Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ool-picknick locatiekeuze


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2011 om 22:10

Hier?

in de buurt van "het eiland van Maurik"

of "het lingebos"

Biene M.

Biene M.

06-02-2011 om 22:14

Files?

Ach, daar rijd ik als een gek over de vluchtstrook langs, met 150 km/u

Wat concreter vind ik alles prima van mijn woonplaats tot Apeldoorn/Den Bosch/Rotterdam/Enkhuizen, ongeveer.

rodebeuk

rodebeuk

06-02-2011 om 22:14 Topicstarter

Luister 's even nepnick2

.. ik heb beroepsmatig te maken me die problematiek, dan heet het slappe bodem.

Maar ik bedoel gewoon een nat achterwerk als je opstaat. Nou ja vochtig. Dat je broek langzaam en hardnekkig kouder en kouder wordt..

Die boot zegt natuurlijk genoeg .... degelijke oplossing!

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2011 om 22:14

Mijk

in dat geval.. neem ik wel mijn tent mee! want ik rij dan niet meer terug!! whahah

rodebeuk

rodebeuk

06-02-2011 om 22:15 Topicstarter

Ja biene

Den Bosch is ook nog niet uit mijn hoofd. Goeie.

Of wat dacht je van de Waalkade in Zaltbommel?

Nog even iets regelen voor het plassen.

Biene M.

Biene M.

06-02-2011 om 22:18

Hudo

Even gekopieerd uit een oud bericht van kaaskopje:
---------------
Houdt uw darmen open'. Gekopieerd: De hudo is een begrip binnen Scouting, het is dé vervanging van het toilet met de keramieken pot. Het bestaat uit niets meer dan een gat in de grond met een gepionierd frame waarop je kunt zitten. Eventueel staan er ook zeilen omheen, om de toiletganger mee aan het gezicht te onttrekken.
--------------

Oei, als er hudo's zijn, neem ik mijn middelste niet mee. Die valt daar ongetwijfeld in.

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2011 om 22:20

Biene

valt hij zacht, die van mij liggen daar ook al. whahhaha

Tussen haarlem en alkmaar

Ik wil wel graag - mar 't is dus overdag, kunnen kinderen mee? Lijkt me super, maar niet als ik de enige ben.

onherkenbaar!

onherkenbaar!

06-02-2011 om 23:18

Twee maal

om hiermee meteen vriendin ook te overtuigen van de lol hiervan meld ik tweemaal Venlo. Vast en zeker totaal onherkenbaar voor velen.

Drunense duinen

Ja, da's een goede locatie! Doe ik mee en kom ik op de fiets.

Dorry

(hoeft daar geen nepnick meer voor aan te nemen )

Leuk

ik woon in uit Haarlem zoals iedereen weer, leuk idee !
En mogen er ook kinderen bij zijn ?

Polly Shearman

Polly Shearman

07-02-2011 om 09:46

Dorry

Als je daar woont waarom ben je dan zaterdag niet met ons mee gereden? je had makkelijk in de auto erbij gekunt... heeft MaW niet verteld dat er nog meer brabo's kwamen?

"blijf maar zwemmen, blijf maar zwemmen"

Nehalennia

Nehalennia

07-02-2011 om 09:48

Alphen aan den rijn

Maar ik heb op veel plaatsen in het land wel logeeradressen. Dus Drunense Duinen lokken mij ook en zelfs de achtertuin van Mijk wel.

Gelegenheidsnick

Gelegenheidsnick

07-02-2011 om 10:50

Harderwijk

en in bezit van auto.
Van mij hoeven er geen kinderen mee, dan ben ik alleen met hen bezig ben ik bang en kan ik nog niemand spreken.
Ik ben nog nooit op een meeting geweest, dus ik zou het wel heel spannend vinden!

Polly

Nou Polly, dat verbaasde me ook. Ik heb me opgegeven voor de carpool, wilde wel rijden of meerijden was ook al goed. Maar ik hoorde er niks van! Ik heb Emmawee nog daarover gemaild, maar een beetje laat vrees ik. Die scheen de hele dag in Amersfoort rond te banjeren.

