Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

09-01-2009 om 21:17

Lol polly

Alleen daarom al hoop ik dat hij de mol is, gegarandeerd alle afleveringen aanwezig .
Maar dat ligt weer te veel voor de hand, omdat er heel erg wordt gedaan alsof hij niet de mol kan zijn.
Jesse

SuusMaria

SuusMaria

10-01-2009 om 10:31 Topicstarter

In ieder geval

Was een leuke verrassende uitzending. Ik heb genoten. En de mol is Vivienne (géén idee waarom, misschien omdat ze van die grote "onschuldige" blauwe ogen heeft...

Cameron

Hier ook een die het niet doorheeft hoor, leuk om naar te kijken maar ik zou bijv. al niet eens de opstelling van de foto hebben onthouden
En dan nog maar uitvogelen in zo'n donkere fabriek.....

gula

Ik denk

Dat het Hans is, waarom droeg hij anders de hele tijd een zonnebril in die donkere loods......

Ben benieuwd, vind het elke keer weer superleuk om naar te kijken. Heb nog nooit vanaf het begin op de goede mol gezeten, hoop nu eens een keer van wel.

groetjes van Charlotte

Polly Shearman

Polly Shearman

12-01-2009 om 11:44

Idd die bril

pik donker daar binnen, hij liep wel met een zaklamp maar ok met een zonnebril ! als dat geen mol is???

liora

liora

12-01-2009 om 11:53

Hmm

Hoi,

Lastig nog, ik verdenk Dennis het meeste. Reden: ik denk dat het hele gedoe over 'er is nog geen mol' inderdaad niet klopt maar gewoon een afleiding is.
Verder lijkt hij me nooit zo slim, en vond ik het zo slim om een andere naam in te tikken om te zien of die we lof niet de mol was! Dat kan natuurlijk helemaal niet, stel dat hij de naam van de mol had ingetikt (12% kans!!!) dan had hij nu al gewonnen.

Dus vanwege die actie verdenk ik hem.

Ben wel benieuwd wat jullie zo verdacht aan Rick vinden, ik vond hem niet zo verdacht. Heb ik wat gemist?

Liora

Polly

Het kan wel zo zijn dat de mol pas daar is gekozen. Angela Groothuizen, die het eerst presenteerde, heeft wel eens verteld hoe het gaat als de mol extra informatie krijgt tijdens het spel. Dan roept de organisatie alle kandidaten een voor een bij zich om even te kletsen, en alleen de mol krijgt dan de informatie die doorgespeeld moest worden. Het is wat omslachtig maar het werkt wel.
Er moet natuurlijk wel een mol zijn, anders zijn er geen goede of foute antwoorden op de vragen. Dan kan er ook niemand naar huis worden gestuurd en is er straks ook geen winnaar!

Herhaling?

Jaaaaaaa, de Mol volg ik ook. Hellas moet ik om de 2 weken op donderdag werken. Nu staat de dvd wel paraat om het op te nemen, maar wanneer is de herhaling????? Voorheen was dot meestal op maandag volgens mij, maar ik kan het nu nergens vinden.

Ik verdenk Dennis als mol, bij hem kwam als enige "de mol" in beeld en de anderen zagen we direct in de auto zitten. Volgens mij is Hans heel erg aan het mollen geweest bij de 1e opdracht.

We zullen zien.
Veel plezier bij de uitzendingen.

Groetjes,
Hetty

Jesse_1

Jesse_1

12-01-2009 om 18:40

Hetty

Nog makkelijker: op een tijd dat het jou uitkomt kijken via www.uitzendinggemist.nl

Jesse

Suus

Suus

16-01-2009 om 10:09

En deze week

weet ik het echt niet.
Ik twijfel tussen hans, aniek (de rode kaart kan natuurlijk in scene zijn gezet omdat ze wisten dat ze alle twee ingeleverd zijn en ze 0,= aan de pot toevoegde) John kan ook nog, nachtblind... dat zijn mollen ook !

