Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ool-picknick locatiekeuze


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gelegenheidsnick 2011

Gelegenheidsnick 2011

07-02-2011 om 20:55

Locatie

In (de omgeving van) Winterswijk is het ook goed toeven!

Margriet*

Margriet*

07-02-2011 om 20:57

Ok doe maar een amsterdammer (voorkeur voor west)

Het wed is ook leuk maar doe bij voorkeur maar in Amsterdam. Zolang het fietsbaar is is het ok.
Buiten een meeting met lekker weer lijkt me heerlijk. Bootje varen ook prima. Dan ga ik echt een keer komen.

Yta Chalne

Yta Chalne

07-02-2011 om 21:28

Nou, ik durf wel gewoon onder mijn eigen nick. Ik kom net als Rodebeuk uit Bilthoven (haha). En dat lijkt me meteen ook een fa-tas-tische locatie (jaja, ik weet wel dat je nog geen locatie vroeg). Of het Wilhelminapark, ook fan-tas-tisch. Komen dit voorjaar ook toiletten. Of een picknick met kinderen in de bouwspeeltuin ofzo. Want al die ouwe dames van OO heb ik nu wel gezien, ik ben inmiddels ook wel erg benieuwd naar de kinderen!

Guinevere

Guinevere

07-02-2011 om 21:53

Geen kinderen

Oh nee, geen kinderen alsjeblieft! Dan loop je alleen maar achter de kinderen aan te racen en kun je geen zinnig gesprek meer voeren. Tenzij ze ouder dan 12 zijn of jonger dan 2 maanden.

rodebeuk

rodebeuk

07-02-2011 om 21:57 Topicstarter

Nee yta

Ik kan wel horen dat jij nooit in het Flevopark bent geweest. Bah, het Wilhelminapark, met al die ... (goede voornemens, ik wil die jaar Zuiver Spreken dus ik kan niet zeggen wie er in het Wp liggen).

Vraag maar aan Massi, die kan het weten, om redenen die ik hier niet zal opsommen (privacy enzo).

Flevopark rules!

(kzal je trouwens weer mailen, ben je niet vergeten)

rodebeuk

rodebeuk

07-02-2011 om 22:01 Topicstarter

Het wordt een rotklus

.. maar ik ga dus eind vd week de genoemde woonplaatsen plotten en kijken waar het midden ligt.

iedereen die zijn achtertuin aanraadt loopt voor de troepen uit.

En verder is er natuurlijk geen enkele reden om het bij 1 picknick te houden.

Ik ga nog een nieuwe regel instellen: het mag niet in de buurt van A'foort zijn. Kijk, we moeten gewoon wat regionaal gaan variëren. Een OOL-roadshow. Een keer zonder, een keer met kinderen.

Komt goed!

Rotklus?

je vindt het toch leuk al die locaties in de blender te gooien, geen stresswerk van maken hoor, lekker blenderen en dan zie je wel wat er gebeurt en wie er komt en wie niet etc.

Nou leuk, ik kom als het niet op takkenafstand is, en misschien met maar waaschijnlijk zonder mijn kleine verlegen Mandarijntje, mijn oudste zal er geen zin in hebben.

Sascha2

Sascha2

07-02-2011 om 22:29

Help rodebeuk naar zaltbommel toe

Net naast Den Bosch, en dus in voor Zaltbommel, Den Bosch of Drunense Duinen. Of elders, ik rij overal heen

Sascha2

Sascha2

07-02-2011 om 22:31

Trouwens dorry

Jij woont dus ook in de buurt, wist ik niet! Goeie leer voor de volgende keer, voor het geval je wil carpoolen

noordwesterling

noordwesterling

08-02-2011 om 00:07

Met het risico

dat ik mezelf verraad door de regio te noemen: graag in de bereikbaarheid van Alkmaar/Purmerend...

zou het leuk vinden hier ook bij te kunnen zijn en nee, ik heb geen eigen vervoer!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-02-2011 om 01:20

Noordwesten

Ha, nog iemand uit 'de regio' Dan pleit ik nu toch maar eens wat serieuzer voor Alkmaar. Alkmaar is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto, en een erg volledige en leuke winkelstad, dus je kunt het combineren met een rondje door de stad.

