemarie, een vrouwelijke boer die het toch maar eventjes rooit. Richard heeft een hele stal aan personeel (maar heeft nog nooit aardappels geschild?).

Ik vind dat Annemarie juist wel aardig is voor de boeren. Ze hebben een leuk dekbedje, ze had lekker gekookt, ze heeft een spelletje gemaakt (kaartjes waren geplastificeerd en al!!!), huis was gezellig, tafel was netjes gedekt (wij zien alleen dat het brood van ongemakkelijk werd uitgedeeld), etc.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-01-2011 om 15:25

Annemarie

Ja, je hebt gelijk. Annemarie had de zaakjes goed op orde. Maar dat is ook haar probleem volgens mij. Ik denk dat ze niet zo flexibel is. Maar ik kan me vergissen

Sancy

Sancy

20-01-2011 om 16:27

Die aardappels van richard

Daar las ik toevallig gisteren iets over:
„Ik ben straaleigenwijs, laat me door niemand gek maken. Ik doe veel met grapjes.” „Ik schilde de aardappels met een groot broodmes en trok er ook een flesje bier mee open. Op televisie moet je toch even wat vlotter zijn. Het is entertainment.”
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/liemers/7997221/Boer-Richard-ontkent-geschil-met-KRO.ece

merene

merene

23-01-2011 om 21:29

Oei oei

die Richard. Die heeft het volledig verprutst. Hij dacht zeker slim te zijn.

oregano

oregano

23-01-2011 om 21:31

Indruk klopte, fout figuur

die Richard....wat een onbetrouwbare vent. Ik hoop dat ze allemaal vertrekken.

merene

merene

23-01-2011 om 21:31

En annemarie

Ik moest toch erg lachen vanavond. "Ik ga toch zeker geen vette knipogen geven???" Ik begin echt te begrijpen waarom zij nog alleen is. Het is echt niet makkelijk om contact met haar te krijgen

merene

merene

23-01-2011 om 21:32

Oregano

Dat hoop ik ook.

Puck

Puck

23-01-2011 om 22:22

Maar toch richard

Toch is Richard niet alleen "schuldig". Wat ik begreep is dat hij na zijn geheime ontmoeting met Annemiek al aan heeft gegeven dat de andere 2 wat hem betreft exit waren en is Annemiek degene die hem juist heeft aangespoord om toch gewoon door te gaan met het "spel" omdat "hij nog misschien van mening zou kunnen veranderen". Zoiets zei ze ook in het voorstukje voor volgende week. En nu deinst Annemiek ineens ook wat terug omdat ze het wel erg snel vindt gaan. Tja en dan lijkt het erop dat Richard met lege handen komt te staan.

Vic

Vic

23-01-2011 om 22:42

Fout?

Wat is er dan precies zo erg? Tja, het mocht natuurlijk niet, dat tussentijdse afspreken, maar is ook wel begrijpelijk. Had hij dan de hele boel moeten afblazen en niet verder gaan met het programma?
Annemarie wordt steeds horkeriger. Ze gaf ook helemaal geen reden voor het naar huis sturen van Johannes, en heeft hem tijdens de mededeling en daarna geen moment aangekeken. Aan de andere kant snap ik ook niet dat die mannen haar er niet eens op aanspreken. Ze vinden haar afstandelijk, maar zelf nemen ze ook geen initiatief.

liora

liora

23-01-2011 om 23:42

Haha annemarie

Ja wat een gek mens is dat! Ze praat ook zo raar. En wat ze nu ook zegt, ik hoor steeds: ja ik kan ook een pak yoghurt op tafel zetten maar dit vind ik veel leuker!

Ik dacht nog aan de vorige boerin, twee jaar geleden. Die was veel leuker en normaler, maar daar was ook het probleem van misschien handig als jullie proberen elkaar echt te leren kennen. Maar Yvon spoorde hen daar toen ook echt toe aan, terwijl ze het nu meer op zijn beloop laat. Misschien voelt ze aan dat het hopeloos is.

Liora

Vreemd

Vreemd dat Richard toch min of meer staat te zoenen met Heidi (je hoorde n duidelijke "smak'daar in de stal

ze stonden daar wel erg gezellig tegen elkaar aan terwijl hij dan eigenlijk al had gekozen voor Annemiek? ongelofelijk, of het initiatief moet volledig van Heidi uitgegaan zijn, dat kan.

Groet,
Angeela

Puck

Puck

24-01-2011 om 08:59

Klopt berber

Richard had met Heidi gebeld en was met Annemiek een middagje op stap gegaan.
En Angelaa, ik denk idd dat het initiatief helemaal van Heidi is uitgegaan daar in de stal, ze loopt toch al vanaf de allereerste minuut als een krolse kat achter Richard aan? En ach, een liefdevolle zoen... Misschien was het wel gewoon een lief kusje op haar voorhoofd, daar zou ik niet zo heel veel achter zoeken.

Jade

Jade

24-01-2011 om 09:49

Nieuwsgierig als ik was...

...heb ik de uitzending gezien (wel vanaf de site

Niet helemaal, heb het wat doorgescrolled, maar inderdaad Berber, in de dagen tussen het dagje uit en de logeerweek heeft Richard met ene Heidi gebeld en Annemieke in het geheim ontmoet.

Tijdens het gesprek met Yvon kwam het volgende als een lied naar boven: vuile huichelaar....

Vanaf het eerste moment heeft hij geweten dat het Annemieke zou worden. Yvon heeft het goed aangepakt op het moment dat hij aangaf alles tot het eind uit te laten voeren: zij schudde haar hoofd en gaf aan dat hij alles eerlijk aan de anderen op moet gaan biechten.