Dus opties te over

Jesse_1

Jesse_1

16-01-2009 om 10:44

Rode scherm

Omdat Annick een vrijstelling had ingeleverd kon ze de test heel specifiek maken op één persoon om te proberen of die de mol was (bv alle antwoorden op Hans, als ze dan een rood scherm krijgt weet ze zeker dat hij niet de mol is, en eruit gaat ze toch niet vanwege de ingeleverde vrijstelling).
Ik vond Dennis te fanatiek (en te goed) bij het reuzenrad om nog een geloofwaardige mol te zijn eerlijk gezegd (vooral de 2e keer dat hij beneden was - toen gaf hij op het laatste moment nog de goede aanwijzingen) - al was het wel suf dat hij een willekeurig iemand zonder tattoo's nam zonder aan de andere combi's te denken, maar dat zou ook heel goed kunnen omdat hij vrij snel het 'spel' uit moest denken.
Verder een en ander gemist vanwege de telefoon. Nog geen specifieke molverdachten, alleen ik vond die nachtblindheid van Jon ook wel verdacht!
Jesse

-Wendy-

-Wendy-

16-01-2009 om 15:29

Hint?

Anniek had het over guldens ipv euro's en later bleek dat geld maar de helft te zijn. Anniek is de mol? Ik vond haar sowieso nogal dommig doen.

Snap er geen snars van

vind het n leuk programma maar t gaat mij allemaal even te rap hoor met dat gedoe met die vrijstellingen en iemand meenemen????
Moet er denk ik nog even inkomen

Wie de mol is? Nog steeds geen idee, inderdaad is Anniek wel n beetje dommig maar Hans was ook niet zo slim met die wasknijpers, trek je toch alles eraf, heb je n pot vol geld en n lege tas

gula

ps hubbie keek mee, en vroeg ineens, wie is die mol nou? Ja schat, dat weten we dus nog niet.
Dacht die soepkip dat het een programma was over john de mol, linda de mol etc.....*zucht*

Tirza G.

Tirza G.

17-01-2009 om 21:39

Oeoeooeooeo

Hij is weer leuk dit jaar. Ik vind Dennis léuk, wat een slim ventje is dat, die heeft het volgens mij helemaal in zijn koppie zitten. Anniek en Jon vond ik allebei zo dommig (doen), dat herinner ik me nog van die Milouska (of hoe heet dat mens), die een paar seizoenen terug de mol was. Die was zo érgerlijk dom af en toe dat het me verbaasde dat ze er niet uitvloog. Maar die suffe Anniek (oe, ik vind het eng, oe, ik durf niet) had wél mooi een vrijstelling en die suffe Jon (ik snap het niet als ze zo tegen me praten) had zich wel mooi bij de twee munt-houders "ingelikt". Mmmmm.

Tirza

-Wendy-

-Wendy-

22-01-2009 om 22:44

Nu ben ik een erg slechte mollenvanger, maar...

...zou het toeval zijn dat Anniek nu weer in de auto met 1/2. Vorige week zei ze ook al gulden (= halve euro). En ze deed natuurlijk heel verdacht; in de auto, maar ook bij die telefoon die ze niet hoorde. Bovendien leek ze al te weten dat Paula niet ging bellen. Voor mij staat zij nu op 1. Zou trouwens voor het eerst zijn dat ik al voor de laatste aflevering op de goede mol zou zitten, ha!

Overigens sluit ik Dennis ook nog niet helemaal uit!

Tirza G.

Tirza G.

22-01-2009 om 22:52

Ik denk (spoilers!)

Paula. Wat een irritante doos. Ze kon niks, hoorde niks, zei niks, wist niks, blergh. Ik vond haar ineens buitengewoon onsympathiek. Ik vond het jammer dat H er uit ging, ik vind het zo leuk om een mens bij een radiostem te zien

Tirza

Polly Shearman

Polly Shearman

23-01-2009 om 09:17

Spoilers!

wat ik zo vreselijk verdacht vond was dat sebastiaan, 3 vrouwen ( en dan nog een beetje huppelige vrouwen ook) in het team van het rijden deed.
als hij had geweten wat de opdracht zou zijn dan is het idd slim om daar 3 huppelvrouwen in te zetten,.
verder vind ik aniek ook buitengewoon .....euh....verdacht.. is misschien niet het juiste woord. en dennis, tja met dat geld in zijn tas is het wel heel opzichtig... hmmm
ik weet het niet, ik weet het niet.
heb aan het begin gezegd dat paula OF de mol was OF er snel uit zou liggen...
het ziet er dus naar uit dat het de mol is.

ohja en sebastiaan had in het donker theater wederom een zonnebril op....

zouder er 2 mollen kunnen zijn???

