Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Chaos in mijn hart (Relatie)


Mario

Mario

19-08-2020 om 20:25

Flanagan

amen!

En ja: dat gedoe met dat knuffelbeest komt inderdaad heel kinderachtig en respectloos. Een raar soort machtsspelletje. bah

Stef

Stef

19-08-2020 om 23:10

Heu

Ik snap nu weer wel goed de teleurstelling van ts dat hij geen knuffel kreeg. Altijd 'clean' en schoon en gepoetst....brrr niets voor mij.
Maar in deze relatie is intimiteit nu eenmaal een probleem.
En om dan ook nog de douche af te gaan wijzen...is niet helpend zeg maar.

Overigens zie je de warme onthalen alleen maar omdat je daar nu eenmaal op gefocused bent. (op je gemis daaraan)
Toen ik een pijnlijke scheiding doormaakte zag ik ook alleen maar gelukkige stelletjes.
Je realiteitszin wordt behoorlijk aangetast en je blik is erg vernauwd en gekleurd.
Natuurlijk is het bij andere mensen ook niet altijd koek en ei en ook niet altijd top op romantisch gebied. (Zou ook best saai worden)

Waarmee ik het trouwens echt niet eens ben met degene die schreef dat het niet echt was wat je met bliksemschicht had. Waarom niet? Zo te horen hebben jullie erg genoten samen, wat is daar niet echt aan?
Ik hoop dat je ook gewoon met fijne gevoelens terug kunt denken aan de mooie tijd die jullie samen gedeeld hebben.

Ook ben ik het niet eens met de opmerkingen over de knuffel, tenzij je dat echt vervelend bedoelde, maar dat lees ik er niet zo in. Kinderachtig? Ja vast, ik houd daar wel van.

fem

fem

06-09-2020 om 11:59

Herkenbaar

jou situatie is zo herkenbaar...ook ik viel zo hard voor een ander.. als ik hem zie wordt ik helemaal warm en gelukkig. K krijg het niet voor elkaar om afscheid te nemen. Mijn man weet allesen wil dat ik een keuze maak maar hoe doe ik dat?
Ik voel me een egocentrisch trut... ik hoop dat jij eruit komt. Ik weet nog niet hoe, maar je bent niet de enige met die doet problemen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.