Relaties Relaties

Relaties

Flower

Flower

12-09-2016 om 15:42

"Amicaal' gedrag of toch niet?


Flower

Flower

13-09-2016 om 21:46

Ga ik doen Dopje

--

lieverdje

lieverdje

16-09-2016 om 14:40

balen zeg

je man doet de laatste tijd dus echt anders dan anders (popi-jopi) en dan op zo'n manier dat je nooit op hem gevallen zou zijn. En dan ook nog eens voornamelijk bij vrouwen, ieuw! En thuis zijn jullie een beetje in slaap gesukkeld. Ik zou daar ook van balen.

Praat met hem erover, zou ik zeggen. Misschien heeft ie het zelf niet eens zo door, zou ook nog kunnen. Misschien ben je wel jaloers.... maar dat is toch ook positief: je geeft om hem, hij is belangrijk voor jou, dus het steekt je dat een ander meer aandacht krijgt dan jij. Jullie zouden kunnen afspreken dat hij iets meer thuis is en dat jullie dan echt iets doen samen. Een spelletje, samen een film kijken zonder in slaap te vallen, seks op de bank... of afhankelijk van de leeftijd van je kinderen een avondwandelingetje maken samen, dat soort dingen. En elkaar blijven betrekken bij je eigen interesses natuurlijk. Stel dat jij de hele avond zit te internetten, roep hem er af en toe even bij, als je een leuk nieuwtje hebt gevonden of wat ook. En blijf geïnteresseerd in zijn sport en 'zijn vrouwen'.

Over Facebook zou ik niet zo makkelijk kunnen oordelen, misschien zoek je daar teveel achter. Ik doe zelf ook een individuele sport, die meer een mannen trekt dan vrouwen. Ik heb ook veel facebookvrienden van de sportclub en er zijn best leuke mannen, waar ik best op zou kunnen vallen.... maar uiteraard alleen als ik vrijgezel zou zijn, en die mannen zijn ook gewoon bezet. Soms zijn er ook toernooien in het weekend, waarbij ik dus een hele dag op stap ben met van die mannen (niet alleen mannen trouwens hoor).

Flower

Flower

17-09-2016 om 18:19

Ik heb met mijn man gesproken...

... hij ziet er zelf geen kwaad in. Bedoelt er niets mee zegt hij. Na wat verder in ons gesprek kwam hij er zelf mee dat hij misschien wel beter grenzen in zijn gesprekken aan kan houden. Of wat minder overenthousiast kan doen. Omdat het bij sommige mensen (vrouwen) over kan komen als net iets te veel interesse.
Hij zegt gewoon met ze te kletsen over koetjes en kalfjes, zoals vakantie, werk, de sport etc. Dat vind ik ook prima. Maar wel op een normale manier.
Het toevoegen op FB doet hij niet zelf, de vrouwen nodigen hem uit. Hij ziet daar niets kwaad in. Het feit dat die vrouwen zijn achternaam niet weten zet bij hem wel vraagtekens, omdat ze hem dus echt hebben moeten zoeken op internet. Hij wil, voor mij, die dames eraf gooien als mij dat geruster stelt. Tsja, ene kant zeg ik dan ook: gooi ze er maar af. Maar aan de andere kant, als hij geen bijbedoelingen heeft...Wat maakt het dan uit? Hij lijkt naïef in wat een man met zo'n joviaal gedrag teweeg kan brengen. Bij de gesprekspartner, maar ook bij de echtgenote thuis.
Als hij zich hier weer bewust van gaat worden, dan neem ik aan dat hij zijn gedrag weer doseert naar normaal.

Flower

Flower

17-09-2016 om 18:23

P.'s.

Hij vertelt niet aan iedereen op o.a. de sport hoe hij met zijn achternaam heet.

Ad Hombre

Ad Hombre

18-09-2016 om 14:00

Herkenning

Mijn vriendin klaagt ook wel eens dat ik mijn tijd verdoe met amicaal doen tegen onbekende vrouwen of vage internetfora. Ik zeg natuurlijk dat het volkomen onschuldig is...

Flower

Flower

18-09-2016 om 14:56

Als dat

zo is, Ad, dan mag ik hopen dat wat je doet ook net zo onschuldig is als wat je zegt...

Ad Hombre

Ad Hombre

18-09-2016 om 17:47

Flower

Ik hoop van niet, maar ik vrees van wel.

MIekemieke

MIekemieke

18-09-2016 om 19:56

I like your style!

; - )

Li

Li

18-09-2016 om 23:44

Zo amicaal doe je meestal niet tegen de dames hier hoor, dus vertel je vrouw maar dat het wel meevalt. Bovendien kan ze zelf natuurlijk ook gezellig meeschrijven (en misschien doet ze dat ook wel, weet jij veel?).

Ad Hombre

Ad Hombre

19-09-2016 om 10:36

Da's niest zo mijn stijl nee, amicaal doen. En meeschrijven doet ze niet, dat vindt ze maar een stompzinnige bezigheid, ze leest hoogstens wel eens wat mee.

rode krullenbol

rode krullenbol

19-09-2016 om 11:08

Het laat zich raden, Ad

wat haar bezielt:


https://youtu.be/IoSAm4t334M

Li

Li

19-09-2016 om 11:38

stompzinnige bezigheid

Ach ja, ze heeft wel een punt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.