Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Hopen op de val van het kabinet


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

23-02-2010 om 16:35

9 juni

zullen we het gaan zien.....ik hou mijn hart echter vast....

evenanderenick

evenanderenick

23-02-2010 om 16:51

Didi

Didi:
Huh? Jeetje, heeft niemand jou verteld dat Pim Fortuyn NIET DOOR EEN MOSLIM IS VERMOORD?????
Ja duh....maar waarom? Verdiep je daar eens in! En NIEMAND wilt alle moslims eruit zetten. Zo maak je de hele discussie monddood door radicaal te reageren op wat jij vanuit jouw visie radicaliseert en rediculiseerd.

Didi: Dit is juist wat mensen zoals Wilders en diens aanhangers zo gevaarlijk maakt. Ze roepen iets, dat helemaal nergens op slaat, en als je dan met tegenargumenten of bewijzen komt, roepen ze snel dat ze dat nooit gezegd (of bedoeld) hebben. Pfff, ik zie de wets voorstellen al voor me ..

Nou, bij deze, heb je wat te lezen dan over Christenen in Moslimlanden en waarom Fortuyn vermoord is.

http://www.refdag.nl/artikel/1404605/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokko#Godsdienst :
Marokko kent geen godsdienstvrijheid. Zo is het moslims verboden zich te bekeren tot een andere godsdienst, controleert de politie in Casablanca dat er geen Marokkanen binnen in een kerk gaan en kunnen marokkaanse moslims die zich bekeren tot het christendom niet gedoopt worden.

http://www.volkertvandergraaf.com/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkert_van_der_Graaf
Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie[1][2]. Het OM:
Cquote1.svg Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen.

Tinus_p

Tinus_p

23-02-2010 om 17:09

Ook vermakelijk

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/wilders/

Let vooral op het commentara, waar fijntjes wortd gediscussieerd over het immigratiebeleid van de SP ('uitsluiting'??).

http://www.sp.nl/europa/standpunten/europa/standpunten/cd_68/standpunt_over_europese_unie_en_arbeidsmigratie.html

Het staat er echt:
'De SP wil het vrije verkeer van werknemers in de EU beperken. Een ongecontroleerde instroom bedreigt de werkgelegenheid van velen, leidt tot verstoring van de arbeidsmarkt en is een bedreiging voor het loon en de arbeidsvoorwaarden, vooral in sectoren als transport, de bouw en de vleesverwerkende industrie.'

Bastet

Bastet

23-02-2010 om 17:20

Goh wat leuk (ot)

De datum 9 juni wordt inmiddels genoemd voor nieuwe verkiezingen.Mijn zoon is dan net twee dagen achttien,mag hij voor het eerst gaan stemmen dus!
Bastet

Mark van Abcoud

Mark van Abcoud

23-02-2010 om 17:30

Discussie

Eens te meer blijkt hier maar weer dat het moeilijk discussieren is met de aanhangers van de multiculturele samenleving. Iedereen die iets positiefs zegt over Wilders is gelijk fout, dom of allebei, iedere bewering van die persoon wordt gelijk in twijfel getrokken en bewijzen worden geeist. Hun eigen stellingen hoeven vanzelfsprekend niet gestaafd te worden door de feiten, die spreken tenslotte voor ieder weldenkend en fatsoenlijk mens vanzelf.

Gevolg is dat vele mensen die een andere mening zijn toegedaan hun mond maar houden en de zelfverklaarden Gutmenschen in de valse veronderstelling leven een overwinning behaald te hebben. Het andere uiterste is echter waar, zo'n houding voedt alleen maar het ongenoegen en het gevoel dat je toch echt niet bij de heersende "elite" moet zijn om daadwerkelijk gevoelde en ervaarde problemen opgelost te krijgen. Maar goed, we zullen het resultaat op 9 juni wel zien, ik denk dat het voor veel mensen hier een bittere pil zal zijn, met als uiteindelijk conclusie dat 10, 15, 20% van de bevolking of hoeveel % Wilders ook zal krijgen nou eenmaal niet deugd, racist danwel crypto-fascist is, Tokkie of een anderzins minderwaardig mens. Zo zal het dan wel weer dooretteren, totdat het een keer echt gierend uit de hand loopt in Nederland.

