Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

30-05-2009 om 22:47

En toen zei de makelaar (interieurs op funda-draadje)

ruim nou even een beetje op en ontdoe je van al te persoonlijke dingen voor de foto's, en zie hier het resultaat:

http://www.funda.nl/koop/roodeschool/huis-4020086-hooilandseweg-31/


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

30-05-2009 om 22:54

juist, ja, dus, eh, nou, maar het is wel opgeruimd.....

Er is uren gehandwerkt in dit huis

kijk naar die kruissteekschilderijtjes. Op zich wel een leuk huis aan de voorkant, maar moet teveel "gerestyled" worden.

Tirza G.

Tirza G.

30-05-2009 om 23:19

Kliko

Ik vind die kliko er ook zo gezellig staan, lekker dicht bij de achterdeur, gezellig bij de tafel. Hoort er helemaal bij.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

30-05-2009 om 23:22

Lol...

mijn 1e gedachte was dus, oh, wat een schattig poppenhuisje, toen ik de 1e foto zag.....niet wetende dat het dat letterlijk was....hahahahaha, gezellig is hier iets doorgeslagen geloof ik.....

Eigenlijk hoef je alleen maar opnieuw te behangen

dan ziet het huis er al bijna leuk uit en dat oudroze tapijt weghalen. Raar dat het bouwjaar van het huis er niet bijstaat.

Nasha 1st

Nasha 1st

30-05-2009 om 23:34

Ja hoor liat

bij de kenmerken....1929.....

Ach prachtig

ja het is wansmaak maar daar zit liefde in al die dingen, dat zie je zo, die gedrapeerde roze gordijnen daar waren ze superblij mee toen die eindelijk hingen.

Dit soort interieurs vind ik veel leuker om te bekijken dan die zielloze commerciele trendy brij van het huis hiernaast.

Guinevere

Guinevere

31-05-2009 om 09:25

Schattig

Ik vind het echt schattig! Niet mijn smaak maar het huis is leuk.

Kiki

Kiki

31-05-2009 om 09:40

Net een huisje in de efteling

maar wat goedkoop!

Ongelooflijk, wat krijg je veel grond voor weinig geld.

Jammer dat het zo ver is

Lynna

Lynna

31-05-2009 om 10:32

Waarom verkopen?

Ik vraag me meteen af waarom ze dit zouden willen verkopen. Dit is duidelijk met zoveel liefde ingericht.

Nasha 1st

Nasha 1st

31-05-2009 om 13:19

Ja waarom verkopen

dat kan diverse redenen hebben toch? Maar wat ik wel zag, als je op buurt klikt en dan de buurt foto's bekijkt, wat bedrijven in de omgeving, en vooral, veel tractoren.....

Erg

het erge vind ik dat de mensen waarschijnlijk denken dat zij het zoooo gezellig hebben ingericht...en dat anderen het dan ook zo gezellig en leuk zullen vinden. tsja...

overigens is dit typisch een huis waar je 'door heen moet kijken'. het is wat mij betreft een potentieel fantastisch huis, zie oa de gang met trap en ramen, zo licht en ruim... moet je wel alles verven, alle extra toebehoren (zo'n ronde toog enzo) verwijderen, en vooral puin ruimen...

Gruffalo

Massi Nissa

Massi Nissa

31-05-2009 om 21:09

Vanmiddag ook zoiets

Stond vanmiddag twee uur lang te strijken (ja ik weet het, ik lijk wel gek met dit weer, maar ik wilde per se alle babykleertjes uitzoeken en strijken voor schoonzus die tweeling verwacht). Tijdens het strijken zapte ik langs zo'n Brits pimp-je-huis-programma. Daar hadden twee jonge dertigers hun woonkamer en eetkamer zo onwaarschijnlijk gruwelijk ingericht dat ik er pijn in mijn kiezen van kreeg. Het sleutelwoord was DRUK. Er was geen vierkante centimeter meer vrij en alles vloekte met alles. Het leukste was nog dat ze best een nieuw behangetje wilden, maar erop stonden dat het bankstel bleef. Dat bankstel leek nog het meest op een paar groene nijlpaarden met overgewicht. Ik stond me echt dood te lachen, dat paardestaartje van de BBC zat er maar mooi mee, hoe moest ze hier in vredesnaam omheen?
Manda, je hebt wel mijn ogen geopend. Ik vond het interieur dat Nasha 1st linkte echt heel erg tot ik jouw posting las en dacht: ze heeft helemaal gelijk. Hier waren/zijn mensen apetrots op en dolgelukkig mee.
Groetjes
Massi

bertje1

bertje1

31-05-2009 om 21:27

Hahaha

grappig!

Faith

Faith

31-05-2009 om 22:23

Geweldig

Bij het huis in Groningen dacht ik dat het echt een huis is van mensen die woonden in een woonwagen, bij ons in de buurt is zo'n woonwagenkamp met woningen, daar lijkt het ook voortduren kerstmis! of kermis.
Het huis in Zandvoort doet me denken aan een serie waar een crimineel woonde in zo'n huis, was dat niet Zwarte Sneeuw??
Ben benieuwd wat er verder nog komt, Faith

Misschien maffia,

maar dan wel Russische maffia. Die kleuren. En al die dode palmen in de tuin. Nou ja, tuin. Dat huis in Groningen heeft inderdaad nog wel iets vertederends.

