Off-topic discussies
madee
15-11-2022 om 08:34
Voor de fun: wat lijkt jou nog eens leuk om te doen?
Een schip dopen! Lijkt me een eer en prachtig om een zegen uit te spreken en dan met een mooie zwieperd zo'n fles champagne ertegenaan kapot gooien.
Wie nog meer? En dat het ook helemaal niet erg is als die wens nooit wordt vervuld, maar gewoon, als je de gelegenheid eens zou krijgen, dan zou je nog wel eens.....
Nowee
15-11-2022 om 10:32
Ik zou zo graag eens in zo'n hele grote vrachtwagen rijden, met aanhanger. Dat lijkt me zo'n machtig gevoel.
Jonagold
15-11-2022 om 13:30
Ik vond zelf een Cessna besturen echt heel erg gaaf, ik zou graag mijn brevet halen. Of zweefvliegen.
Beetje in het verlengde: parasailen en parachutespringen.
Duiken lijkt me ook fantastisch.
ShowyHummingbird30
15-11-2022 om 13:40
Naar het ISS, en daar vanuit de cupola naar de aarde kijken. Dus niet zo'n toeristisch ruimtereisje via Musk, maar the real deal.
Bijtje82
15-11-2022 om 14:19
Een wereldreis maken samen met mijn kinderen. Maar dan als de jongste minimaal 10 is.
T@sje
15-11-2022 om 17:10
Ergens in the middle of nowhere wonen voor een tijdje, bv op IJsland of ergens in Lapland ofzo. Met m’n man en kinderen, huisje met houtkachel en beetje thuiswerken en verder in en om het huis rommelen. Genieten van de natuur en de rust om je heen. Ik ben thuis de enige die deze fantasie heeft, dus het gaat bij wensen blijven…
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.