Ook spoiler!

De zin bij het kleurenspel was: Het geld is hier maar bij WIE. En WIE is de mol! Het geld was bij Dennis, dus...

Holiday

Holiday

23-01-2009 om 17:19

Wie

Goh ja, dat woordje WIE...dat vind ik een hele goeie zeg! En daarbij dat Dennis niet wilde dat ze op zoek gingen in zijn tas naar dat boekje....hm ja Dennis zou het kunnen zijn.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-01-2009 om 17:51

Jaaaa

idd egberdien, wie.. is de mol...

het zou zo maar kunnen.

In alle afgelopen afleveringen had ik steeds als alle mollen streken langs kwamen,, huh?? dat is zo onopvallend? en aangezien iedereen zit te mollen.. tja. Maar met dit Kan je niet zitten mollen. dit is gemolt door de spelleiding..

ik blijf sebastiaan heen verdacht vinden, die KAN nl het geld ook in de tas van dennis hebben gedaan om de verdenking op hem te richten?

greot, polly

Egberdien

Jaaaaaaaaaaaa! Dat is wel een hele goeie!!.

Ik zat dus eerst op Hans vanwege die donkere zonnebril, maar vond hem deze aflevering iets te fanatiek, nou ja, dat blijkt dus ook. Ik zit nu min of meer op Aniek, maar ja, die WIE is natuurlijk wel heel goed bedacht.

groetjes Charlotte

Nou volgens mij

zijn ze allemaal n mol!
Wie kan er nou die zin niet afmaken? Ik snap niks van het programma maar ik wist zelfs dat het laatste woord 'wie'moest zijn

gula

Noem me raar

maar ik zit nog steeds op Rick. Hij is mij een beetje te gladjes, een beetje te low-profile. Verder denk ik dat Sebastiaan te graag wil mollen om echt de mol te zijn! Jammer dat Hans eruit is, hij was lekker fanatiek, ook in het vinden van de mol.
groetjes Ank

Nog steeds...

denk ik dat Dennis de mol is. Dat geld in z'n tas wist hij, maar hij kon niet weten dat Froukje haar boekje kwijt zou raken. Daarom kwam het voorstel om de tassen te doorzoeken en dat wilde hij niet omdat het geld dan gevonden zou worden.
Ook vind ik hem te rustig.... 't is echt zo'n typ die overal met z'n neus vooraan staat volgens mij. Alleen kan ik al die letters S niet plaatsen die voorbij komen. Je zou zeggen 1e letter van de Mol maar dit keer de laatste letter????? Alleen Sebastiaan en Dennis hebben een S in hun naam, dus....

Tja, we blijven het volgen.

Veel plezier,

Hetty

Tirza G.

Tirza G.

24-01-2009 om 15:24

Letter?

Hoe kom jij nou bij een letter Hetty?

Tirza

Ja hetty

dat zat ik me ook gelijk af te vragen, heb geen letters gezien?
Wat mis ik nu?

gula

In de 1e aflevering stond op een olievat een rode letter S en donderdagavond op de microfoon in het theater weer een S. Ik zal het voor de 2e aflevering nog ff nakijken maar volgens mij daar ook een S in beeld.

Wat betekend het? We zullen het na afloop pas weten.

Groetjes,
Hetty

Tirza G.

Tirza G.

25-01-2009 om 15:21

Hetty

Meid, briljánt. Wat knáp, dat had ik nou nog helemaal niet gezien.

Tirza

Wilma

Wilma

26-01-2009 om 11:23

Niet lezen als je 't nog moet zien

Huh, cameron, wanneer bedoel je ?

En ik heb toch ook m'n best gedaan dit jaar, kijk zelfs met m'n man (hem vallen nog minder dingen op dan bij mij), maar die S had ik ook nog niet gezien. Tjonge ... Zou ze bijna opnemen en dan wéér kijken en beeld stilzetten enzo.

Leuk, dit draadje, is er nóg meer om op te letten. Vooralsnog ben ik voor Aniek trouwens, maar Rick vind ik ook te opvallend onopvallend.

En mochten Dennis en Sebastiaan 't níet zijn, dan hoop ik wel dat ze er nog lang inblijven, ik geniet van hun daden en uitspraken.

Groetjes,
Wilma

Letters?

ik heb ze nog niet gezien hoor

gula

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.