Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

23-01-2011 om 17:46

Ja juist jan wel!

want door zijn strobaalaktie is hij de verdenking van de hele groep verloren, voorgoed. Dus een prima mollenaktie! en wie weet weet hij zeker dat al dat geld er toch weer uit gaat in bijvoorbeeld aflevering 4

Vera*

Vera*

27-01-2011 om 11:18

Berber

Ik ben ook blij. Zes seizoenen Wie is de Mol heb ik hier in mijn pc. Tot en met het zesde seizoen kan ik vooruit. Voor straks staat de ontknoping van seizoen twee te wachten.

Vera

Berber, waarom die?

Waarom wil je die serie met Yvon Jaspers nog eens zien? Zij was zo'n overduidelijke mol toen. Misschien vanwege MM Huijbregts pruik?

En oh ja, was die allereerste serie niet in Schotland ofzo?

Chris

Ik weet nog

goed dat ik heel erg twijfelde toen de avro opeens verder ging met BN'ers. Ik vond het wel wat hebben dat er onbekenden meededen in de serie, die je dan in de loop van het programma steeds beter leerde kennen (of niet natuurlijk als het de mol was).

Maar goed, de BN'ers zijn ook weer niet allemaal household names dus dat heeft ook wel weer wat. Die eerste serie in Australië heb ik trouwens totaal gemist.

Het format is van het Vlaamse Woestijnvis-producties (er was hier laatst zo'n grappig filmpje met die mensen in die container, dat was ook van hun). Ik weet nog wel dat de Belgen hun eigen WIDM veel beter en mysterieuzer en minder voor de hand vonden liggen dan de Nederlandse versie. Las laatst dat het format inmiddels in meer dan 50 landen wordt uitgezonden. Weet iemand of WIDM nu eigenlijk nog op de Vlaamse tv is?

Chris

Minet

Minet

27-01-2011 om 14:36

Internet en twitter uit, afvaller van vandaag al bekend

Dames en heren, alles NU uit, want anders heeft vanavond kijken geen zin meer!

Minet

Minet

27-01-2011 om 15:38

Hahaha

Als ik het al zou volgen zou ik me ook niet kunnen bedwingen Berber, dus doe als mij.........en zoek gewoon lekker

Polly Shearman

Polly Shearman

27-01-2011 om 18:41

Heerlijk

Ik heb er zin in vanavond: mijn mannen zijn sporten, ik moet hier de boel nog aan kant doen, en jongste op bed leggen. En dan zitten we straks lekker met zijn 4e klaar op de bank: met een glaasje drinken en een bakje chippies... wat een heerlijk donderdag avond ritueel.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-01-2011 om 22:31

Het kan natuurlijk toeval zijn

Maar art had een shirt aan met een duivel erop toen hij in de keuken stond met patrick. De opdracht daarna ging om de duivels afstand. X

Berber,

De laatste 4 seizoenen zijn gewoon terug te kijken op wieisdemol.nl. Dan video-eerdere seizoenen.
Of meteen hier: http://www.avro.nl/tv/media-archief/Default.aspx?srch=wie+is+de+mol Dit zijn alle seizoenen met BN-ers.

NaShA

NaShA

28-01-2011 om 14:45

Toch nog steeds

wel op Art, al zag ik ook wel dingen bij Patrick (en wat heb ik zitten denken waar ik die gast toch van kende....)

Puck

Puck

28-01-2011 om 16:25

Ik blijf ook bij mijn eerste keuze

Ik heb ook nog steeds het idee dat Art de mol is. Maar wel verdacht dat Karin vorige week helemaal op Horace zat (ze sprak de waarheid bij die mollenboekjes) en er niet uitgevlogen is. Dan was ze vast degene met evenveel fouten als Horace maar iets sneller gemaakt. Maar kennelijk zit ze dan nu een stuk beter. Of ze is toch de mol. En als ze de mol is dan lacht de echte mol in zijn vuistje omdat Karin toch wel heel veel dommige acties heeft en zo als mol niet veel meer hoeft te doen. Patrick vond ik ook wel enigzins verdacht met zijn jokers weggeven. Dat doe je alleen als je heel zeker bent van jezelf of .... als je de mol bent.