Puck

Puck

08-02-2011 om 09:01

Noordwesterling

Er zijn vast mensen die graagbereid zijn om je een carpoollift te geven.
En wat mezelf betreft: Ik rijd overal wel heen, oke, Schin op Geul zou een minder briljant plan zijn, maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit, ik woon centraal en heb eigen vervoer.

noordwesterling

noordwesterling

08-02-2011 om 09:37

Puck

zie je wel, je hebt me meteen door, haha!

het lijkt me zo leuk jullie weer eens te zien op zo'n picknick, wil het niet graag missen...

NW-ling.

Sancy

Sancy

08-02-2011 om 10:11

Euh kaaskopje

Je bent wel lichtelijk optimistisch over Alkmaar. Het is voor sommigen (nou ja, sommigen: noord, oost, zuid) meer dan 200 km rijden, ongeveer 2 uur en 1 kwartier enkele reis. Met dat goede openbaar vervoer is het zelfs bijna 3 uur enkele reis.

mijk

mijk

08-02-2011 om 10:28

Inderdaad 3 uur

van station tot station en dat betekent dat ik voor een picknick 8 uur zou moeten reizen... da's niet dichtbij

< maar dat is mijn achtertuin natuurlijk ook niet!

Mijk

nederbelgje

nederbelgje

08-02-2011 om 12:20

Zo zuidelijk mogelijk

zoiets als Breda, Bergen op zoom ofzo. Dan heb ik er al bijna een uur rijden opzitten. Hangt van de datum af of ik dan eindelijk eens de moed heb om te ( kunnen) komen.

Puck

Puck

08-02-2011 om 13:22

Nederbelgje

Heb je er niet meer voor over dan een uur rijden? Als iedereen daar van uit zou zijn gegaan afgelopen weekend dan was het erg rustig geweest op de meeting vermoed ik. Dat zouden dan hele regionale meetings worden waarbij ik toch een heleboel mensen zou missen die ik nu wel gesproken heb.

nederbelgje

nederbelgje

08-02-2011 om 15:17

Verkeerd begrepen

Ten eerste was de vraag waar je zou willen dat het was, nou dan graag ergens "in de buurt", geld voor iedereen denk ik. En dan is Breda al bijna een uur rijden
Ten tweede als ik ergens graag heen wil rijd ik idd zo maar veel meer, familie woont in Friesland, rijden we ook 3,5 uur enkele reis ( en terug op dezelfde dag).
Ten derde wil ik dus best verder/ langer reizen, maar omdat ik niet eerder op een ool meeting ben geweest weet ik niet of het er voorover heb om dan wel bv 3 uur te gaan rijden. Koudwatervrees en niet echt een meetingenpersoon ( ben ook niet naar een reunie vd lagere school geweest)

Puck

Puck

08-02-2011 om 18:00

Nederbelgje

Oke, die koudwatervrees is nergens voor nodig. Vraag maar aan Savon, die is ondertussen al ervaringsdeskundige.
Maar als we jouw over de streep trekken door in Breda een meeting te houden dan kom ik ook.

Petr@

Petr@

08-02-2011 om 18:14

Breda!

Vind ik ook een erg goed plan!
Maar het maakt mij ook niet zoveel uit waar het is. Ik houd van autorijden dus als het in de tuin van Mijk is kom ik ook....

Puck

Puck

08-02-2011 om 19:56

Petr@

In dat geval: kom je mij dan ophalen in je stoere autootje?

