Relaties Relaties

Relaties

Affaire vrouw


Michel73

Michel73

24-08-2023 om 10:53 Topicstarter

En theekannetje : bedankt voor je reactie!! Deed me goed!! 

Waarom heb je dat condoom na afloop van de afspraak dan pas teruggegeven?

Michel73

Michel73

24-08-2023 om 14:27 Topicstarter

kreeg hem in mijn handen geduwd bij vertrek. En dus pas terug gegeven na de afspraak. Ook meegenomen om haar te laten zien dat ik het veilig doe mocht het zijn gebeurt.

Michel; ik vind wel dat jullie daarmee, ook zeker met jouw reactie, vreemdgaan als de norm hebben neergezet. Want jij hield die mogelijkheid dus ook al in een eerder stadium over.
Waarom ben je dan later verbaasd/geschokt dat ze het echt doet?

Michel73

Michel73

24-08-2023 om 15:47 Topicstarter

werd vaker over gesproken, over het hebben van een lover. Zijn er echter achter gekomen dat als het gebeurt toch een hogere impact heeft dan verwacht. Vooral omdat het iemand die vrij "close" bjj ons stond. En verbaasd/ geschokt dat het al langere tijd speelde achter mijn rug om en ik er niets van wist. Ze kreeg berouw, of spijt zei ze toen ze opbiechten dat ze een lover had en wou mij deelgenoot ervan maken. En ik hoor nu sommige al zeggen : dan mag ze hem zelf uitzoeken. Maar hadden we duidelijk naar elkaar moeten aangeven waar deze te zoeken. Ikzelf heb zoiets dat ik in ieder geval niet ging zoeken in onze bekenden kring en / of collega's die bij grote gebeurtenissen als ons huwelijk betrokken is geweest.

Hele beroerde communicatie dus, tussen jullie. Dat kunnen jullie allebei jezelf kwalijk nemen. Dat er dan dingen gebeuren die je achteraf gezien toch zo niet wil, dat komt dus rechtstreeks voort uit het niet duidelijk naar elkaar uitspreken van bedoelingen/wensen/verwachtingen maar tegelijk wel het geven van impliciete boodschappen.  
Ik denk dat dit, die falende communicatie precies het punt is waar jullie mee aan de slag moeten. En dat zou ik zeker niet zonder de hulp van een therapeut doen!

Michel73

Michel73

24-08-2023 om 15:55 Topicstarter

Klopt Mugs, zoals ik al eerder aangaf is ook binnen een relatie een goede communicatie de sleutel tot een goede relatie die open en eerlijk is.

Hi Michel

Mijn vrouw 52 heeft al 3 jaar een friend with benefits ik had geen erectie probleem maar kwam te snel klaar. We geen moment spijt gehad en ik voel me ook niet meer bezwaard als ik te snel klaar kom. Zelfs ons huwelijk heeft er een boost van gekregen. Natuurlijk is het in het begin even moeilijk maar nu heb ik zelfs wel eens dat ik denk ging ze vanavond maar. Als ze gaat geniet ik er net zoveel van als zij. Goede afspraken maken en geen geheimen en het kan heeeeel leuk worden.


Michel73

Michel73

24-08-2023 om 16:38 Topicstarter

dat klopt Martijn. Helemaal met je eens. Vooral je laatste zin. Daar is het bij ons mis gegaan.

Precies een open relatie kan, met goede afspraken, prima. En daar ging het hier mis. Van beide kanten. Dus ook geen sprake van "gewoon" vreemdgaan. Ik begrijp niet zo goed waarom de persoon (bekende of wildvreemde) zo'n belangrijk punt is. De keuze was aan haar. En mits die bekende discreet is is dat wellicht een stuk veiliger. 

Ik denk dat zijn afkeer naar hem ook is ontstaan omdat zij het een paar maanden stiekem deed.
Uiteindelijk is hij een goede mats voor hun beide. Hij is vrijgezel dus zij breek niet in in een relatie er is een klik zij moet alleen ook eerlijk zijn dat het haar alleen gaat om bij tijd en wijle een leuke gezellige avond. Een totaal vreemd loopt meestal uit op een fiasco dan ontmoet je vaak getrouwde mannen die liegen over hun status waaruit weer een hoop ellende uit kan ontstaan.
Bij ons is het ook een bekende en dat geeft mij alleen maar de zekerheid dat ze veilig is.


Michel73

Michel73

24-08-2023 om 23:54 Topicstarter

vanavond gesproken met de vrouw over onze communicatie. Of ze zich op dit moment vrij voelt met mij te praten over haar gevoelens over mij en ons, zowel positief als negatief. Hierop zei ze ja. Haar benoemd dat ik dit fijn en goed vind om te horen maar dat het hier is fout gegaan in het verleden. Gaf ook zij toe. Haar gevraagd hoe ze nu het vrijen tussen ons beleefd. Ze gaf aan dit nu fijn en lekker te vinden. Mooi !! Haar benoemd dat ik niet meer wil meemaken wat ik de afgelopen maand heb doorstaan en samen met haar een nieuwe start wil maken, een zeg maar , 2.0 relatie !! Rest mij nog door de zure appel heen te bijten en de gevoelens in mij een plaats te geven en weer in emotioneel rustig vaarwater te komen!!

Michel73

Michel73

25-08-2023 om 00:02 Topicstarter

en de reden waarom ik moeite met diegene waarmee ze een affaire had was omdat dit indruist tegen mijn principes. Hij was vrij close met ons. Was bij onze bruiloft. Heeft ons trouw aan elkaar horen beloven. Zou het zelf niet klaar krijgen een vrouw van een collega / bekende te neuken om het plat te zeggen. Zie ik als een vorm van hoogverraad!!

Michel73

Michel73

25-08-2023 om 02:58 Topicstarter

bedoelingen , wensen en verwachtingen  zat ook bij de vraag van mij aan haar over het spreken over gevoelens over mij en ons.

Michel73

Michel73

25-08-2023 om 03:02 Topicstarter

en Martijn ziet het goed: het stiekeme , een paar maanden lang is wat mij het meest raakt !

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.