Over het forum Over het forum

Over het forum

Viafora vs OO

ik merk dat ik steeds vaker inlog bij viafora. T is daar best gezellig. Levendig, drukker.  Ik zie bijna alle oo discussies  daar en een hoop nieuwe. Zat me zelfs af te vragen of er dingen zijn die ik mis als ik alleen via viafora inlog ipv via OO.  Ben ik  de enige?  

Peiling

Hoe ga jij om met viafora?
63 stemmen
44%
11%
44%

MRI

MRI

15-08-2021 om 23:02

Ik vind viafora  leuk en de gesprekken gaan snel. Maar op OOL gaat het dieper en mensen lijken (daardoor?) ook vaker zich persoonlijk aangesproken te voelen, mijzelf inclusief. Ik vind het wel fris dat je op VF gewoon wat kunt zeggen maar dat we er niet eindeloos op doorgaan. 

Hier op Ouders gaat het wel heel traag, hier moet je soms dagen wachten voordat er weer iemand iets gepost heeft. Zit geen leven in

Dat was niet zo. Ik hoop dat het een vakantie-effect is, maar denk dat mensen ook even afwachten of de storm weer gaat liggen. Ik weet nog steeds niet of ouders.nl de samenvoeging met viafora overleeft.

Friezinnetje schreef op 16-08-2021 om 19:32:

Hier op Ouders gaat het wel heel traag, hier moet je soms dagen wachten voordat er weer iemand iets gepost heeft. Zit geen leven in

Eerlijk: ik denk soms wel even na voordat ik een bericht post. Dat kan inderdaad een dag of zelfs twee dagen duren.

Tsjor

Late to the party. Het hele viafora was wat langs me heen gegaan. Ik had wel begrepen dat er het viva forum werd overgenomen, maar gedeelde draadjes en dergelijk zijn me ontgaan. Nu kom ik hooguit een keer in de week op OO (andere sociale media, zoals Twitter past beter bij mij) en ik denk niet dat ik 100+ berichten of zo aan kan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.