Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

25-08-2022 om 19:27

Laarsjes/pumps voor dramavoeten


Wolky heeft ook echt leuke sandalen met een hak.

 https://www.wolkyshop.com/product-category/dames/sandalen/


Bijltje, als ik je een tip mag geven ga eens kijken naar comfort schoenen, bijv Verhulst heeft pumps( dat is met een schappelijke goede hoogte en een blok vorm) in comfort. Of Onder andere durea. De hartjes schoenen voor als je wat meer van soepel houdt.. 
Zijn je voeten breeder? Dus zeg maar dat je voeten meer knellen in een Gabor of Ecco schoen?

Leene

Leene

26-08-2022 om 12:39

O en als je toch online wil bestellen. Kijk ook eens bij Peter Hahn. Héél veel schoenen, ook merken die breedte maten hebben. Goede zoekfunctie en je hoeft pas achteraf te betalen. Dat vind ik ook altijd fijn... 

Leene schreef op 26-08-2022 om 11:57:

[..]

Nou nou, ik zeik niemand af, dat was in ieder geval niet mijn bedoeling en zeker niet om te scoren. Dat is dan ook weer interpretatie. Excuses als het rotter is overgekomen.

Ik weet niet eens of Max88 ze zelf ooit zou dragen dus het was in ieder geval totaal niet persoonlijk.
Nou ja wel persoonlijk wat betreft mijzelf want ik vind die dingen zo oerlelijk en ze staan bij mij ook totaal niet. Vandaar mijn eerste reactie. Maar ik zie wel dat ze bij anderen wel beter staan. Alleen lijkt mij zwart of donkerblauw onder een zomerjurkje niet leuk en volgens mij zijn deze alleen in donkere kleuren te vinden.

En ik vind die pumps die in de link van Flanagan staan weer een stuk beter en totaal niet 50+ maar goed ik hoef ook geen nieuwe schoenen en ik hoef ze ook niet te dragen.


En verder Bijtje over Oskam: de merken die ze verkopen staan op de website, misschien kun je googelen op de merken en kijken welk soort schoenen dat zijn, ze hebben van de meeste merken veel aanbod. En een uur rijden is wel veel ja..

Bijtje vraagt om tips, niet om jouw persoonlijke mening over die tips. Smaken verschillen nou eenmaal.

Donkere kleuren onder een zomerjurkje kleden mooi af en staan elegant, geeft het weer een hele andere look dan bv sneakers. Wat Bijtje zegt herken ik wel, op hakken heb je vaak een mooiere houding ( tenzij je er echt niet op kunt lopen). Ik zag laatst mooie pumps van het merk Hush puppies, die hebben altijd een prettige binnenzool.

Ik ben fan van Gabor. Ze hebben tussen hun schoenen voor oudere dames ook heel leuke modellen. Even goed kijken. Ze zijn verkrijgbaar in breedtematen en dragen bijna als pantoffels.

Bijtje82

Bijtje82

26-08-2022 om 12:53

miss1984 schreef op 26-08-2022 om 12:33:

Bijltje, als ik je een tip mag geven ga eens kijken naar comfort schoenen, bijv Verhulst heeft pumps( dat is met een schappelijke goede hoogte en een blok vorm) in comfort. Of Onder andere durea. De hartjes schoenen voor als je wat meer van soepel houdt..
Zijn je voeten breeder? Dus zeg maar dat je voeten meer knellen in een Gabor of Ecco schoen?

Ik kijk vanavond even naar je tips.

Het is trouwens niet zo dat smalle schoenen knellen, maar alleen dat mijn zachte deel buiten hangt bij open schoenen. 

Bijtje82

Bijtje82

26-08-2022 om 12:53

Poezekat schreef op 26-08-2022 om 12:19:

Wolky heeft ook echt leuke sandalen met een hak.

https://www.wolkyshop.com/product-category/dames/sandalen/


Ga deze ook vanavond even bekijken.

Bijtje82

Bijtje82

26-08-2022 om 12:57

IMI-x2 schreef op 26-08-2022 om 12:43:

Ik ben fan van Gabor. Ze hebben tussen hun schoenen voor oudere dames ook heel leuke modellen. Even goed kijken. Ze zijn verkrijgbaar in breedtematen en dragen bijna als pantoffels.

Ik kijk ook steeds naad Gabor, maar nog niet gevonden aan ik wilde. 

Wel een paar Hilfigers besteld, ben benieuwd hoe die vallen. 

Mijn linker voet scheelt qua maat ook iets met de rechter, dus dat maakt het ook niet altijd even makkelijk. 

Merk wel dat het aanbod in schoenenwinkels wel steeds kariger wordt, maar dat komt voornamelijk door ons oline shopgedrag.

Leene

Leene

26-08-2022 om 13:03

Bijtje82 schreef op 26-08-2022 om 12:57:

[..]

Ik kijk ook steeds naad Gabor, maar nog niet gevonden aan ik wilde.

Wel een paar Hilfigers besteld, ben benieuwd hoe die vallen.

Mijn linker voet scheelt qua maat ook iets met de rechter, dus dat maakt het ook niet altijd even makkelijk.

Merk wel dat het aanbod in schoenenwinkels wel steeds kariger wordt, maar dat komt voornamelijk door ons oline shopgedrag.

Misschien toch echt een keer je voeten laten opmeten bij een goede schoenwinkel, hoef je maar een keer te doen. Want voor ongelijke voetmaten heb je zooltjes en ook halve zooltjes. En evt iets ophogen aan de binnen zool aan één kant voor doorgezakte voeten. Hebben ze bij zoon gedaan, gratis. 

Peter Kaiser heeft veel pumps, alle hakmodellen en hoogtes en ook 2 kleurige schoenen. Bijvoorbeeld zwart met rood. 

In Rotterdam heb je  v Assem een  goede zaak met prima schoenen. Omoda vind ik ook erg leuk en daar slaag ik ook vaak. Ik heb zelf een klapvoet dus kan ook echt niet alles dragen.  Moet wel echt stevig zijn anders klapt mijn voet dubbel. 

Bijtje82

Bijtje82

26-08-2022 om 17:57

Ik ga straks eens even op mijn gemak al jullie suggesties bekijken. Alvast bedankt. 

Bijtje82

Bijtje82

26-08-2022 om 18:08

shopping?q=tbn:ANd9GcQUDpEvOGJpp7DJTtT-MfqYctTtXousoSY33bVobxXvwg43_-s_RlFCRbknCriU7teKSfuff4mMZikD2dniBDOW85OguwZbOy-TNAMTdFHrMrcBKIM2BF69&usqp=CAY

Dit is eigenlijk een beetje richting wat ik zoek. Alleen dan het liefst een dichte neus en een wat elegantere hak. Hou niet zo van blokhakken. 
Zowel van den Assem elas Peter Kaiser hebben wel interessant aanbod tot noch toe.

Die Lodi pumps en sandalen zien er vest leuk uit. Zal binnenkort eens in Rotrerdam kijken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.