Mark van Abcoud

Mark van Abcoud

23-02-2010 om 17:31

Column

Volgende column kan ik me wel in vinden.

"Multiculturalisten voelen zich deugdzaam als ze intolerant zijn

Voor multiculturalisten is tolerantie een absolute deugd. In iedere discussie waarbij de nadelen en problemen van de multiculturele samenleving aan de orde zijn, duiken ze op. Problemen worden gebagatelliseerd en een veroordeling van de brenger van het slechte nieuws ligt op de loer. Hun eigen tolerantie vindt zijn grens waar anderen met hen van mening verschillen.

In het gebruik van intolerantie als wapen wordt de ideologische scherpslijper herkenbaar als dwingeland. Daarin verschilt hij niet van de ijverige dienaren van religieuze en ideologische dictaturen uit de geschiedenis, die afwijkende meningen beschouwden als aanleiding tot inquisitie, marteling, opsluiting en executie.
Gelukkig zijn de multiculturalisten niet aan de macht, al scheelt dat af en toe maar weinig. Ik heb geen enkele illusie wat er gebeurt als ze wel aan de macht zouden komen. Nadat ze Paul Scheffer en een aantal andere prominenten opgepakt hebben, komt het kleinere grut aan de beurt en moet ik in dat kader waarschijnlijk beroep doen op Amnesty Internationaal en steekt u een kaarsje voor me op.
De multiculturalisten zullen dat doen uit trouw aan hun ideaal. Net als heel veel andere idealisten van het verkeerde soort geloven ze in de maakbaarheid van de samenleving. De aantrekkelijkheid van utopisch denken is voor hen een te grote verleiding. De verwerkelijking van hun groots en meeslepend uitzicht op de ideale samenleving, op een nieuwe orde, bezorgt hen lustgevoelens. De verleiding om de samenleving met harde hand een beetje dichter bij dat ideaal te brengen, ontlast hen van in de weg zittende scrupules. Vijanden van hun wereldbeeld dienen te worden vernietigd omdat het obstakels zijn op de weg naar hun ideaal.

Wie meent dat ik geweldig overdrijf, heeft het volstrekt mis. Femke Halsema maakt een paar genuanceerde opmerkingen over hoofddoekjes en zwarte scholen en gelijk staat een leger van multiculturalisten klaar om over haar heen te vallen met sociale intimidatie, veroordelingen en beschuldigingen. En zo gaat het al jarenlang door. De waarheid kan niet worden gezegd zonder dat het legertje van multiculturalisten zich er op stort met alle wapens van de sociale doodslag. De waarheid moet worden onderdrukt ten faveure van een politiek correcte visie waarin de problemen als klein en de voordelen als groot worden beschouwd.

De vergaande intolerantie van de multiculturalisten is een niet te onderschatten bijdrage geweest aan de polarisatie bij alle vraagstukken van de multiculturele vraagstukken. Dat heeft tot gevolg dat er over die vraagstukken bijna niet op een normale manier kan worden gepraat.

De multiculturalisten en de wankelmoedige politieke partijen hebben de populariteit van Wilders gecreëerd. Wilders is de man die de multiculturalisten provoceert en zich niet laat intimideren. Zijn groeiende populariteit dankt hij voor een belangrijk deel aan mensen die zich gefrustreerd voelen omdat ze, bang voor alle tegenwind, niet meer hardop durven zeggen wat ze vinden. Wilders is wel een durver. In die zin is hij de spreekpop van degenen die uit angst in het openbaar zwijgen.

Uiteraard spreek ik ook uit eigen ervaring. Maar dat zou ik niet durven vergelijken met het leed dat Paul Scheffer is overkomen en waarvan hij in zijn laatste boek een tipje van de sluier oplicht. Bij ongewenste meningen wordt al snel geroep dat je niet deugt. Een van de vaste recepten van multiculturalisten om mensen sociaal uit te schakelen.

