Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

14-01-2011 om 11:35

Wij ook

Dochter is ziek thuis en we hebben vanmorgen samen gekeken. Ze kent het hele programma nog niet. Maar aan het einde wist ze het zeker, Pepijn is vast de mol.
Art is het volgens mij niet meer; of toch wel..... Arghhh Ik weet het eigenlijk gewoon niet. Ben zo slecht in mollen raden.
Wij vonden Jan trouwens wel erg slim in dat spel met die hooibaal! Maar weer niet bij dat levende stilleven. Ik ben benieuwd naar volgende week!

Lastig

Jan met z'n hooibaal: dochter en ik dachten ook aan een mollenstreek maar waarom zou hij dan 1500 euro (500 meer dan Art) in de pot helpen? Dan had hij zich vlak voor het einde neer laten schieten.
Ik heb nog echt geen idee: verschillende hebben wel wat mollerigs: Patrick, Karin (hoewel het bij haar er zo dik boven op ligt dat ik niet denk dat zij het is), Pepijn, Art zelfs Horace heeft wel wat. Dochter denkt aan Pepijn omdat hij zich al zo snel liet afschieten. Hij kwam het minst ver. Of degene die niets zei door de portofoon (ben vegeten wie dat was, Anna dacht ik).
Dat maakt het natuurlijk wel leuk, vorige keer had ik vrij snel Kim door.

Puck

Puck

14-01-2011 om 14:28

Tja ik heb het nooit goed

Ik zit op Art en spant met Patrick samen zodat Patrick mollenstreken levert en de aandacht van Art afleiden. Verder vind ik het verdacht dat Horace een joker weggeeft. Dan moet je wel heel zeker zijn van je zaak dat je de volgende ronde haalt.

Lys Lionne

Lys Lionne

14-01-2011 om 19:04

Anna

Volgens mijn dochter is het Anna. Santa Ana(!) heette de stad waar ze gisteren waren, het theater waar de brieven voorgelezen werden heeft ook 'ana' in de naam en toen zij de brief van Karin voorlas kwam er een schilderij voorbij met een soort 'mol' erop.... Tja, zou zomaar kunnen dus Maar Art vind ik ook een erg goede eigenlijk!

Puck

Puck

14-01-2011 om 20:19

Dat schilderij

Ik heb vandaag nog via uitzending gemist gekeken en Puckoudste heeft dat schilderij even "stilgezet". Het lijkt echt helemaal niet op een mol, het is gewoon een hond.

liora

liora

14-01-2011 om 23:36

Misschien

Is het Anna wel inderdaad want ik vond haar blijdschap en opluchting dat ze door was, heel onecht.

Liora

Dat vond ik ook

ze deed erg nep!

Mariska

Mariska

16-01-2011 om 14:55

Mijn mol is toch

Karin...

Tja

Ik had en heb werkelijk geen enkel idee. Duidelijk mijn allereerste seizoen ik heb geen enkel teken of aanwijzing gezien. Heb gene vermoeden, niks, moeilijk hoor!!
Mijn oudtse van 7 wil meekijken en dat is nu ook twee keer gebeurd, maar eigenlijk is het gewoon vet te laat. En wat dnek je?? Heb ik ontdekt dat het herhaald wordt op vrijdag om half 5...!! Kan hij mooi voortaan op vrijdag kijken, en ik ook als ik er donderdag een keer niet ben. Best handig!!!

Dit is mijn 13e wie-is-de-mol

en ik heb het geloof ik twee keer goed gehad. Niet eens vanaf het begin maar na aflevering 7 of zo.

En toch blijft het één van mijn meest favoriete tv-programma's waar ik me echt op verheug. Eerst op donderdag sporten en dan met z'n allen op de bank kijken, heerlijk! Wij schrijven iedere week onze mol op en wie het aan het eind het meest goed heeft mag een keer kiezen wat we eten. Ik vind het zo leuk dat mijn puber en mijn bijna-puber dat nog leuk vinden.

Tirza G.

Tirza G.

