Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2009 om 09:11

Pfff

wat me opviel was dat sebas vertelde dat hij rick had ingevult terwijl dat in werkelijkheid paula was, maar wat dat betekend weet ik niet, het verdwenen geld is ook wel erg opvallend.. ik vind ook alles vaag
Ik blijf erbij... er zijn 2 mollen!! whahahah

Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2009 om 10:56

Lokatie

zoon was helemaal onder de indruk van de locatie gisteren, wie kan me vertellen bij welk plaatsje het in de buurt was.

Jesse_1

Jesse_1

30-01-2009 om 15:16

Polly

Dat met die touwbrug was:
http://www.nationaltrust.org.uk/main/w-vh/w-visits/w-findaplace/w-carrickarede/
(Carrick-a-rede)
Jesse

Inderdaad die omgeving!!+spoilers

De omgeving was inderdaag prachtig, ooit wil ik nog wel eens een rondreis maken door ierland en schotland lijkt me geweldig!!
Wat betreft de mol, ik raak steeds meer in de war, ik blijf bij Rick, maar ik vind John ook steeds verdachter!
Ik vind dat gedoe met het geld eigenlijk iets te ver gaan hoor, ik vind het verder gaan als een "gewone" mollenstreek!!
En wat een stommiteit bij het bieden op die tenten enzo!! Ik vind dat Dennis echt gelijk had dat hij er gek van werd, van overleg is steeds geen sprake!
groetjes Ankie

liora

liora

01-02-2009 om 17:49

Lachen

Hoi allemaal,

Ik vertrouw Dennis niet want hij zit steeds te lachen. Ook tijdens de kleine interviews lijkt hij steeds te proberen zijn lachen in te houden. Waarom?

Liora

Polly Shearman

Polly Shearman

02-02-2009 om 16:05

Oh liora

sorry, het zal even duren voordat ik weer liora als een zelfstandig persoon ga zien, nu ben je alleen nog even de zus van Annet...
Dus bij alles wat je tikt, denk ik... ja annet,..! whaha
sorry..

liora

liora

02-02-2009 om 20:32

Geweldig polly

Hoi Polly,

Ik vind Annet dus echt geweldig, en zie het echt als compliment. Zal ik mijn nick maar veranderen in Annet M.?

Groetjes,

De zus van...

Polly Shearman

Polly Shearman

02-02-2009 om 20:41

Ja doe dat!

Maar ik ben blij dat je zei dat je dat meer had gehoord, ik heb nl vaker dat ik mensen op iemand vind lijken en dan ben ik echt de enige en dan denk ik dat ik gek ben...
maar gelukkig.. jij bent het gewoon echt! iedereen vind het !! hoera!

Liora (o.t)

Ik was niet bij de meeting dus heb je niet kunnen zien maar ik ben nu toch wel zo nieuwsgierig geworden naar hoe je eruit ziet... Ja, als Annet Malherbe dus, zoveel is wel duidelijk na alle postings bij gezellug en hier. Heb je niet ergens een foto die we allemaal mogen zien ofzo

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2009 om 11:33

Haar gezicht

liora is kleiner en smaller als annet, maar haar gezicht lijkt er gewoon heel erg op. En ze heeft ook donker haar.

liora

liora

03-02-2009 om 11:43

Stem

Hoi,

Ook mijn stem lijkt op die van Annet, heb ik vaak gehoord. Even voor de duidelijkheid: op Annet, en dus niet op Willemijn Lodwijks hoop ik.

Ik heb geen foto die iedereen mag zien. Hahaha! Wil toch een beetje anoniem blijven...

Ik heb nu alweer zin in de volgende meeting! Vond het zo leuk.

Liora

Polly Shearman

Polly Shearman

03-02-2009 om 12:19

Foto

http://tinypic.com/igj0h2.jpg

zo ziet liora eruit. ahhaha ongeveer dan.. ahhaha

Polly

ik dacht al zoiets hahaha

Carmen

Carmen

05-02-2009 om 11:57

Ik geloof niet dat er een Liora, een Jannie, een Willemijn en een Annet mee doen met Wie Is De Mol!
Dames! On topic graag!
Ik sta trouwens best goed in de pool van Wieisdemol.com

Carmen

Lynna

Lynna

06-02-2009 om 06:38

Ook rick

Ik ga ook voor Rick, alleen al omdat hij er dan tot het laatst in blijft. Heerlijke man om naar te kijken.......

liora

liora

06-02-2009 om 09:18

Geen idee

Hoi,

Ik heb gewoon helemaal geen idee. Je ziet weleens iemand iets saboteren, maar dat kan ook iemand zijn die de verdenking op zich wil krijgen. Het is dus eigenlijk niet te doen om erachter te komen door tv te kijken.
Ik vind de kandidaten ook erg leuk en de locaties prachtig. Maar ik moest wel erg lachen dat de dames in Jordanie met een hoofddoek liepen en blote armen. Dat is net zoiets als een bikini zonder broekje, bij wijze van spreken. Typisch Nederlands..

Hoe bepalen jullie nou of iemand echt de mol is of gewoon net doet alsof?

Liora

De mol

ik volg niet alle afleveringen maar toevallig gisteren wel. Het is mij compleet onduidelijk wie de mol is. Vorige series was de mol altijd het sulletje van de groep, de naieveling, de wat dommige, degene die je niet zo op de voorgrond ziet maar die zit er nu niet in, deze keer is er ook best wat geld gewonnen en dat wat verloren is gegaan kan prima komen doordat mensen zichzelf verdacht willen maken.

