Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-09-2008 om 12:11
Onze kinderen krijgen al vanaf dat ze naar school gaan een boterham mee voor de kleine pauze om 10.00. Vorige week week kwamen ze thuis met het verhaal dat er alleen nog maar fruit mee mag, geen koekjes geen snoepjes maar ook geen brood!! Man en ik vonden dat raar en dachten dat het verbod alleen maar gold voor koekjes en snoepjes(wat ik wel logisch vind) en dus heb ik ze vanochtend gewoon weer een boterham mee gedaan. Tussen de middag komen ze thuis dat ook de boterham verboden is. Ik ben nu des duivels want school gaat nu voor mij beslissen wat goed is voor mijn kinderen!! Wat zouden jullie doen, brood mee blijven geven en erop wachten tot er gebeld wordt of gelijk naar school stappen en om uitleg vragen?
22-09-2008 om 11:37
Haha nasha
Ik heb geen idee, verwacht eigenlijk nog wel een brief met iets meer uitleg en vooral betere uitleg.