17-01-2011 om 19:30

Savon

Ik kijk met mijn kinderen. Mijn 16jarige nergens-voor-te-porren zoon komt nét op tijd naar beneden gedenderd, mijn 20jarige uithuizig-studerende-dochter blert op de achtergrond via Skype mee. Het kán gewoon. En het is zooooo leuk.

Tirza

Sascha2

Sascha2

18-01-2011 om 20:08

Savon (ot)

Kijk, zo te lezen hebben wij al voldoende gespreksstof voor de meeting, ik kan uren ver Wie is de mol praten

Leuk sascha2

een mede-mol-fan ontmoeten. Vooralsnog heb ik geen enkel duidelijk idee over wie het nou eens kan zijn. Ik zag bij de begintune iedereen over zijn/haar schouder keek behalve..... Horace. Dus ik zat de hele avond op hem te letten, twijfel de twijfel, het was wel heel duidelijk in die kamer, maar toch en wat gebeurt er, hij gaat er uit. Dag mol. Pepijn of Karin, een van die twee misschien?

Polly Shearman

Polly Shearman

20-01-2011 om 22:22

Ik heb ineens een idee

nou.. de mol zat in de bus ( aflevering 1) en de geit zat in de bus, en de geit heete tintin, en dat is kuifje, en art lijkt op kuifje
en in aflevering 2 drukte art op de 1 en nog een keer de 1 dat is dus 11... en het is de 11de mol
en dat herhaalde hij nog een keer..
en vandaag had hij een shirt aan met een pistool erop.. geen idee wat dat is.. maar misschien wel iets

waarom is die soundes er nog niet uit???

NaShA

NaShA

20-01-2011 om 22:54

Art

is voor mij nog steeds de mol. tintin vind ik ook wel een meesterlijke link naar Kuifje, waar hij inderdaad wel wat van wegheeft

Sascha2

Sascha2

20-01-2011 om 23:02

Huhm

Ik zat deze aflevering helemaal klaar om alles te doorzien.... Helaas! Ik kan er geen chocola van maken. Zou er trouwens iets met die foto's zijn? Zou daarin een hint kunnen zitten? Tss ik ga er eens een nachtje over slapen, morgenochtend weet ik vast wie de mol is

Sancy

Sancy

21-01-2011 om 07:33

Kansanjet

"Anna is o.a. model. Model = De mol. Simpel toch? "
Die vind ik briljant!

Polly en kastanjet-zoon

Die van Kuifje vind ik nog discutabel, maar ik vind die andere, Art drukte 2 keer op 1, dus 11, werkelijk briljant gevonden! Toch blijf ik hem zo opvallend vinden, hij is zo ontzettend aanwezig, maar ja, dat kan ook weer een tactiek zijn.

Overigens vind ik die van Kastanjet zoon Anna het model=demol ook heel goed gevonden.

Puck

Puck

21-01-2011 om 09:28

Niets is wat het lijkt....

Pfffftttt, ik weet het echt niet. Karin zou het maar zo kunnen zijn, dan is ze het type mol ala Milouska. Zooo dom en opvallend. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze echt zo onnozel is. Gevoelsmatig ga ik nog steeds voor Art en Maryanna, ze zijn onopvallend bezig.

Puck

Puck

21-01-2011 om 09:30

Mijn posting van 2 weken geleden erbij gehaald

Daarin schreef ik: "Ik zag net op hyves als je nog niet ingelogd hebt een foto staan bij de meest besproken onderwerpen. Daar stond een foto van WIDM en er ontbraken 2 personen: Art en KArin. Wat zou dat dan weer te betekenen hebben. ZIjn dat de mol en de winnaar of zijn het degenen die er als eerste uit gaan vliegen? "
Ondertussen weten we dus dat het niet degenen zijn die er als eerste zijn uitgegaan. Het wordt daarmee wel een intrigerende foto.

