Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Geloven jullie Rutte?

"Omtzigt positie elders" staat er in de notities van Ollongren. Rutte een week geleden "ik en Kaag hebben niet over Omtzigt gesproken". Rutte vandaag (nadat het even duurde voordat de gespreksverslagen kwamen): "ik heb een ministersfunctie voor Omtzigt voorgesteld". 

Wat denken jullie hiervan?


1 April 😁

Dat moet niet zo moeilijk te controleren zijn want Rutte bood gisteren direct al al zijn gespreksverslagen aan, alles mag overlegd.

Ik geloof Rutte al heel lang niet meer. Prins glimlach,  teflon Mark hij komt op mij al tijden niet over als een politicus die begrip heeft voor de gemiddelde mens. Dus nee deze uitleg is er ook een uit het grote VVD smoezenboek.

Een boekenplank vol waar overigens niet alleen Rutte gebruik van maakt. Ook alle,  in de laatste jaren afgetreden,  vvd ministers gebruik van maakten. 

De vraag is eigenlijk: heeft hij de boel éen of twee keer belazerd in dit verhaal? Ofwel éen keer toen hij zei dat hij het er niet over gehad had, ofwel twee keer omdat hij het niet had over een ministerspost maar over een benoeming ergens in het politieke equivalent van Siberië.

Ik wil overigens best geloven dat hij een ministerspost heeft voorgesteld, want het zou geen onlogisch verhaal zijn. Maar je ziet wat hij doet: proberen het onder het tapijt te vegen (we leggen geen verantwoording af), vervolgens als dat niet lukt de twee verkenners voor de leeuwen gooien, en pas als hij er echt niet onderuit kan openheid (nou ja, dat hopen we dan maar) van zaken geven.

Echt, als je die man de hand schudt daarna altijd even je vingers natellen.

Ik hoop en verwacht dat hij hier de rest van deze zittingstermijn last van gaat houden. Iedere keer dat hij iets ontkent "o, zeker net zoals die keer met Omtzigt"

Groeten,

Temet

Temet 

En alle andere keren dat hij zei dat hij er geen actieve herinneringen aan had of dat hij het anders had bedoeld dan de media het uitlegden of welke andere kronkels hij nog meer heeft gebruikt oom zijn woorden van eerder "ten goede" te keren.

Als hij eerlijk is, dan heeft hij een veel te slecht geheugen om door te kunnen in de politiek....En als hij niet eerlijk is, dan kan dat ook niet. 

Dus: doei Mark!

Arib moet weer eens Baudet en Jansen tot de orde roepen om afstand te houden. In een uiterst spannend debat. Ziek dit.

Jippox🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ik heb niet gelogen, ik heb het me verkeerd herinnerd 😂😂😂

Die man is een ware taalvirtuoos!

Inderdaad, ik lees nu dat hij het zich niet herinnert. 

Een vorm van vroege dementie, vrees ik. Eerst maar even langs de bedrijfsarts om te zien of hij zijn functies nog wel kan uitoefenen. 

Groeten, 

Temet

Heeft iemand de woorden eer en geweten nog geturfd?

Oh oh oh oh oh oh oh oh... 

Het wordt steeds gekker...

Geschorst om via de verkenners boven water te krijgen wie er wanneer eerder informatie had gekregen, en welke, dan vanmorgen 9.00 uur.

Zoals Rutte meldt om 7.30 uur gebeld te zijn. Maar zijn bron niet wil prijsgeven.

Ik zit hier vreselijk mijn werk te verwaarlozen, maar dit is wel uitermate boeiend. Helaas geen chips voorhanden....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.