Het multiculturalisme is een gevaar voor de open samenleving omdat ze kritiek en discussie onderdrukt. In dit verband lijkt ze verdacht veel op de islam die ze verdedigt. De islam kent in haar interne en externe manifestatie een duidelijk gezicht in het onderdrukken en verdacht maken van kritische discussies. De organisatie van Islamitische landen oefent regelmatig druk uit op Europese landen om de media te instrueren een positiever beeld te schetsen van islamitische immigranten en heeft de commissie mensenrechten van de Verenigde naties zo ver om de belediging van godsdienst strafbaar te willen stellen.

De komst van islamitische allochtonen levert niet alleen economisch een nadelig saldo op. Ook de open samenleving staat onder druk. Je mening geven is al snel een belediging of valt in de termen van multiculturalisten onder intolerantie. Vanuit islamitische kringen worden ernstige bedreigingen gedaan en soms uitgevoerd. Volgens de officiële richtlijnen van de islam verkeren de moslims in Europa in oorlogsgebied. Ze hebben die multiculturalisten zo ver gekregen om een deel van die oorlog tegen de open samenleving te voeren.

Peter Louter"

link: http://dutch.faithfreedom.org/2010/02/21/multiculturalisten-voelen-zich-deugdzaam-als-ze-intolerant-zijn/

Mark van Abcoud

Mark van Abcoud

23-02-2010 om 17:35

@fladderbeestje

"Ik ben in het Memorial van Caen (Normandië) geweest, waar zeer nauwkeurig de jaren voor de Tweede Wereldoorlog in beeld zijn gebracht. Het is taboe om te vergelijken, merk ik in discussies, maar toch... In dat Memorial zijn krantenkoppen uit de jaren dertig verzameld waarin de communisten en de joden de schuld kregen van alle ellende in die tijd en berichten die oproepen daar iets aan te doen. Vervang de woorden "jood" en "communist" door "moslim" en "linkse lobby" (of iets anders links) en hé, dan horen we opeens iets héél bekends...! "

Altijd handig zo'n Godwinnetje en tegelijkertijd zo'n enorm zwaktebod.

Vervang trouwens eens de woorden bankier, grootverdiener, werkgever etc. in de speeches van de SP door Joden en dan heb je precies hetzelfde effect.
Sterker nog een maak er een gezelschapsspelletje van; probeer bij iedere partij de stokpaardjes te vinden waarop dit van toepassing is.

evenanderenick

evenanderenick

23-02-2010 om 17:55

Mark

Dank je voor het citaat en de link. Ook ik kan me er helemaal in vinden. Niet de intolerantie maar de tolerantie slaat door. Er wordt idd maar doorgehamerd dat wilders stemmers racitische dombo's zijn door mensen die wel de klok hebben horen luiden maar.....

Fladderbeestje, jouw vergelijking gaat echt helemaal mank en vind ik ronduit beledigend. Ook hier gebeurt weer waar wilders en aanhangers van beschuldigd worden, demoniseren en opruien. Ook erg kinderachtig om de opmerking over een bom van Shami steeds zo uit zijn verband te rukken. Of ben ik de enigste die begrijpt hoe dat bedoelt was? En ja, ik ken genoeg mensen die vervelende dingen hebben meegemaakt met die groepen waar het hier over gaat (de uitwassen en niet de hele gemeenschap) en heb zelf ook ervaring daarmee. Dat heeft niets met racisme te maken maar met de realiteit en de feiten zoals ze vaak genoeg naar voren komen. Dat er onder Nederlanders ook tuig bestaat is ook een feit en die mogen ze van mij ook keihard aanpakken. Maar gek genoeg heb ik het idee dat die tot nu toe ook harder aangepakt worden dan autochtonen. Kijk maar eens naar reportages over hele buurten die geterroriseerd worden, waar niks aan gedaan kan worden (?!) Waar journalisten belaagd en uitgejouwd worden. Maar ja, die arme kinderen hebben het moeilijk met die 2 culturen waarin ze moeten leven. Nog maar een clubhuis etc erbij, nog maar een aai over hun bol. Ik denk dat mensen die deze problemen niet herkennen en erkennen ver van de werkelijkheid afstaan of het geluk hebben gehad er nooit mee geconfronteerd te zijn. Maar goed, ik stop met deze discussie want pro en anti wilders zullen lijnrecht tov elkaar blijven staan en ik ben er niet op uit om met heel veel argumenten en sjieke woorden mensen te bekeren. Is ook geen doen als ongeschoolde tokkie