Petr@

Petr@

08-02-2011 om 20:45

Puck

Natuurlijk! Gaan we samen stoer zijn in mijn auto zonder dak )

Massi Nissa

Massi Nissa

08-02-2011 om 21:19

Graag bereikbaar

Mij maakt het niet uit dat het eventueel ver weg wordt (leuk juist, zie ik nog eens een ander stuk Nederland), maar het moet wel goed te doen zijn met het OV. Ik heb geen rijbewijs. Die OO-roadshow lijkt me ook erg leuk, dan weet ik nog wel wat ideale plekken in de Randstad.
En Manda, ik ben blij met jouw bijval, stiekem zou ik het liefst ergens in de duinen of bij het strand gaan zitten. Alleen al die frisse wind, de geur van de zee, dat ruisen op de achtergrond.
Groetjes
Massi

nick de zoveelste

nick de zoveelste

08-02-2011 om 21:27

Ook regio breda

En ik vind net als iemand hierboven de drunese duinen erg geschikt. Daar zit ook een groot restaurant bij met een groot terras. Ik woon erg afgelegen en het ov is bagger hier. Ik hoop dus van harte dat het een keer deze regio wordt!

nick de zoveelste

nick de zoveelste

08-02-2011 om 21:35

Kuch....

Wollukse heeft al een helderder beeld gegeven over de drunense duinen lees ik net, maakt al 3 die voor de drunense duinen gaan! Ben errug beneiuwd!

rodebeuk

rodebeuk

08-02-2011 om 22:09 Topicstarter

Kastanjet

Wat dacht je, je kent me onderhand toch wel? Daar ben ik véél te lui voor. Workshops. En dan met inschrijven, mensen die niet komen opdraven, of juist overinschrijving, spullen klaarzetten, enzovoort... gaap... moet ik een opgeladen mobiel hebben en een spredscheetje hmmm... nee, sorry. Dan hang ik liever op de bank

rodebeuk

rodebeuk

08-02-2011 om 22:10 Topicstarter

Wordt de spoeling niet te dun bij een roadshow?

Wat vinden jullie, is er een maximaal aantal?

Anders staan ieder weekend twee treurige OOL-sters alleen onder een lindeboom naast een schoongemaakte WC. Ergens op een schit-te-ren-de plek in de regio...

Guinevere

Guinevere

08-02-2011 om 22:13

Eenmalig

Ik zou het gewoon eenmalig en enigszins centraal doen. Is toch veel leuker dan die regiomeetings? < zei zij die nog nooit op een regiomeeting is geweest>
Verder gaat mijn workshopinteresse niet verder dan het tellen van grassprieten.

rodebeuk

rodebeuk

08-02-2011 om 22:24 Topicstarter

Guinevere

..je schouder weerhoudt je in ieder geval niet van het geven van heldere adviezen!

Kleine ja maar (die vorige was zo lekker!) - als ik het midden kies wordt het gewoon Groene Hart. De regio's hebben als nadeel dat ze alle kanten op zitten, daardoor is hun invloed op de Randstad uiterst beperkt. Ze trekken de vector hooguit een heel klein pietseltje naar het oosten.

Maar ik vind wel dat het een keer een andere plek moet zijn dan Amersfoort. Vanwege de eerlijkheid.

En dan word ik ook nog gebombardeerd door allemaal regionale dromers die hun kans zien - ondanks mijn overduidelijke vraag naar hun Woon-Plaats - om toch hun plaatselijke tekenknuffelhoekje te promoten. En ja, dan word ik ook weer week!

Hmm.. ik blijf toch bij Zaltbommel terugkomen. Stuk zuidelijker dan Afoort en A15 en treinlijn naar Leerdam maken het bereikbaar.

Nou (recalcitrant)

Ik snap wel dat bijna iedereen in de randstad woont, maar als jullie stug doorgaan meetings te organiseren die allemaal zo'n 2 uur reizen zijn vanaf het Hoge Noorden, dan denk ik er toch sterk over om komende zomer mijn buitenrandstedelijk-royale tuin eens open te stellen voor een echte regio-noord OOL picknick. Met een gezellig 5 kilometerloopje door het buurtbos voor de liefhebbers.

Ingrid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.