Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Mijn kind zit op vmbo

Peiling

Op welk niveau moet ik mijn zoon plaatsen?
54 stemmen
72%
4%
24%

oei , mijn zoon van bijna 4 kan nog helemaal niet schrijven. Dat wordt niks meer met hem dus

Mugske schreef op 23-06-2023 om 20:31:

en veel kinderen kunnen hun naam al schrijven als ze naar groep 3 gaan ook als die naam meer dan 2 letters is hoor. Ik heb mijn kind gewoon een naam van 8 letters gegeven 😁

Veel kinderen lezen al boekjes voor ze naar groep 3 gaan 

En ik heb een echt hoogbegaafd kind dat pas in groep 3 leerde lezen en schrijven. 

Maar het lijkt me duidelijk dat dit topic een grap is. 

Marchuba schreef op 24-06-2023 om 09:24:

oei , mijn zoon van bijna 4 kan nog helemaal niet schrijven. Dat wordt niks meer met hem dus

Nee die groeit voor galg en rad op idd...😉😂

Max88 schreef op 24-06-2023 om 10:04:

[..]

Nee die groeit voor galg en rad op idd...😉😂

Hé getver. Gelukkig heb ik twee zoons.

Toch best knap dat je Co niet schrijft als Cau, Ceau,  Kau, Keau. En dat al op die leeftijd.

Een miskent talent. Zonde. 

Maar weet Co ook waaròm de bananen krom zijn?

Hansje

Hansje

24-06-2023 om 10:57 Topicstarter

Zodra hij ermee mag rijden kopen we een Birò voor hem. We zorgen er dagelijks voor dat hij in een Ralph Lauren polo met das om zijn nek en crème khaki naar school gaat. In zijn boekenkast hebben we havo/vwo-boeken geplaatst voor als er bezoek langs komt. Hij snapt de inhoud van die boeken niet, maar dat is omdat hij te slim is en daardoor anders denkt.

Moxxie schreef op 24-06-2023 om 10:34:

Maar weet Co ook waaròm de bananen krom zijn?

Goede vraag. Zou Co weten hoe sommigen meer dan het dubbele likes dan berichten hebben? 

Hansje schreef op 24-06-2023 om 10:57:

Zodra hij ermee mag rijden kopen we een Birò voor hem. We zorgen er dagelijks voor dat hij in een Ralph Lauren polo met das om zijn nek en crème khaki naar school gaat. In zijn boekenkast hebben we havo/vwo-boeken geplaatst voor als er bezoek langs komt. Hij snapt de inhoud van die boeken niet, maar dat is omdat hij te slim is en daardoor anders denkt.

Jammer joh, je had het beter bij de OP kunnen laten. Het wordt er niet per se grappiger op. 

Ik ben hoogbegaafd en ik kon al (alles wat een kind wil) schrijven voordat ik naar de kleuterschool ging (ik herinner me nog dat ik het woord 'bank' moest schrijven, ik schreef toen 'bangk'. Ik was toen 3). Cito gewoon 550 gehaald. Wees blij dat je kind niet hoogbegaafd is, dat is namelijk écht niet leuk. Ik was veel liever normaal geweest. Daarom vind ik deze post ook niet grappig. Er is niets leuks aan slimmer zijn dan de rest of anders zijn. Of aan ouders die hun kind pushen. Ook al is dit als grapje bedoeld, ik vind het niet grappig. 

Schnorretje.de.kat schreef op 24-06-2023 om 11:17:

Ik ben hoogbegaafd en ik kon al (alles wat een kind wil) schrijven voordat ik naar de kleuterschool ging (ik herinner me nog dat ik het woord 'bank' moest schrijven, ik schreef toen 'bangk'. Ik was toen 3). Cito gewoon 550 gehaald. Wees blij dat je kind niet hoogbegaafd is, dat is namelijk écht niet leuk. Ik was veel liever normaal geweest. Daarom vind ik deze post ook niet grappig. Er is niets leuks aan slimmer zijn dan de rest of anders zijn. Of aan ouders die hun kind pushen. Ook al is dit als grapje bedoeld, ik vind het niet grappig.

Kan ik mij ook wat bij voorstellen dat zoiets heel eenzaam kan zijn. 

Philou schreef op 24-06-2023 om 10:57:

[..]

Goede vraag. Zou Co weten hoe sommigen meer dan het dubbele likes dan berichten hebben?

Als ik dat zie meld ik het altijd meteen bij de mods, dat is fraude.

Moxxie schreef op 24-06-2023 om 11:22:

[..]

Als ik dat zie meld ik het altijd meteen bij de mods, dat is fraude.

Offtopic: Die likes zouden in mijn ogen transparant moeten zijn, denk dat het dan snel ophoudt, of ze zouden moeten verdwijnen, zodat mensen eerlijk gaan reageren. Ik geloof er namelijk echt niets van dat al die likes echt worden gegeven door medelezers, wel door de schrijver zelf en het hebben van meerdere eigen extra accounts. Dat heb ik al gemaild, dus ben benieuwd. 

Max88 schreef op 24-06-2023 om 11:26:

[..]

Offtopic: Die likes zouden in mijn ogen transparant moeten zijn, denk dat het dan snel ophoudt, of ze zouden moeten verdwijnen, zodat mensen eerlijk gaan reageren. Ik geloof er namelijk echt niets van dat al die likes echt worden gegeven door medelezers, wel door de schrijver zelf en het hebben van meerdere eigen extra accounts. Dat heb ik al gemaild, dus ben benieuwd.

Zitten er nu twee forummers mij verkapt te beschuldigen van dubbelnicken om mezelf likes te geven? Wat een gekke wending van dit topic. En als je het al doet, kom er dan voor uit en doe het openlijk. Kinderachtig gedoe.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.