reina

reina

23-02-2010 om 18:02

Multiculturalist

O, wat leuk, ik geloof dat ik opeens bij een groep hoor Ik ga niet uitgebreid in op alles wat ik lees, want ik zit niet thuis en heb hier een langzame internetverbinding, maar ik heb inmiddels wel ontdekt dat iemand die niks tegen de multiculturele samenleving heeft kennelijk een multiculturalist is, leuk scrabble-woord. Ik vind de multiculturele samenleving een gegeven, we leven erin. Shami, ik ben niet iemand die praat terwijl ik geen allochtone mensen in mijn omgeving heb (trouwens wel binzonder dat jou hele pomgeving uit crinimelen blijkt te bestaan, zou ik toch maar eens na gaan denken en beter uitkijken met wie ik omga ...), ik woon in een van de multicultureelste steden van ons land, kom in mijn werkomgeving veel mensen met een kleurtje tegen, zit met hen in de bus, leef bij hen in de buurt. De jongeren waar we hier de meeste problemen mee hebben zijn geen moslim, daarom verbaast het me dat juist die groep er steeds uit gehaald wordt in de media. Ik ken veel moslims, het valt me wel op dat veel jongeren radicaler lijken te worden, juist door dat zij-wij-gedoe van de laatste jaren. Dát vind ik eng. Ik ga eerder een blokje om als ik een groep blanke jongens met een kale kop en kistjes zie dan wanneer ik Marokaanse jongens zie... Criminele activiteiten waar ik de dupe van werd werden gepleegd door blanke jongens met blond haar en blauwe ogen, moet ik voortaan deze hele groep uit de weg gaan? Kijk naar de mens, niet naar hun kleur. Verdiep je eens echt in de Islam, luister niet alleen naar het Wilders-gebral, is de Islam zoveel slechter dan het christendom, op de letter gelezen?? (Ik ontken niet dat er problemen zijn, maar ik ontken wel dat die alleen gemaakt worden door moslims. In onze stad staat de PVV op de kieslijst, ik maak me behoorlijk zorgen over de uitslag, ze roepen precies datgene wat veel mensen willen, hoe ze het gaan financieren zien ze later wel (ja, hier willen ze hjet weghalen bij cultuur, dat heeft volgens hen weinig te maken met een betere samenleving, laat ik dat nou net wél belangrijk vinden.....), dus op die manier zullen ze wel stemmen gaan winnen, maar ik zie de toekomst van mijn stad met grote zorgen tegemoet, als ik me ooit onvelig ga voelen doordat er veel moslims in mijn omgeving wonen, dan zal dat de mede te maken hebben met de Wildersclan, zij zetten de groepen tegen elkaar op, ik hoop dat de mensen in mijn stad, blank en gekleurd, te verstandig zijn om zich tegen elkaar op te laten zetten..

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 18:03

Marc van abcoud

AMEN!

Nou...

...dan zal ik vriendin M even vragen waar ze haar bommen laat als ze naast me zit in de wekelijkse vergadering. Vriendin A... die laat ze vast in haar handtas. Denk ik. En ik zal vriend R ook eens vragen, waar hij zijn explosieven altijd verbergt. En waar zouden die andere drie hun bommen toch verstoppen. Ik moet er eens extra op gaan letten. Nee maar, ga ik zomaar zoveel om met van die gevaarlijke mensen?

reina

reina

23-02-2010 om 18:08

Shami

Nog 1 vraagje: hoeveel moslims kén je echt? Je woont temidden van hen, begrijp ik, dus je zult vast vaak spreken met mensen die de Islam aanhangen. Hoe denken zij over jouw gevoelens?

