Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Mijn kind zit op vmbo

Peiling

Op welk niveau moet ik mijn zoon plaatsen?
54 stemmen
72%
4%
24%

Max88 schreef op 24-06-2023 om 11:26:

[..]

Offtopic: Die likes zouden in mijn ogen transparant moeten zijn, denk dat het dan snel ophoudt, of ze zouden moeten verdwijnen, zodat mensen eerlijk gaan reageren. Ik geloof er namelijk echt niets van dat al die likes echt worden gegeven door medelezers, wel door de schrijver zelf en het hebben van meerdere eigen extra accounts. Dat heb ik al gemaild, dus ben benieuwd.

Denk je dat echt, dat mensen daarvoor meerdere accounts hebben? Zo belangrijk zijn die likes toch niet?

Marchuba schreef op 24-06-2023 om 09:24:

oei , mijn zoon van bijna 4 kan nog helemaal niet schrijven. Dat wordt niks meer met hem dus

Nou er is nog een sprankje hoop. Mijn dochter kon net haar naam soort van schrijven in groep 3 (maar zeker nog niet lezen) en zit nu op het VWO.


Hansje schreef op 24-06-2023 om 10:57:

Zodra hij ermee mag rijden kopen we een Birò voor hem. We zorgen er dagelijks voor dat hij in een Ralph Lauren polo met das om zijn nek en crème khaki naar school gaat. In zijn boekenkast hebben we havo/vwo-boeken geplaatst voor als er bezoek langs komt. Hij snapt de inhoud van die boeken niet, maar dat is omdat hij te slim is en daardoor anders denkt.

Haal hem van school als hij te slim is. Gewoon lekker laten werken. Levert tenminste wat op.

Schemerlampje schreef op 24-06-2023 om 11:32:

[..]

Denk je dat echt, dat mensen daarvoor meerdere accounts hebben? Zo belangrijk zijn die likes toch niet?

Dat zou ik toch wel het toppunt van treurig vinden, geloof ik. 

Lieve mensen, een grapje moet toch kunnen zonder dat er gelijk mensen zich beledigd voelen of op hoge poten naar de mods stappen?

Ik zou dan zelf ook in een villa gaan wonen en stoppen met de uitkering. 

Moxxie schreef op 24-06-2023 om 11:32:

[..]

Zitten er nu twee forummers mij verkapt te beschuldigen van dubbelnicken om mezelf likes te geven? Wat een gekke wending van dit topic. En als je het al doet, kom er dan voor uit en doe het openlijk. Kinderachtig gedoe.

Nee, helemaal niet, ik leg alleen iets uit waar ik al even over denk. Maar dat is te meta dus ik zwijg weer👍

Max88 schreef op 24-06-2023 om 11:40:

[..]

Nee, helemaal niet, ik leg alleen iets uit waar ik al even over denk. Maar dat is te meta dus ik zwijg weer👍

Oké, ik dacht het even omdat ik dus een van de forummers ben waar Philou over begon. Never mind, sorry!

Moxxie schreef op 24-06-2023 om 11:43:

[..]

Oké, ik dacht het even omdat ik dus een van de forummers ben waar Philou over begon. Never mind, sorry!

Ik heb het alleen over jouw likes. Hoe dat andere heb ik geen idee, dus kan daar ook niets over zeggen. 

Philou schreef op 24-06-2023 om 11:47:

[..]

Ik heb het alleen over jouw likes. Hoe dat andere heb ik geen idee, dus kan daar ook niets over zeggen.

Oké, wat wil je nu van mij? Uitleg? Komt ie: Van wie ik likes krijg weet ik niet, maar ik heb alleen de nick Moxxie en het bijbehorende alias op dit forum. Richt je tot het beheer met je beschuldigingen en die mogen mij publiekelijk aan de schandpaal nagelen als ik lieg.

Schnorretje.de.kat schreef op 24-06-2023 om 11:17:

Ik ben hoogbegaafd en ik kon al (alles wat een kind wil) schrijven voordat ik naar de kleuterschool ging (ik herinner me nog dat ik het woord 'bank' moest schrijven, ik schreef toen 'bangk'. Ik was toen 3). Cito gewoon 550 gehaald. Wees blij dat je kind niet hoogbegaafd is, dat is namelijk écht niet leuk. Ik was veel liever normaal geweest. Daarom vind ik deze post ook niet grappig. Er is niets leuks aan slimmer zijn dan de rest of anders zijn. Of aan ouders die hun kind pushen. Ook al is dit als grapje bedoeld, ik vind het niet grappig.

Ik had ook "gewoon" 550 en vind het alsnog grappig. Je moet het leven niet zo bloedserieus nemen.

Moxxie schreef op 24-06-2023 om 11:53:

[..]

Oké, wat wil je nu van mij? Uitleg? Komt ie: Van wie ik likes krijg weet ik niet, maar ik heb alleen de nick Moxxie en het bijbehorende alias op dit forum. Richt je tot het beheer met je beschuldigingen en die mogen mij publiekelijk aan de schandpaal nagelen als ik lieg.

Zó zeg, meteen agressieve toon. Nergens voor nodig. 
Je loopt wat te hard van stapel, mi.

Grappig dat volwassenen nog 30-40 jaar na dato willen noemen hoe hoog hun cito-score was. Kun je daaraan nog rechten ontlenen?

Misschien dat sommige posters meer voor kwaliteit gaan dan kwantiteit? Als elke post 2 likes krijgt zit je al gauw aan het dubbele. Soms met een hilarische uitschieter van maar liefst 10 likes. Wat treurig dat mensen hier de mods over gaan mailen. 

MMcGonagall schreef op 24-06-2023 om 11:58:

Grappig dat volwassenen nog 30-40 jaar na dato willen noemen hoe hoog hun cito-score was. Kun je daaraan nog rechten ontlenen?

Grappig dat jij dat een probleem vindt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.