Hahaha, lekker zwemmen, lekker zwemmen. Toen de film Finding Nemo in de bioscoop was zijn er echt moeders geweest die in de schoolgangen tegen hun kind zeiden; 'kijk zij heet ook Dorry'. Ik gaf dan natuurlijk een imitatie van Dory (ja zij heeft 1 r) van jewelste weg. Hahahah Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel op d'r lijk. Ik ben altijd alles kwijt en vergeet de helft van de dingen. En kan bij tijd en wijlen vreselijk adrem zijn en ik praat ook snel en veel....

Maar dat neemt niet weg dat we volgende keer wel kunnen carpoolen. Ik rijd vreselijk graag auto, en dat doe ik bijna nooit meer. Maar wees blij dat je afgelopen zaterdag niet bij me in de auto zat. Mijn motormanagement systeem is van slag en laat om de 5 minuten een vreselijk gepiep horen wat pas overgaat na 12 x het mode-knopje in te drukken. En op de terugweg kwam ik er achter dat door het harde praten van die avond mijn keel zo schoon geschraapt was dat ik met gemak de Koningin der Nacht van Mozart kon zingen. En dat samen met het piepen en veel te hard rijden.

Dorry

mijk

mijk

07-02-2011 om 12:04

Gezellig polly

Je mag in de boomgaard kamperen!!! (er staan 3 fruitbomen in ons grasveld dus is het een boomgaard

rodebeuk

rodebeuk

07-02-2011 om 13:13 Topicstarter

Even formeel

..voorlopig is het nog te vroeg voor locatiesuggesties. Het gaat er nu even om om het geografische midden te vinden van alle aanmelders... voorlopig ligt dat grof geschat ergens bij Gouda.
Maar gezien de loop van de grote snelwegen zit ik toch te denken aan iets in de buurt van de A2, het al aangehaalde Zaltbommel bijvoorbeeld. Dat is voor mijn beurt gepraat, want ik wil dus eerst wat woonplaatsen verzamelen.

Laat ze maar binnenkomen!
Zal ik een week wachten, en dan zaterdag ervoor gaan zitten?

Ja maar beuk

stel je doet dit nu lekker, met je digits en alle andere info die je dan mooi in een programma'tje kan zetten, helemaal fijn.

En dan komt er opeens X uit Zeeland en Y uit Zuid limburg en dan verschuift de boel helemaal.

Wat wil je er eigenlijk nu mee en wat is de deadline.

nepnick

nepnick

07-02-2011 om 13:52

Haha

Manda, ik wist niet dat **** uit Maastricht en **** uit Zeeland ook zouden komen??????

Kinderen ja of nee?

Ik lees over kinderen wel of niet mee. Zouden jullie ze echt mee willen nemen? Ik denk dat ik dan helemaal nergens meer aan toe kom, dan ren ik alleen maar achter Truusje aan.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-02-2011 om 14:24

Zoals mijn nick aangeeft

kom ik uit Alkmaar. Ik twijfel nog wel, maar ik vind het een heel erg leuk initiatief. Geen herrie door muziek, of teveel mensen in een te kleine ruimte, wel voldoende licht om iedereen te kunnen zien. Het is helemaal geweldig.
Alkmaar ligt nogal uit de route voor veel mensen, maar als ik de leiding van scouting aardig aankijk zou het misschien kunnen lukken om het veld te gebruiken en het gebouw voor de wc en de gloednieuwe keuken. Zeker als het een doordeweekse dag is of op een zondag is het een poging waard. De huur van het gebouw ligt rond de 50 euro, dat is op te brengen. De bus rijdt erlangs. Tijdens vakanties kan er ook gebruik worden gemaakt van ons parkeerterrein voor de auto en dan is het 10 minuten lopen naar het scoutinggebouw. Er kunnen wel auto's in de buurt van scouting geparkeerd worden, maar als dat er erg veel worden is 'ons' parkeerterrein een prima optie.