Mark van Abcoud

Mark van Abcoud

23-02-2010 om 18:21

@genista

Quote "...dan zal ik vriendin M even vragen waar ze haar bommen laat als ze naast me zit in de wekelijkse vergadering. Vriendin A... die laat ze vast in haar handtas. Denk ik. En ik zal vriend R ook eens vragen, waar hij zijn explosieven altijd verbergt. En waar zouden die andere drie hun bommen toch verstoppen. Ik moet er eens extra op gaan letten. Nee maar, ga ik zomaar zoveel om met van die gevaarlijke mensen? "

Ik begrijp dat de de B gecombineerd met de R is uit het rijtje Ontkennen, Bagatelliseren, Negeren, Ridiculiseren, Liquideren, dat zo geslaagd is toegepast op Pim Fortuyn.

Is nl. een standaard reactie van de gevestigde orde op een buitenstaander die een onbespreekbaar probleem aankaart. Eerst ontken je het probleem en als dat niet meer lukt dan bagatelliseer je het eventueel door het met een paar grappig bedoelde opmerking ook nog eens te ridiculiseren. Verder pak je de buitenstaander op dezelfde manier aan, je ontkent zijn bestaan als dat zou kunnen, daarna bagatelliseer je zijn kennis van zaken, achtergrond, ervaring etc. Verder negeer je hem zoveel mogelijk. Als dat niet helpt ga je hem natuurlijk ridiculiseren, zelfs als je daarbij je eigen emancipatorische uitgangaspunten verraadt. Zo maak je Fortuyn belachelijk met zijn homoseksuele afkomst, begin je over iemands haar of gebrek eraan, accent, afkomst (Wilders die Indo is/zou zijn). Uiteindelijk is er natuurlijk nog maar één oplossing en dat is dat er iemand opstaat om het gevaar voorgoed te elimineren, te liquideren zeg maar, zie Fortuyn, waarna de linkse Gutmenschen weer met een gerust hart kunnen gaan slapen.

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 18:22

Nou

Haha lekker kinderachtig bezig vooral zo doorgaan

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 18:26

Genista

Het bovenstaande bericht was uiteraard bedoeld voor Genista! ik ben het totaal met marc eens!

evenanderenick

evenanderenick

23-02-2010 om 18:50

Genista

Je blaast de boel wel op zeg.Is jouw radicale humor bedoeld als aanslag op deze draad? Werkt dat denk je om er op deze manier een bom onder te leggen?

Blah blah mark

Mark: "Verder pak je de buitenstaander op dezelfde manier aan, je ontkent zijn bestaan als dat zou kunnen, daarna bagatelliseer je zijn kennis van zaken, achtergrond, ervaring etc. Verder negeer je hem zoveel mogelijk." enz, enz.
Nee, fout. Iemand van wie ik het bestaan probeer te ontkennen of te negeren, noem ik geen vriend. En ik doelde gewoon op de M, de R en de andere moslims uit mijn naaste vrienden- en kennissenkring. Ik *praat* met ze. Niemand ontkent dat er radicale moslims bestaan, ik evenmin. Maar er zijn ook christenen die opvattingen in praktijk brengen waar ik moeite mee heb. En als ik niet met hun opvattingen geassocieerd wil worden, waarom zou ik mijn vrienden dan aanwrijven wat hun radicale geloofsgenoten roepen?

Shami en anderen

Wie ridiculiseert er nu? De mensen met wie ik het hier niet eens ben, suggereren namelijk dat iedere moslim een bom bij zich heeft cq kan hebben. Vandaar dat ik me hardop begon af te vragen waar mijn moslimvrienden en -kennissen die dan wel dragen.
En Mark, ik heb wel vaker zaken van Peter Louter gelezen en hoewel ik het niet altijd met hem eens ben, denkt hij in elk geval wel na. Hij blijft in het algemeen redelijk.
Overigens voeren jullie een andere discussie dan die ik wil voeren, dus ik meng me hier verder niet meer in. Ik ga schaatsen kijken. Dag!

evenanderenick

evenanderenick

23-02-2010 om 19:40

Genista

Wie ridiculiseert er nu? De mensen met wie ik het hier niet eens ben, suggereren namelijk dat iedere moslim een bom bij zich heeft cq kan hebben.

