Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

20-03-2009 om 23:32

Upc uit de lucht tijdens X-factor. Wat was de uitslag?

midden in de tv-kantine, nieuw programma....daarna de uitslag van X-factor....wie praat me bij?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sandra de Wolff

Sandra de Wolff

21-03-2009 om 00:02

X-factor

Sing-off Hester en K.L.E.M. Jury helft voor KLME helft voor Hester. Ordinaire ruzie tussen Eric en Gordon.

Uiteindelijk bepaalt toch stem publiek dus Hester mag blijven.

groet

Saar

Nasha 1st

Nasha 1st

21-03-2009 om 00:09

Thnx!

ben ik weer bij....jammer van die ruzie....

Lys Lionne

Lys Lionne

21-03-2009 om 00:36

Die ruzie...

Ik vond dat Gordon veel te grof deed, maar hij had wél gelijk: K.L.E.M. was niet op hun best vanavond, Hester was gewoon beter. En als jury kies je toch gewoon eerlijk wie de beste is en niet degene die toevallig in jouw groep zit?!?

Dat kan, wel zo zijn

"En als jury kies je toch gewoon eerlijk wie de beste is en niet degene die toevallig in jouw groep zit?!?"
Dat kan wel zo zijn, maar dan hoef je je niet zo op te stellen als Gordon deed: Eric van Tijn l*l noemen, het publiek op te hitsen met boegeroep, bepaalde gebaren maken naar Eric van Tijn als blijkt dat jouw zangeres (die zich de hele avond gedroeg als een robot ) doorgaat en het cluppie van Eric (niet goed) niet door is.
Je kunt het ook binnenhouden en erover praten buiten de uitzending of een normaal met iemand communiceren.

tonny

tonny

21-03-2009 om 13:48

Ah joh

die Gordon moest even afreageren omdat hij zich de hele serie lang veel netter heeft gedragen dan hij van zichzelf gewend is in dergelijke situaties.

Maar ondertussen wel triest. Gelukkig weten zijn jury-collega's wie het zegt.

tonny

Misschien

"Gelukkig weten zijn jury-collega\'s wie het zegt"
Dat is wel zo, en natuurlijk kent de jury Gordon, maar je hebt ook te maken met kandidaten, die, naar ik mag aannemen, hun best hebben gedaan en Gordon een stuk minder goed kennen en schrikken van zijn reactie, velen zijn nog jong en weet daar dan maar eens mee om te gaan op je 16e, 17e, 18e. Wat niet wil zeggen dat je niets mag zeggen ivm tere kinderzieltjes, maar mag het iets heftiger? Je hebt ook te maken met kijkers, waaronder kinderen. Niet echt een voorbeeld, lijkt me.
En weet je, buiten dat allemaal,ik vond het gewoon erg kinderachtig, boe roepen, gebaren maken, schelden, is gewoon niet nodig. Gordon is een volwassene, hij leek een kleuter die niet tegen zijn verlies kan.
En het programma heet de x-factor, beide kandidaten hebben die niet, Hester zong beter maar straalde geen enkele vreugde of wat dan ook uit met haar angstige blik, de meisjes zongen slechter maar hadden weer meer uitstraling. Van mij mochten ze beide weg wegens geen x-factor, maar in zo'n geval zou ik, als ik in de jury zat, ook voor mijn eigen cluppie stemmen, want het is geen zangwedstrijd, maar het gaat om het complete plaatje en bij vergelijkbare x-factor lijkt het mij duidelijk.

Ha, ha, foutje

"maar mag het iets heftiger?" Dat bedoel ik natuurlijk helemaal niet maar "maar mag het iets minder heftig?"

Sjips

dus wat gemist gister, de singoff heb ik helaas niet gered
Morgen maar even de herhaling kijken.

gula

Ordinair en n slechte verliezer

die gordon.
Had de video ingesteld op Pfaffs maar ja...... Xfactor liep uit dus stond de uitslag op band.
Gister gelijk even gekeken maar wat n vreselijk mannetje is die Gordon toch.

Tuurlijk ga je voor je eigen kandidaat, en om dan zo te reageren op tv.......
Jammer dat Angela niet voor KLEM ging

Mij benieuwen of ze er volgende week nog op terugkomen.

gula

Btw-kijktip

in life and cooking komt straks KLEM en als het goed is Erik van Tijn (of live of aan de foon) om nog te reageren op de ruzie gister....

Tirza G.

