Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Voor de fun: wat lijkt jou nog eens leuk om te doen?

Een schip dopen! Lijkt me een eer en prachtig om een zegen uit te spreken en dan met een mooie zwieperd zo'n fles champagne ertegenaan kapot gooien.

Wie nog meer? En dat het ook helemaal niet erg is als die wens nooit wordt vervuld, maar gewoon, als je de gelegenheid eens zou krijgen, dan zou je nog wel eens.....


Ik zou zo graag eens in zo'n hele grote vrachtwagen rijden, met aanhanger. Dat lijkt me zo'n machtig gevoel.

parachutespringen 

Bijtje82

Bijtje82

15-11-2022 om 11:35

Trouwen 

Zelf een vrachtwagen besturen!

off-road rijden in een 4x4.

Meedoen in een musical

Ik vond zelf een Cessna besturen echt heel erg gaaf, ik zou graag mijn brevet halen. Of zweefvliegen.
Beetje in het verlengde: parasailen en parachutespringen.
Duiken lijkt me ook fantastisch.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-11-2022 om 13:40

Naar het ISS, en daar vanuit de cupola naar de aarde kijken. Dus niet zo'n toeristisch ruimtereisje via Musk, maar the real deal.

MRI

MRI

15-11-2022 om 13:54

verliefd worden

weer eens met een oehoe op mijn arm staan

Bijtje82

Bijtje82

15-11-2022 om 14:19

Een wereldreis maken samen met mijn kinderen. Maar dan als de jongste minimaal 10 is.

Autorijden en de vrijheid hebben dan overal heen te kunnen.

Leene

Leene

15-11-2022 om 17:04

Een poos met mijn gezin op een Schots eiland wonen. 

Ergens in the middle of nowhere wonen voor een tijdje, bv op IJsland of ergens in Lapland ofzo. Met m’n man en kinderen, huisje met houtkachel en beetje thuiswerken en verder in en om het huis rommelen. Genieten van de natuur en de rust om je heen. Ik ben thuis de enige die deze fantasie heeft, dus het gaat bij wensen blijven…

Een kind krijgen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.