Ik zie op de website van de avro dat Jon het minst verdacht wordt en het is idd ook wel een beetje de sul van de club...

Polly Shearman

Polly Shearman

06-02-2009 om 11:52

Ik ga voor

anniek, dennis en sebastian. Die zitten volgens mij in de finale! maar wie van hen 3 de mol is?? geen idee.
Ik heb voor alle 3 duidelijke aanwijzingen.. dus hoe duidelijk zijn ze dan???

Berber

die serie heb ik niet gezien.

Lynna

Lynna

06-02-2009 om 21:35

V hals

Volgens zoonlief (gelezen op een forum) moet het Rick zijn omdat hij telkens v-halsshirts aanheeft en dat in spiegelbeeld een kruis schijnt te zijn en hij in aflevering 1 een t-shirt aan had ticket to paradise. Dit allebei ivm het land van de kruisvaarders. Klinkt wel heel plausibel, toch?

Emmawee

Emmawee

08-02-2009 om 20:26

Spoiler van lynna??!

En spoilers zouden toch niet in dit draadje komen? Of vergis ik me?! Ik bedoel: een zeer plausibele aanwijzing van een ander forum, ís toch een spoiler? Of niet?
Maakt mij verder niet uit, ik volg het dit jaar niet, maar ik denk dat niet iedereen het leuk vindt om zo'n soort aanwijzing te lezen. Of overdrijf ik?
Groeten, Maw.(slechts op bezoek)

Lynna

Lynna

08-02-2009 om 21:34

Over spoilers

Misschien heb je wel gelijk hoor Maw, ik heb het draadje nog eens terug zitten lezen en daar werd in eerste instantie wel iets over gezegd. Maar later zijn er wel meer spoilers genoemd. Ik had het wel in de titel moeten zetten, sorry!

Carmen

Carmen

08-02-2009 om 23:39

Wel spoilers graag

Ik vind de spoiler van Lynna zo grappig en vergezocht dat ik er nooit zelf opgekomen zou zijn. En dus kan het best waar zijn Wat mij betreft graag spoileren dus, maar wel even in de titel zetten voor medemollenspeurders die het niet leuk vinden.

Carmen

Ik zie,,

Dat er toch steeds meer mensen naar Rick gaan..
Ik ook nog steeds! Ik vind idd dat de minderleuke mensen eruit gaan, het wordt steeds leuker!!
Ank

Polly Shearman

Polly Shearman

09-02-2009 om 13:05

Ja maar wanneer is iets een spoiler?

als ik nou opschrijf dat ik denk dat anniek altijd een afwijkende kledingkleur aan heeft als de rest, en dat dat opvalt omdat ze eigenlijk allemaal maar weinig kleding zouden moeten hebben ( door de opdracht met de bus) is dat dan een spoiler??
*Ik denk dat alleen maar hoor, misschien ben ik de enige

Tirza G.

Tirza G.

09-02-2009 om 13:38

Ik vind van niet

Ik vind dat geen spoiler, ik vind dat meedenken. Spoilers vind ik meer dat je dingen verklapt voor mensen die het nog niet gezien hebben, die bijv. pas vrijdag of zaterdag op band kijken. Dus bijv. dat *** er uit is. Of dat het *** maar niet lukte om iets voor elkaar te krijgen in een spel, terwijl de rest...enzovoort. Dat wéét je als je het hebt gezien, maar als je het nog niet hebt gezien dan is het meteen een stuk minder leuk om te kijken. Nog eens doordenkend. Volgens mij is zeggen wie er uit is eigenlijk de enige echte spoiler. Want dan is de lol van het kijken van de aflevering er echt af. De rest wat we hier doen is gokken, praten, interpreteren, nadenken.......

Tirza

Holiday

Holiday

09-02-2009 om 18:00

Blinde mol

Ben je toch gek, die Rick draagt ALTIJD v-halzen. Ook in niet-mol programma's. Die is zo blij met zijn plukje borsthaar denk ik. Of misschien met zijn kale borst, eerlijk gezegd weet ik zo 1-2-3 niet of er haar in zijn v-hals groeit. Maar een blinde mol kan nog zien dat hij gewoon vreselijk blij is met zichzelf, en daarom dus die shirtjes.

Tirza G.

Tirza G.

09-02-2009 om 23:06

Holiday

Laat me raden. Als Rick vanavond in de gang staat, zet jij hem gewoon weer op de stoep? Van de andere dames in deze draad heb ik meer de indruk dat ze hem de kamer in loodsen en dan de voordeur op slot draaien, zodat-ie niet kan ontsnappen.
Rick heeft voor me afgedaan sinds die misselijke reclames. Daarvóór vond ik het al niet veel, maar daarná was ik er helemaal klaar mee.

Tirza

-Wendy-

-Wendy-

10-02-2009 om 07:35

Ook op de stoep

Ik zou hem ook laten staan, hoor. Toen ik hem van de week zag bedacht ik me nog dat een goed uiterlijk blijkbaar helemaal niet nodig is om bekend te worden . Die V-halzen vind ik hem ook helemáál niet mooi staan.

Wendy

Jujube

Jujube

10-02-2009 om 11:47

Yep

Ik zou Rick ook in de kou laten staan (oeh, bibberen in zo'n v-hals shirtje). Inderdaad, die walgelijke postkredietreclames waren een blamage. Ik vind het een kwal!
Groet,
Jujube (Hè, wat ben ik weer heerlijk genuanceerd)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.