Tirza G.

22-03-2009 om 21:17

En?

Hoe was het bij Life&Cooking?
Denken jullie niet gewoon dat het lekker doorgestoken kaart was? Gordon "hoort" toch ook zo te doen? Ik vond de opmerking van Stacey over de styling van de dames van Gordon (hallo, jíj bent de poot) ook niet sjiek. Deel van het programma is nou eenmaal dat de begeleiders/jury er voor hún categorie zitten. Die Hester heeft de uitstraling van een komkommer vind ik. Maar wel een mooie stem.

Tirza

Life and cooking

kwam weinig uit eerlijk gezegd. Ze hebben het weer uitgepraat (he wat jammer)

Ik weet nog in het begin van idols, was er hier n draadje bij gezellug volgens mij , en na elk optreden ging een ieder die keek, zijn of haar mening geven, GEWELDIG!
Maar ben toch wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die kijkt

Favo, Lisa, Rachel, Rev & Roz, Irma en toch ook wel buurman en buurman

gula

Tirza G.

Tirza G.

24-03-2009 om 22:49

Tops

Wij hebben dezelfde smaak denk ik. Ik hou wel van wat vette, niet perfecte artiesten. Ik hoor liever Tina Turner dan Celine Dion za'k maar zeggen. Hoppppppaaaaaa. Bakkes open en bleren maar, alhoewel ik toch ook weer niet echt houd van hard zingen. Ik vond de dame in de blauwe jurk (maar hoe ze heette......) erg mooi zingen, technisch goed maar zélfs nog met gevoel en inderdaad die meiden van Whatever. Wat een lekker stel. Hópen dat ze zo blijven, ze zijn echt leuk en grappig, dat wordt zo gauw een "kunstje". De heren vond ik geen van allen sterk, doe dan gewoon Laurens maar. Die komt uit Zeeland

Tirza

Ellen

Ellen

27-03-2009 om 22:41

Hoe vinden jullie whatever?

Even inhaken: wat vinden jullie nou van Whatever?
Iedereen vindt ze leuk, verfrissend.

Ik vind ze gewoon flauw en kinderachtig.
Ik erger me rot.
Ben ik de enige?

Lys Lionne

Lys Lionne

27-03-2009 om 22:50

Mee eens ellen

Ik erger me al vanaf de allereerste kennismaking aan deze meisjes. Wat een duf gegiechel, grote monden en domme opmerkingen.... Vanavond ook weer: wij dachten dat But I een 'kontoog' betekende. Sorry hoor, niet iedereen heeft een talenknobbel, maar dit is gewoon basisschool kennis!

Lys Lionne

Lys Lionne

27-03-2009 om 22:54

En....

Zo kan ook Luigiano zijn slechte imago niet meer oppoetsen in mijn ogen (verkouden, feesten, roken...) en blijft Laurens alleen maar 'aardig om te zien' en meer niet.
Lisa daarentegen vind ik een geweldige zangeres en inderdaad een stoer wijf En ook andere kandidaten vind ik goed hoor, maar sommigen hebben absoluut niet mijn voorkeur.

Tirza G.

Tirza G.

28-03-2009 om 14:47

And the winner is........

Nou nou. Haal die Lisa er maar uit en geef die meteen een platencontract, dan is dat maar klaar. Ik vond Whatever verrassend goed in hun samenzang en ach, het zijn nog zulke wuppies - van mij mogen ze lekker melig zijn. Het valt me wel op dat die ene (Eva?) veeeeel stoerder is dan die andere (Nathalie?), die blijft gewoon hetzelfde (met haar grote mond), terwijl Nathalie langzaam uit haar schaduw begint te komen. Erg leuk om te zien.
Jennifer terecht naar huis, uitstraling van een komkommer. Luigiano is een pedant kereltje, maar ik hoor hem liever dan Andre Hazes Met Laurens heb ik bijna medelijden, wat moet het erg zijn als iedereen het altijd alleen maar over je uiterlijk heeft, blergh. Dát weten we nu wel.
Rachel viel me tegen, ze blerde veel te veel, Roan was ook een behoorlijke afknapper, goeie help. Ik vind wél de kwaliteit door de bank genomen behoorlijk hoog!