Gisteravond pas gekeken

En nog strijd moeten leveren met zesjarige zoon die langs de herhaling op vrijdagmiddag zapte. Op de een of andere manier heeft hij ons horen praten over de Mol en heeft papa hem uitgelegd wat het programma inhield. Nu wil hij dus ook kijken.

Ik vond Patrick wel een beetje verdacht, met z'n in de soep gedraaide versnellingsbak en zijn acute hoogtevrees. Hoewel Karin ook volstrekt onbegrijpelijk naar links stuurde in die bus op een recht stuk rijbaan. Maar ja, ze keek zó opgelucht toen ze door was in de test dat zij het volgens mij niet is. Polly, dat duivelsteken op het t-shirt van Art, zulke dingen zie ik dus echt niet. Knap opgemerkt.

Nou ja, ik wil ook nog helemaal niet weten wie de Mol is, zo blijft de verrassing er een beetje in. En ik hoop dat Jan er nog lang in blijft

Chris

Jesse_1

Jesse_1

29-01-2011 om 22:19

Vanavond gekeken

Is het iemand opgevallen dat in de ene bus het woord bochtig niet goed was neergelegd??? (Er lag bohctig). En toch werd er een stukje van de afgeplakte ruit weggehaald. Geen idee wat het betekent, de bus was die van Anna, Jan, Patrick en Karin.
Ik snapte de bus-opdracht sowieso niet helemaal goed. De mol moest nu dus eens winnen en niet saboteren.
Dat intermezzo met die molboekjes vond ik ook erg verwarrend. Er zaten vragen bij met maar 2 antwoorden, waarom zou je dan liegen? (De andere speler weet toch wel wat je geantwoord hebt als je het foute antwoord geeft en er gezegd wordt dat je liegt.)
Het afstappen van Patrick op die draad zag er heel mol-like uit (beetje tè), maar past in mijn idee van Patrick = mol. (Door die opvallende actie van het jaartal op huisje van vorige week en omdat ik het toch altijd fout heb :-S).
Ik vond het dus een verwarrende aflevering, waar ik weinig 'die-is-de-mol' ideeën van heb opgedaan.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

30-01-2011 om 22:13

Pelle

Het verwarrende van de bus-opdracht vond ik dat de mol in dit geval wil winnen, maar dat de anderen niet persé willen winnen (afhankelijk van wie zij denken dat de Mol is, en in welke bus zij zitten). Iig zou de Mol dus fanatiek moeten zijn, maar dat iemand fanatiek is wil niet zeggen dat hij/zij de mol is in dit geval.
Ik blijf nog een beetje op Patrick hangen, maar hij wordt zo overduidelijk maybe-mol gemaakt in de laatste aflevering dat ik weer twijfel . Tactiek van de Mol dit jaar zou dan zijn: superfanatiek om te winnen, maar door zijn enthousiasme verknalt hij opdrachten.
Jesse

Nu pas gezien

He, he, ik heb eindelijk de aflevering gezien en ben niet veel wijzer geworden wat de mol betreft. Het accent ligt redelijk op Patrick: jokers weggeven en na 8 meter stoppen op het touw (Karin, wat een heldin, wat heeft die zichzelf overwonnen!!) maar of hij het is, ik weet het (nog) niet. Er blijven voor mij nog steeds een paar verdachten maar echt 1 die er uit springt, nee, dat heb ik nog steeds niet. Zul je zien dat de mol degene is die ik het minst verdenk )

dorle

dorle

01-02-2011 om 13:15

Bintje

Misschien heeft Karin dit onderdeel wel geoefend omdat ze de mol is. Het lijkt nu heel knap inderdaad. Ze komt nu zo chaotisch over, terwijl ze altijd vrij rustige en diepzinnige programma's maakt. Doet ze chaotisch omdat ze zo is, omdat ze zo de mol lijkt of omdat ze de mol is??

