Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

vlierbes

vlierbes

29-08-2012 om 14:12

Hond pakt kat tijdens uitlaten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2012 om 15:29

Broek

Honden kunnen zeker weten last hebben van overbeharing! Geloof het of niet. Wij hadden vroeger een boxer(pup). Omdat het een rashond was wilden wij ons steentje bijdragen door naar een keuring te gaan. Pup was een half jaar oud. Tot onze schrik bleek de lieverd afgekeurd te worden voor de beharing bij de achterpoten. Ja, want hij had een broek! Tja en daar vielen wij dus door de mand...geen ervaring. Als we gewaarschuwd waren hadden we natúúrlijk de tondeuze eroverheen gehaald

Tirza G.

Tirza G.

08-09-2012 om 23:39

Sterker nog

Ik heb een hond gehad met een dubbele vacht. Dat is dikke pret. Dan zit er onder zijn wolbalen-uiterlijk gewoon een dikke, stugge laag kort haar. Heel fijn. Wij komen er nog genadig van af
Overigens: koeien worden ook wel geschoren. Echt waar.

Tirza

Okselhaar zucht

Onze twee superlieve katten hebben veel okselhaar. Een kat kunnen wij zo klitvrij borstelen. Kat twee verandert in een blazende, meppende psycho kat als zij maar een borstel ziet.

Wij knippen nu met gevaar voor eigen leven de klitten uit haar vacht als ze slaapt of als ze afgeleid wordt door een verenstokje.

Oja, even on topic. Onze katten blijven in onze eigen tuin, ik heb geen crocs, mijn kinderen hebben niet extra gekleuterd, ik ben geen tbm maar ik ben dol op pakjes vooral die van knorr.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

09-09-2012 om 23:39

Bekentenis

Ik knip mijn langharige cavia regelmatig bij. Je hebt geen idee wat er allemaal aan viezigheid aan dat haar blijft hangen! Ja, echt, een kortgeknipte cavia is verzorgd, fris en hygiënisch!
Cavia scheren is helaas niet mogelijk. Mijn ladyshave is er op vastgelopen...

Bellefleur

Bellefleur

10-09-2012 om 09:26

O! vulpeninkt,

Iedereen weet toch dat je een cavia nat moet scheren!

En vlechten natuurlijk

Dat is dé manier om problemen te voorkomen! 's Nachts áltijd invlechten, met roze strikjes.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

11-09-2012 om 19:23

Scheren

Mijn cavia is lastig. Die vindt nat scheren zoooo 2008! Tja, puber, he
Maar vanmorgen heb ik terloops het woord "waxen" laten vallen. Het beest verslikte zich direct in zijn paprika (vers, geen zakje) en ik vermoed dat hij nu zijn mening aan het heroverwegen is.

rowan1

rowan1

11-09-2012 om 19:33

Aansprakelijk

Puur juridisch gezien ben jij -volgens mij- wel aansprakelijk als jouw hond haar kat iets aandoet. Andersom is zij verantwoordelijk als haar kat jouw hond iets aandoet, maar dat gebeurd niet vaak. Toch maar blokje om, denk ik.

rowan

Bellefleur

Bellefleur

12-09-2012 om 09:07

Die paprika,

is die wel biologisch?

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

12-09-2012 om 13:47

Bellefleur

Ja, natuurlijk! Of dacht je soms dat ik plofpaprika's kocht?

Rode vulpeninkt

Maar biologische paprika's zijn natuurlijk ook veel beter te scheren! Nat gaan die echt geweldig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.