Jij dus.....je trekt dingen die gezegd zijn zo uit zijn verband dat het haast lachwekkend wordt. Maar goed, we vervallen zo alleen in herhalingen en dan wordt het pas blabla.

evenanderenick

evenanderenick

23-02-2010 om 19:41

Emma

Als er gebeurt wat ze willen: bommengooiende en criminele moslims het land uit, zouden ze dan tevreden zijn??

Nou, iig al een heel eind!

evenanderenick

evenanderenick

23-02-2010 om 19:49

Met "ons" ook de welwillende moslims die daardoor gestigmatiseerd worden. Althans, zo denken wel mijn moslim vrienden erover. Maar nu stop ik echt met deze discussie die onderhand in een haat nijd wedstrijdje eindigt met steeds bizardere argumenten over en weer. Totaal nutteloos om elkaar zo te bestrijden. Ik ben het ermee eens dat we het oneens zijn. Prettige voortzetting.

Mijn onvrede

Mijn onvrede bestaat uit het feit dat niemand mij heeft gevraagd of ik in een multiculturele samenleving wil leven. Het word me door mijn strot geduwd en daar kan ik erg slecht tegen.

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 20:15

Genista

Haha waar heb jij gelezen dat iemand suggereerd dat IEDERE moslim een bom bij zich heeft? Please zet je zelf niet zo voor schut zeg! Je probeerd nu gewoon een stomme lap tekst die JIJ hebt uitgesproken goed te praten omdat je donders goed weet dat het niet klopt wat je zegt. Wat is een andere discussie die jij wilt voeren? Als ik kijk naar de manier waarop jij deze discussie binnenstormt Dat had je je hier niet in moeten mengen in de eerste plaats.
Dat heeft niks te maken met het verschil van jou mening tegenover deze discussie maar alles met het afhaken als het te heet word onder je poten.

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 20:18

Tja

Ga jij lekker met jezelf spelen A.U.B

Shami

En ook u verder een prettige avond.

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 20:32

Reina

Ik hoef jou niet uit te leggen hoeveel moslims ik ken neem maar gewoon van me aan dat ik weet waar ik over praat! Wat zij denken over mijn gevoelens? De mensen die realistisch denken en kijken naar de kern vinden het heel jammer dat anderen het op deze manier voor hun verpesten. Jammer dat mijn woorden steeds zo verdraaid worden dat het in het voordeel is van mensen die Wilders en aanhang negatief proberen neer te zetten.

Massi Nissa

Massi Nissa

23-02-2010 om 20:54

Genista

Bedankt voor de tip!!! Ik dacht dat de tien kilometer weer ergens diep in de Hollandse nacht zou worden gereden, maar holadijee, het is NU!
On topic: ik begin hier niet meer aan. Berber, lieve Berber, zie je nu waarom ik moest lachen toen Manda zei "O, weer zo'n draadje"? Wat moet je dan, huilen? Alleen al het beheersingsniveau van onze prachtige Nederlandse taal is onder W-adepten (Marc uitgezonderd) bedroevend. Ik begin er echt niet meer aan. Ik ga schaatsen kijken en straks een dikke zoen geven aan mijn eigen kleine bomdraagster-in-spe.
Groetjes
Massi

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 20:55

Didi68

Wat jij niet wilt dat jou geschiedt doe dat ook een ander niet! dit gaat puur om de vergelijkingen en het aantonen van een land dat NIET fout zit als ze voor eigen regels en wetten opkomen. Dit is en blijft Nederland en dat heeft niks met discriminatie te maken maar alles met ervaringen cijfers en onderzoek.

Genista-in-de-dweilpauze

Genista-in-de-dweilpauze

23-02-2010 om 20:58

Massi (o.t.)

Blij je van dienst geweest te zijn, Massi. En gelukkig is dat schaatsen nog een heusche vaderlandsche aangelegenheid, al zou jouw uk natuurlijk de eerste Wilders-tartende deelneemster kunnen worden
Voor eenieder die het niet zag: dit is een onderonsgrapje tussen Massi en mij.

shami trustfull

shami trustfull

23-02-2010 om 21:10

Massi nissa

Ja er moet in jou taal en op jou manier gesproken worden! Oow wat maak jij je een zorgen over de ''prachtige Nederlandse taal''te triest voor woorden de manier waarop jullie met tegengas omgaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.