Zo langzamerhand

Zo langzamerhand begin ik steeds meer in de richting van Art te gaan. Voor mijn gevoel leverde Jan hem gisteren een streek toen hij achter de rug van Art om in het Engels vroeg of de leerlingen eerder weg mochten zodat ze op tijd zouden zijn voor het toneelstuk (en dus geld op zouden leveren). Art was er als de kippen bij, terwijl hij daarvoor nog ingewikkeld en omstandig bezig was het hele verhaal uit te leggen. Veel te omstandig, in ieder geval en hij wilde weten wat Jan aan het doen was. Jan wilde niet zeggen wat hij gezegd had (Hij zegt te weten wie de mol is, vorige keer bleef hij op het laatst met Art over die zich er wat onnozel uit liet schieten). Verder zijn ze veel met kunst (Art) bezig. En waarom ze ineens onder het bed gingen kijken, was dat een idee van Art?
Karin zit zo duidelijk te mollen, bv die plakopdracht waarbij ze zogenaamd op een andere plek van het voorbeeld bezig was, dat ze het bijna niet kan zijn. Of toch wel?
Anna vertrouw ik ook nog steeds niet helemaal nadat vorige week op een cruciaal moment de walkie talkie het niet deed (of had de mol die gesaboteerd?)
Verder zat ik te denken: had de mol nou fysiek de hele tijd in de bus gezeten of kan het ook een voorwerp zijn, bijvoorbeeld een kunstwerk=art of zo. De kuifjestheorie vind ik ook wat ver gezocht.
De stilleren zoals die actrice (ben haar naam vergeten), daar heb ik nog niet veel grip op. Daar kan natuurlijk ook de mol nog bij zitten. Aan Soundos erger ik mij wat. Doet wat te gezellig.
Verder vond ik het toneelstuk geweldig: Pepijn en Patrick waren lachen met hun olla, Horace in jurk met borsten en Jan die alle meisjes had betoverd was ook grappig.
Jammer dat Horace weg is, hij bracht wel sfeer en humor.
En nu ga ik lezen op een ander mol-forum. Daar ben ik wat betreft aflevering 3 nog niet geweest.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-01-2011 om 14:51

Slecht acteren

als karin de mol was, en als ze dat gedeelte in die hotel kamer slecht had geacteerd zodat wij als kijker het door zouden kunnen krijgen, hadden ze natuurlijk dat stukje niet uitgeknipt.

als je als gewone kandidaat 2 keer de 1 gaat indrukken omdat het de 11de mol is. Moet je al tegen de regie zeggen: let op ik ga dat doen, wel filmen en uitzenden dan he.. wat dat is mijn mollenstreek.
en dat kan natuurlijk niet.
Als je als kandidaat molt kan er voor gekozen worden het wel of niet uit te zenden.
Als je als mol molt, vooaf besproken en bedacht volgens plan, dan word het wel uitgezonden.

wow dit klinkt heel ingewikkeld maar in mijn hoofd klopt het wel

mijk

mijk

21-01-2011 om 21:15

Wat een heerlijke aflevering....

ik vind dit echt een leuke groep. gewoon dingen doen en genieten! Ik zit nog steeds op Art het lijkt alleen wat obvious maar ach

Mijk

Sanne

Sanne

22-01-2011 om 16:21

Ja leuke aflevering

Leuke aflevering, vooral dat toneelstukje op het dorpsplein Maar waarom deden Karin en Art helemaal niet mee? Ook dat schilderen en plakken was leuk om te zien, alhoewel ik daar niet echt een mollenstreek in kon ontdekken. Ik kijk nog maar voor het tweede seizoen dus misschien zie ik het nog niet zo goed.
Het viel me op dat er veel papagaaien in beeld kwamen in deze aflevering. Geen flauw idee wat het betekent?
Mijn mol is tot nu toe Soundos, omdat ze zo overdreven.
praat en doet. Maar ook Karin is een goede kandidaat omdat ze mijns inziens acteert dat ze dom is. Toen ik trouwens op wikipedia keek om de alle kandidaten nog eens op een rijtje te zien viel het me op dat Hanna bovenaan stond op volgorde van achternaam. De tweede is Horcace Cohen, toeval? Volgens die theorie zou Anna Drijver er de volgende aflevering uitliggen:
Hanna Bervoets,
Horace Cohen
Anna Drijver
Soundos El Ahmadi
Karin de Groot
Pepijn Gunneweg
Jan Kooijman
Miryanna van Reeden
Art Rooijakkers
Patrick Stoof

Jesse_1

Jesse_1

22-01-2011 om 20:49

Wat mij opviel...