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

28-03-2009 om 18:56

Fan van

Lisa en Rachel...Whatever wel erg leuke meiden, die met die lange haren doet me denken aan mijn vriendin van vroeger....maar ik geef ze niet veel kans om te winnen

Whatever

de meiden van Whatever,ik vind het kanjers,echte melige ontwapenende puber meiden,een genot om naar te kijken,en bovendien met een hele goede stem.
ik zie ze geen wereldsterren worden,( althans niet op deze leeftijd),maar wat een heerlijk stel meiden.
en dat van BUT I was een (melige puber) grap volgens mij.ik kan daar wel om lachen.

Lys Lionne

Lys Lionne

29-03-2009 om 00:06

Hahaha ellen

Wij zijn dus inderdaad de enige die de meisjes van Whatever niet zo hoog hebben staan ) Geen probleem toch, het zou saai worden als iedereen dezelfde mening zou hebben.

Ellen

Ellen

29-03-2009 om 09:49

Lys lionne

Ik geloof het ook, ja! Alhoewel ik nu in mijn omgeving ook steeds meer mensen "hoor" afknappen op die meiden.

En "ze zijn nog zo jong" gaat voor mij niet op hoor.

Luigiano, Jamal, Jennifer (helaas er uit) zijn ook 16 maar hebben voor mij een veel professioneler houding.

We zitten wel naar een mega-talentenjacht te kijken. Als ik giechelende kinderen wil zien kijk ik wel naar de Mini-moppentrommel van de Playbackshow van Hennie Huisman...

Groetjes en veel kijkplezier nog!

Eens met tops

ik zie het ook als een amusementsprogramma,en hoeveel
professioneel gedrag mag je nou helemaal verwachten van een 16 jarige?whatever verhoogd voor mij absoluut de amusements waarde van dit programma,je ziet de meiden ook genieten van alles wat ze doen en wat er gebeurt,en ik geniet mee

Jesse_1

Jesse_1

29-03-2009 om 21:31

Hier de 3e

Ik vind Whatever ook helemaal niet leuk (al vond ik wel dat ze verrassend goed klonken afgelopen vrijdag). Het is niet dat het melige pubermeiden zijn, maar al vanaf het begin vind ik vooral die Eva zo dwars doen en dat ze dan denkt dat dat heel grappig is. Eerlijk gezegd vermoed ik dat ze zelf niet verwacht hadden dat ze zo ver zouden komen, pas halverwege de theaterronde (of hoe heet dat?!) werden ze pas een beetje serieus met de muziek.
Mijn favoriet: Rev 'n Ros, maar dat kan nog veranderen als ze teveel naast hun schoenen gaan lopen. Ook Jamal vind ik erg goed, maar die probeert iets teveel van die zwiebers in z'n toon te maken en daar hou ik niet verder.
Jesse
Jesse

Jakiro

Jakiro

30-03-2009 om 07:41

Heerlijk!

Die 2 meiden zijn heerlijk.
Gewoon pubers, melig, vrolijk, niet gemaakt en bovenal verschrikkelijk enthousiast.
Die Eva is gewoon een heerlijke ADHD-er en sprankelt meer dan alle andere deelnemers bij elkaar.

Jakiro

Ellen

Ellen

30-03-2009 om 18:18

Gemaakt?

Ik vind ze dus wel erg gemaakt...
Uitsloverij.

Ellen

Ellen

30-03-2009 om 18:19

Aanvulling

Bedoel vooral Aanstellerij

Jammer van jennifer

laurens had van mij naar huis gemogen, die had er voor mij niet eens in gehoeven

Zoals meerdere niet van what ever houden, vind ik die laurens dus helemaal niks, ook niet leuk om te zien of zo.... niet mijn type.
En zingen kan ie ook niet maar ja.....ik sms niet dus ik mag niet klagen

gula

Tirza G.

Tirza G.

31-03-2009 om 23:28

Gula

Doe het dan maar voor mij. Laurens komt uit Zeeland. Laat ons nou toch ook eens wat hebben

Tirza

Rembrand

Rembrand

01-04-2009 om 08:50

Tirza.

Laurens is een beetje nep vind ik persoonlijk. Een meesmuiltje ( zoals wij dat noemen hier ).
Bovendien had hij echt het verkeerde liedje vorige week.
Een nummer van Blof moet gewoon alleen door iemand gezongen worden met een soortgelijke stem als Pascal en ook zo'n uitstraling. Nu stond Laurens daar als een soort van minstreel te kwelen......
Nee, afvoeren die hap.
M.

Nou vooruit tirza

laat laurens dan nog maar even blijven, als ie maar niet wint

gula

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.