Relaties Relaties

Relaties

Liefdesverdriet nav affaire


tante Sidonia

tante Sidonia

02-05-2017 om 12:30

anoniem

Het is nu heel moeilijk, maar zet dit door! Je zult echt heel duidelijk naar je baas moeten zijn en blijven! Ik snap best dat je niet op stel en sprongen ontslag kan nemen, maar je kunt je desnoods wel even een paar dagen ziek melden voor bezinning of rust. Zijn zoenen 'afwijzen', ik weet niet precies hoe je dat gedaan hebt, maar wees ook fysiek heel duidelijk. Accepteer niet dat hij je zo maar aanraakt en zeker niet tijdens het werk. Wijs hem erop dat hij het zich onmogelijk maakt met zijn werknemer, jou, als hij zich zo opdringerig gedraagt.
Zijn er anders mogelijkheden voor overplaatsing naar een andere locatie waar je naar kunt kijken of is het een kleine onderneming?

Anoniem25

Anoniem25

02-05-2017 om 12:54 Topicstarter

Aanpak

Tante sidonia ik moet idd ook duidelijk zijn en blijven. Ik ben niet iemand die op haar mondje is gevallen maar in situaties als deze sta ik wel minder mijn mannetje op de 1 of andere manier. Maar ik ga het volhouden. Hij heeft na vrijdag vakantie en ik ben vandaag vrij, Dus ik zie hem nog maar 2 halve dagen deze week en dan een hele week niet. Dat scheelt enorm.

Het is een hele grote organisatie alleen je kunt niet zomaar overgeplaatst worden. Ik heb een tijdje elders gestaan maar omdat die regio heel slecht loopt ben ik terug geplaatst. In deze regio waar ik nu werk is het niet mogelijk om zonder grondige reden overgeplaatst te worden. Dit moet dan in overleg met de directeur. Dus om de situatie dan uit te leggen gaat moeilijk en gaat ten koste van zijn en mijn baan. Dat risico wil ik niet lopen.

tante Sidonia

tante Sidonia

02-05-2017 om 13:56

anoniem

Ik snap je punt. Je kunt echter dit gegeven wel gebruiken voor hem als stok achter de deur te gebruiken dat hij je echt met rust moet laten. Niet direct een dreigement, maar wel duidelijk maken dat dit je volgende stap is! Laat hem ook de verantwoordelijkheid maar nemen voor de dommigheid om een relatie op het werk aan te gaan. Kan niet zo zijn dat hij daar mee weg komt als hij je ook nog lastigvalt.

Het is deze week dan even uitzingen en daarna....rust! Laat hem ook echt geen toenadering meer zoeken he. Blokker hem desnoods vanaf de vakantie tot aan dat de week erop. Dat kan jou ook rust geven als het nodig is.
En dan je huiselijke omstandigheden? Het is vast goed om aandacht te geven aan je relatie maar te veel is ook niet goed. Je moet ook even de kans hebben om een beetje tot bedaren te komen. Maar ik snap ook dat je partner misschien wel erg graag bij je is, zich onzeker voelt enz.
Sterkte hoor!

Angela67

Angela67

02-05-2017 om 13:58

macht

weet je, het gaat om macht. Hij heeft macht over jou want hij weet heus wel dat jij je baan niet gaat opzeggen. Je moet dus stroop smeren maar ook duidelijk zijn. Want ja je kunt zelf weggaan maar hé dat laat je toch niet gebeuren? Jij bent als zelfstandige, sterke vrouw in staat om beide te krijgen: je baan (als je die nog wilt) én de relatie met je echtgenoot weer in de opbouwende sfeer.
Daar laat je zo'n 'eikel' van een baas toch niet de regie in nemen?
Heb mildheid ivm de oprechte verliefdheid die jullie hadden, erken dat het daarom voor jullie beiden moeilijk is, maar ben hard voor hem als hij niet luistert. Jij weet wat je wilt en hij heeft kennelijk nog niet de 'balls' om zichzelf een schop te geven. Jij wel. Dus laat je door hem niet weerhouden!
Groet,
Angela