Zojuist de laatste aflevering gezien (alle3 de kinderen hier willen kijken 'omdat ze het zo leuk vinden', maar de jongste twee snappen er eigenlijk niets van).
Wat mij opviel: die opdracht van verven&plakken mislukte half door het jaartal dat erbij geschilderd was. Een idee van ..... Patrick. En Patrick wilde eigenlijk heel graag een kamer voor zichzelf alleen.
Die opdracht met het levende schilderij: volgens mij moesten ze allemaal een andere kenmerk noemen. Het was dus als laatste (Jan) best wel moeilijk. Jan verdenk ik sowieso helemaal niet, een mol had noooooooit met zoveel moeite € 1500 in de pot gebracht (opdracht met boobytraps)!
Jesse

Bovendien

De mol wist natuurlijk ook dat na die plak- & verftest de kofferopdracht zou volgen en dat het verdiende geld dan wel weer uit de pot zou worden gehaald. Hij/zij kon dus zonder problemen losgaan in de opdracht daarvoor.

Chris

Niet helemaal

Chrish: "De mol wist natuurlijk ook dat na die plak- & verftest de kofferopdracht zou volgen en dat het verdiende geld dan wel weer uit de pot zou worden gehaald. Hij/zij kon dus zonder problemen losgaan in de opdracht daarvoor."
De mol wist natuurlijk niet dat Horace de keuze zou maken alleen de tassen van de dames en zichzelf mee te nemen (wat ook een mollenstreek had kunnen zijn). Hij had ook uit iedere tas wat kunnen halen en dan hadden de deelnemers gemakkelijker kunnen beslissen: "Laat maar we gaan voor de pot"
Er zijn er nog teveel met mollenstreken dat ik wel een paar verdachten heb maar nog steeds niet op 1 zit.

Jesse_1

Jesse_1

23-01-2011 om 11:54

Je hebt gelijk pelle

Een stomme opdracht dus eigenlijk , die verf-opdracht, want zowel de mol als de niet-mol zou zo goed mogelijk zijn beste doen. Toch vond ik die ingeving wel heel goed, dus òf Patrick is heel slim, òf hij had het van tevoren al bedacht (en dat was eigenlijk ook een beetje hoe ik er op kwam).
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

23-01-2011 om 11:55

Tuurlijk niet chris

De Mol moet de pot zo klein mogelijk houden, dus ongeacht of er geld weer uit gaat, moet er zo weinig mogelijk in komen. Het was toch niet het _zojuist_ verdiende geld wat weer uit de pot ging?
Jesse

Heerlijk weer vrijdag gekeken

Ik kijk altijd vrijdg 16:30 met mijn oudste van 7 die er ook echt van geniet. Wat een leuke opdrachten weer.
Ik vond het hel jammer dat Horace euit was, want ik vond het zo'n lekker markant figuur. Ik hoop ook dat Jan Hunk en Parick er lang in blijven omdat ik dat ook gangmakers vind. Ze mogen van mij ook best de mol zijn wat dan blijven ze er tot het eind in.
Inderdaad is Jan vast geen mol, omdat hij heel makkelijk de boobytrapopdracht had kunnen verprutsen, dat had niemand raar gevonden wnt het was heel moeilijk en iedereen was al gestrand daarin. Ik hoop stiekem dat Jan wint. Patrick vind ik ook erg leuk. Ik herken geen mollentekens, vind weinig verdacht. Karin doet expres dom, of is gewoon dom, of is de mol, dat kan ook.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.