En dan in de vooruitblik naar volgende week roept Annemieke (schijnheilig?) dat zijn mening wel bijgesteld had kunnen worden. Daarom ging hij dus door. Maar als je zo verliefd bent is dat toch geen mening die bijgesteld kan worden?

Het houdt MIJ zelfs bezig (en ik kijk nooit naar BZV

Jade

Jade

24-01-2011 om 09:50

Hmmmm....

Puck was eerder met het antwoord richting Berber

Wilma

Wilma

24-01-2011 om 10:04

Heidi is die die hij maxima noemt

Ik heb weer zitten smullen hoor en oh oh, wat baalde ik dat we tot volgende week moeten wachten voor het vervolg van huichelaar Richard. Ik vind 'm best een grappige (maar wel enge) vent hoor, maar dit vind ik een beetje stom. Met die Annemieke afspreken en met Heidi (Maxima) bellen terwijl dat niet mocht. En ik vind Annemieke dus helemáál niet verliefd op Richard, die oogt gewoon totaal niet geinteresseerd. Volgens mij wil ze wel wat met Heidi .

Bij Annemarie vond ik het gewoon echt lomp hoe ze Johannes de deur uit zette. Niks even wat uitleggen, net alsof ze gewoon getost had wie ze weg moest stemmen. En niet eens 'm even aankijken ook. Nee, ik snap meer en meer waarom zij nog niet een relatie gehad heeft.

Bij Gijsbert wordt 't steeds leuker. Dat scheuren in die auto's vond mijn zoon meteen een reden om later boer te worden . Ik vind de meiden daar ook wel leuk, gewoon gezellig.

Bij die andere krullenbol-boer is 't op zich ook wel leuk, alleen begin ik me steeds meer te verbazen over die met die poetsfiemel en die lange blonde haren. (hé, net op 't nieuws iets over Boer Zoekt Vrouw, ze zeggen zelfs dat de keus van Richard op Annemieke is gevallen, tjonge... op 't níeuws!). Die meid zei dat zij wel eens even wat zou helpen met coordineren van de werkzaamheden op de boerderij. Hm...

Gelukkig weinig Marcel deze keer, want die overdosis van vorige week deed 't programma geen goed.

Ik vond trouwens ook dat Yvonne wel even wat kon helpen bij Annemarie, dat schiet niet op als niemand 't initiatief neemt tot wat diepgang, alhoewel die diepgang niet hoeft van Adriaan en die insteek zou ook wel eens prima bij Annemarie kunnen passen.

Zo, nu nog even op de site kijken naar de Drie broers van Broer Zoekt Vrouw.

Groetjes,
Wilma

Polly Shearman

Polly Shearman

24-01-2011 om 10:14

Ook genoten

wat een kleuter die richard, hij moest aan Yvonne opbiechten dat hij in de koekjes trommel had gezeten whahahahahah ongelooflijk.. en die annemarie! ongelooflijk hoe ze het voor elkaar krijgt niemand aan te kijken. Of ze moet opzoek naar een boerin, want ze heeft geen idee wat ze met die mannen moet doen.
Óf ze moet mee doen aan het programmma : boerin zoekt knecht.
Volgens mij heeft ze voor de hele logeer week alleen maar klusjes bedacht om de mannen te laten doen.. whahaha
zou ze geen vriendinnen hebben met wie ze dit soort dingen kan bespreken? wat is een lekker ding? en wat doe je met een man, als je hem eenmaal in je huis hebt gelokt whahaha

Chippie

Chippie

24-01-2011 om 10:42

Richard en gijsbert

Richard: Geweldig hoe hij, de zelfverzekerde vent, als een klein kind een standje krijgt en nu alles eerlijk moet opbiechten aan zijn bakvissen.
En toch vind ik zijn opstelling wel wat hebben. Hij weet wat hij wil en heeft helemaal geen zin in dat gedraai en gedoe van het spel. Recht op zijn doel af. Hij heeft geen zin om voor de camera's zijn en haar levensloop, kinderen, mogelijke obstakels, etc te bespreken en heeft er voor gekozen om dat zonder camera's te doen. Misschien mogen ze niet afspreken tussendoor, maar ze hebben wel elkaars telefoonnummers?

En dan Gijsbert: Geweldig dat hij zich helemaal niet bewust is van zijn hunk-gehalte. Heerlijk ongecompliceerd. Maar wat een zooi! Wat doet hij in vredesnaam met die blonde poetsmiep die zijn boerderij wel gaat coordineren?!

Tja, en dan Annemarie. Ik denk dat Annemarie heel graag een relatie wil maar dat ze zich nu totaal geen houding weet te geven omringd door drie mannen die haar willen en met al die tv-camera's. Dan is een beetje ouwehoeren op een schuurfeest toch een stuk eenvoudiger.

Trouwens ik vind bij alle boerderijen dat er weinig diepgang is. Bijna nergens wordt gesproken over belangrijke levensvragen. Tja, de kinderwens wordt hier en daar kort aangestipt. Frank was wel duidelijk: je hoeft niet meteen bij hem in te trekken maar het hoeft ook geen tien jaar te duren. Maar ziet hij daarom een relatie met de studente diergeneeskundestudente niet zitten? Wat een onzin! Ik heb sterk het gevoel dat Frank uit de meer dan 1000 brieven de verkeerde dames heeft gekozen.

Jade

Jade

24-01-2011 om 10:53

Richard,

inderdaad, gaat recht op zijn doel af, maar dan toch de andere beide dames laten geloven dat ze een kans hebben. Hij doet dus wel mee aan het gedraai en gedoe van het spel. Een opstelling die ik niks vind

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.