Groet, Molly

Gallifrey

Gallifrey

31-05-2009 om 22:52

Beledigd forum-lid

Heel leuk om zo bij mensen binnen te kijken!!
Zijn jullie niet bang dat er straks een gekwetst of beledigd forum-lid opduikt?

Maffiahuis

Ik heb hier zitten gillen van het lachen. Dan heb je zoooooveeeel geld en dan nog geen smaak. Een kamerbreed tijgertapijt! En zo'n jaren 80 bar, brrrrr. En wat dacht van die tuin; laat een tuinman komen voor je iemand een kleine 3 miljoen uit zijn zak klopt. En heb je die neonverlichting in één van de slaapkamers gezien? En daar een panterdekbed (je moet wat). En bij dst zwembad vraag ik me ook af hoveel doden daar al ingelegen hebben.

O ja en die bank hahahaha, daar kan de hele familie in één keer op en dan ratatata.

oeps, ik laat me veel te ver gaan.

Zeer vermakelijk.

Dorry

Nasha 1st

Nasha 1st

31-05-2009 om 23:55

Wauw!

het is wel.....groot....en daar is dan ook alles mee gezegd.....oh, die tijgerprint en al die spiegels (Nas is toch al zo dol op spiegels )....Nee, dan het poppenhuisje maar inderdaad!

Tijgertapijt wow

dat het bestáát,kamerbreed tijgertapijt,tja je moet er van houden,het wel is wel groot,ik zou mijn tomtom nodig hebben om niet te verdwalen
Het Groningse huis ,daar is in elk geval heel veel aandacht aan besteed,knusjes ,popperig en kneuterig,dat is met liefde ingericht,maar ik zou gillend gek worden in zo,n huis.

Dat huis in zandvoort

dat vond ik toen ik de duurste huizen in de regio ging bekijken gisteren, dus alles boven 2 miljoen.

Doe ik wel vaker en soms zie je dan indd dingen .... hahaha. Maar er is nu ook een huis van 11 miljoen te koop in Aerdenhout, dat vind ik dan zo'n bizar gigantisch bedrag en dat zijn zulke grote huizen met bij gebouwen en heel veel grond. Ik zou het eng vinden in zo'n groot huis of moorddadig worden zoals The Shining.

judiths mama

judiths mama

01-06-2009 om 11:06

Ik ben echt een domme muts

Ik dacht even (erg snel gelezen) dat Nasha hulp wilde bij de verkoop van haar huis. Ik dacht opgeruimd?? Hoe kan ik dit positief bij haar brengen? Maar dat hoeft gelukkig niet. Ben blij dat ik niet als eerste reageerde!

Millenia

Millenia

01-06-2009 om 11:31

Die waterpartijen

daar zwemmen haaien in hoor, ik weet het zeker. Wat een kast. Hier in de buurt is een soortgelijk ontzaglijk protserig huis dat inderdaad behoort aan een crimineel. Ik heb me laten vertellen dat je als gevestigde misdadiger met dit soort bezit moet laten zien dat je succesvol bent. Zodat je aan personeel kunt komen, zeg maar. Oei, en misschien wonen hier juist wel onberispelijke burgers die gewoon geen smaak hebben.....

Nasha 1st

Nasha 1st

01-06-2009 om 12:06

Hahaha judiths mama

geweldig hahahahahah, nee, gelukkig ziet mijn huis er zo niet uit.....hihihihi....

Nasha 1st

Nasha 1st

01-06-2009 om 20:26

Eh...

wat bedoel je Miranthe?

Jakiro

Jakiro

01-06-2009 om 22:05

Sorry hoor

Maar ik vind toevallig die verlichting boven dat bed in het Zandvoortse huis fantatstisch !!
En die bar en keuken ook !
Ook dat huisje in Groningen is hartstikke leuk.
Allebei de huizen zijn schoon, onderhouden en ingericht naar de unieke smaak van de bewoner.
Stukken beter dan die inrichtingen die lijken op de huizen uit de verkoopbrochures van nieuwbouwwoningen.
Overigens denk ik dat Oom Marc het niet zo leuk vind dat zijn huis, waar hij jaren voor gespaard heeft en met veel moeite heeft ingericht, hier zo afgekraakt wordt.
Jakiro

mamavogel

mamavogel

01-06-2009 om 22:28

Hier nog een moet wel een beetje opgeruimd worden

Hij komt niet van funda maar je moet er echt even naar kijken.

http://www.houston-imports.com/dirty/dirty.html

Nasha 1st

Nasha 1st

01-06-2009 om 23:23

Jakiro?

afgekraakt? Volgens mij valt dat wel mee toch? Is het echt je oom?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.