Puck

Puck

01-02-2011 om 14:09

Pelle

Karin had vast kunnen inschatten dat die andere meiden het niet zouden doen. Toen Patrick na 8 meter er de brui aangaf wist ze al dat het niet uit zou maken of zij er wel over ging of niet. Om niet op te vallen is ze er toen bibberend overheen gegaan.

Polly Shearman

Polly Shearman

01-02-2011 om 14:28

Begin filmpje van karin

Helemaal in het begin is Karin zich aan het voorstellen: ik ben altijd heel chaotisch en verwarrend terwijl mensen dat niet van mij verwachten.

JAAAAAAAAAA dat kan ik ook wel over mezelf uitroepen, dan hoef ik het daarna alleen maar te zijn en iedereen gelooft me.... puh dat is gewoon een nep mol!

heb zo'n zin in donderdag!

Polly Shearman

Polly Shearman

01-02-2011 om 15:40

Psies

dat was al milouska's aktie toch?

dorle

dorle

01-02-2011 om 20:08

Pelle

Ik zei het als reactie op het idee (wat een heldin, wat heeft die zichzelf overwonnen!!)
Of het nuttig was voor het spel dat is soms zo moeilijk te doorzien.
Ik vind het een leuk tv programma, ik heb het altijd fout of pas op het laatst goed.
Maar als Karin het is en ze heeft geoefend dan beweerde ik dat op 1 februari al

dorle

dorle

03-02-2011 om 12:29

Waarom

Waarom staat Karin altijd op de achterste rij?
Het blijft mijn mol.

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 17:44

Omdat

ze lang is?
LOL

geen idee, ik zoek overal iets achter...

Weer veel zin in vanavond, jongste ligt al bijna op bed, de rest gaat sporten en dan zorg ik dat alles klaar staat voor wie is de mol...

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 20:25

Jawel

ik zorg dat alles klaar staat! ze zijn nu terug van sporten en we zitten klaar... gezellig.. en spannend!

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 21:33

Oh oh oh

ik wil nog even met jullie delen, dat de albums van kuifje zich oa afspelen in Elsalvador, niquraqua, en china. en het teken op zijn shirt, ... betekend volgens mij GEIT... kweet nie!

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 21:34

Ja...

had ik ook niet verwacht....maar Art was te erg aan het mollen, maar dat kan natuurlijk ook strategie zijn. Ik blijf nog even bij Art...

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 21:36

in alle afleveringen is er KUNST te zien, veel, veelvuldig enz... art! pure ART

toja

toja

03-02-2011 om 21:54

Ja maar

als het echt art zou zijn vind ik het wel een slechte mol aangezien half nederland hem verdenkt... Ik hou het voorlopig nog even op Pepijn.
Maar hoe vertel ik mijn 7-jarige dochter nou dat haar favoriet Jan gewoon naar huis is??? Ik voorzie een klein drama (Ik vind Jan zo leuk mam....)

Sascha2

Sascha2

03-02-2011 om 22:21

Whoehoei

't Is niet te geloven! Mijn mol zit nog steeds in het programma. Dat is in geen tien jaar voorgekomen . Sja, ik hoop van harte dat de mol niet Karin is, want te gemaakt onnozel, ook niet dat de mol Art is, want dat ligt er te duidelijk erboven op. Eigenlijk hoop ik het gewoon helemaal goed te hebben met mijn Pepijn

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2011 om 22:30

Euh

nou dat van die geit heb ik gewoon verzonnen, het teken is eigenlijk japans en betekend sake! maar ik vind geit veel spannender klinken.. toch?

Sascha2

Sascha2

03-02-2011 om 22:37

Hahaha

Kijk, dat is gewoon logica toch, polly?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.