Polly Shearman

Polly Shearman

07-02-2011 om 14:57

Kaaskopje en kinderen

Zoiets als kaaskop voorstelt lijkt mij ideaal!!! als alkmaar uit de richting is, dan moeten er dus nog wel van dat soort plekken te vinden zijn.

en over kinderen?
wat een onzin dat je daar achter na zou moeten rennen. Ik stel voor dat we allemaal onze kinderen meenemen en een flink rol kippengaas. Als ze geen kant op kunnen is er toch niks aan de hand. Leuk joh kinderen! Kan je van een afstand wijzen: kijk die met zijn rode kop die probeert te ontsnappen dat is er een van mij. En die daar die onderop ligt is ook van mij.
En die met dat blauwe oog, wat hij zojuist heeft opgelopen toen iemand een zakchips in het kippenhok gooide en iedereen er op afdook is ook van mij.. leuk stel he!

het word tijd voor een feuliton!

Wulpse bruistablet

Wulpse bruistablet

07-02-2011 om 16:29

Mij lijkt omgeving drechtsteden/rotterdam ideaal

Maar dat is puur eigen belang (en iets wat luiheid) Ik probeer overal wel te komen, park/duinen allemaal prima, kan ik vast goed mijn "in opleiding" opkrikken

Wollukse

Wollukse

07-02-2011 om 17:59

Tja

Hier Waalwijk dus. Loonse en Drunense duinen schoot mij ook door het hoofd. Kinderen mee is daar helegaar geen bezwaar, zand genoeg immers, die zijn wel bezig. De enige kuil waar ze in kunnen vallen is een kuil die ze zelf graven

Er is een restaurant aan de voet van de Drunense duinen, de Roestelberg heet het, http://www.de-roestelberg.nl/
En een camping met een brasserie, waterspeelplaats en binnenspeelplaats (die laatste kost 3,50 per kind) een paar honderd meter verderop: zie http://camping-de-roestelberg.nl/pagina/welkom1.htm of http://www.hetgenieten.nl/nl/index.lp (de nieuwe site)

Het enige is dat er geen bussen heen rijden, dus vervoer wordt voor sommigen wel een probleem dan gok ik. Lopen vanaf het busstation is echt te ver.

P.S. Onherkenbaar uit Venlo: nee geen ideeeeeee, vertel?!

Nepnoordnick

Nouhou, het lijkt me echt heel feestelijk dichtbij als er nou eens een keertje iets zeg maar richting zwolle of zo wordt georganiseerd. Of in Lemmer of zo. Of desnoods een ministukje de polder in. Dat het zeg maar ook voor de noorderlingen eens gewoon 'maar' een uurtje rijden is!

Maar om echt wat significante invloed uit te oefenen op het geografisch midden: ik zou het wel in Norg willen of zo. Da's behoorlijk dichtbij-waar-ik-woon. Mooie omgeving ook.

Hahaha!

Ik kan het ook niet! LOL!

Ingrid

Massi Nissa

Massi Nissa

07-02-2011 om 18:13

Brainwave

Nou ja, brainwave, meer een geheel egocentrische ingeving: kan het niet ergens in de duinen dichtbij zee? Ik houd zo ontzettend van de zee.
Groetjes
Massi

Gelegenheidsnick 387

Gelegenheidsnick 387

07-02-2011 om 20:22

Locatiesuggestie

Wat een mooi woord trouwens. Jullie hebben vast geen zin om naar de zeeuws vlaamse grens met België te rijden

Nou gelegenheidnick387

ik zou best naar de zeeuwsvlaamdegrensmetbelgie willen rijden maar dan wil ik wel meteen een leuk hotel voor 2 nachten en mijn kinderen mee aan de lijn om ze leuk uit te laten.

Grutjes, wat zalig, even 2 dagen niets dan alleen wat groen enzo, heerlijk lijkt mij, hmmm eens kijken op vakantieveilingen.nl want het ontbreekt aan denari.

Ja massi

prima, hier aan het Wed in de kennermerduin, plees aanwezig (wel rol wc papier mee), tussen parkeer en strand (meer met rondom strand) kan je ijsjes en drinken ed kopen. Parkeren is niet gratis maar ook niet idioot duur.

En er schijnen wat potloodventers (sini is er ooit eentje tegen komen) en pedo's in de zomer rond te lopen dus dat is dan ook meteen een leuk spel element "vang de pedo en leg hem op de grill" of schop de potloodventer van de duinpan.

ja 't Wed, leuk ook met kinderen, kleedje neerleggen, mandje met lekkers.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.