Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Is dit (het begin van) stalking?


Persephone schreef op 14-11-2022 om 09:31:

Maar helaas is dat niet het geval.

Zaterdag ging hij natuurlijk weer naar die zanger in Duitsland. Vanochtend kreeg ik weer foto's en filmpjes. Tijd voor het stopgesprek dus.

Ik baal echt als een stekker, ik dacht ECHT dat het misschien wel eindelijk afgelopen was.

Pfff het was te verwachten, maar ik begrijp de stille hoop…….

Jammer dat het zo ver moet komen, maar goed dat je actie hebt ondernomen en de politie een praatje met hem gaat maken. Kan me heel goed voorstellen dat je dit ook wel spannend vindt en je afvraagt hoe hij hier weer op gaat reageren. 

Hoe is het nu Persephone?

Persephone

Persephone

25-11-2022 om 12:00 Topicstarter

Hi Courage, ik geloof dat het voorbij is. De wijkagent is langs geweest voor een gesprekje en daarna heb ik niets meer gehoord. Ik ben dus voorzichtigjes opgelucht .

Persephone schreef op 25-11-2022 om 12:00:

Hi Courage, ik geloof dat het voorbij is. De wijkagent is langs geweest voor een gesprekje en daarna heb ik niets meer gehoord. Ik ben dus voorzichtigjes opgelucht .

Oh wat fijn. Ik hoop het echt voor je!

Zei de wijkagent nog hoe het gesprek was gegaan? Of doen ze dat niet uit privacy-overwegingen? (dit is puur nieuwsgierigheid van mij hoor, belangrijkste is dat dat gesprek is geweest).

Persephone

Persephone

29-11-2022 om 12:16 Topicstarter

Hi Courage - nee, de wijkagent sprak alleen in heel algemene bewoordingen: "we zijn langs geweest, we vermoeden dat meneer geen contact meer zal opnemen".

Dat zal inderdaad uit privacy-overwegingen zijn. Ik heb inderdaad daarna niets meer gehoord, dus ik ben nog steeds voorzichtigjes opgelucht

Laten we hopen dat dat zo blijft! 🤞

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.