Angela67

Angela67

02-05-2017 om 13:59

als hij je echt leuk vindt en je het beste gunt, dan laat hij je gaan. Toch?
gr Angela

Anoniem25

Anoniem25

07-05-2017 om 09:34 Topicstarter

Advies nodig

We zijn een aantal dagen verder en ik ben een paar keer weggeweest met mijn partner. Gister nog samen naar de bios geweest en ergens wat gedronken. We hebben veel gepraat maar ook wel gelachen, dat was fijn. Besloten om nog wel samen op vakantie te gaan om te kijken hoe dat gaat. Maar nu vroeg ik me wat af...

We hebben eigenlijk sinds begin april al geen seks meer gehad. Zoenen ook niet. Hij voelt nog steeds meer als een goede vriend of broer dan als mijn partner op seksueel gebied. Hoe ga je ineens weer intiem worden? Gewoon doen? Of wachten tot die behoefte terug komt? Want dat kan weken of maanden duren misschien. Daarbij als ik nu ineens misschien maar gewoon intimiteit opzoek door het gewoon te doen, Wek ik misschien bij hem wel hoop dat alles weer koek en ei is. En ik wil hem geen valse hoop geven dat mijn gevoel dan ineens terug is wat hij dan wellicht zal denken. Hebben jullie tips hoe ik net dit stukje moet omgaan?

Alien

Alien

07-05-2017 om 10:38

maand?

Een maand geen seks gehad?

tante Sidonia

tante Sidonia

07-05-2017 om 13:23

in kleine stapjes

moet je op een bepaald moment wel zin maken ja.Sex is een kwestie van een vuurtje wat opgestookt moet worden. Soms moet je een beetje zin maken om echt zin te krijgen. Niet forceren want dan gaat het je tegenstaan, maar proberen om in kleine stapjes weer toenadering te zoeken.
Je kunt toch hierover praten met je man? Probeer eerlijk te zijn en zorg dat je veel tijd samen doorbrengt waarbij je ook langzamerhand beiden weer toenadering zoekt. Zoek naar de overeenkomsten die je hebt. Knuffel!
Als het te veel tegenstaat is het niet goed, maar als hij veilig voelt en er sprake is van commitment dan moet er iets op te bouwen zijn.
Of ga in therapie?

tante Sidonia

tante Sidonia

07-05-2017 om 13:24

alien

waar ben je mee bezig. Wat heeft het voor zin om deze vraag te stellen? het STAAT er toch? Wat wil je ermee zeggen?

Bes

Bes

07-05-2017 om 15:06

Nou misschien

Dat een maand nog niet zo lang is? Waar praat je over vraag ik me dan af.
We leven als broer en zus want er is " al" een maand geen sex of zoenen. Ik kan dat bijna niet serieus nemen als mensen zo praten of dingen ervaren.
Ook niet echt een reden om dan met de baas aan de boemel te gaan en je dan te verwonderen dat t niet vervolgens niet meteen koek en ei met je man is.
Ik vind het een wat eenvoudig naïeve manier van denken.

tante Sidonia

tante Sidonia

07-05-2017 om 15:18

nou bes

als je iets niet serieus kan nemen, kun je er ook voor kiezen om een reactie achterwege te laten.

Een maand geen sex vind ik ook niet echt schrikbarend, maar het was dan ook niet de REDEN dat TS met de baas een relatie begon.

Bes

Bes

07-05-2017 om 15:58

Sidonia toch wel

Serieus, jij denkt dat ik dan mijn mond moet houden? Want????
Ook Alien mag zeggen wat zij/hij wil, die hoef je niet ter verantwoording te roepen omdat jij het niet snapt.

" Geen aantrekkingskracht tov eigen partner en geen zin in intimiteit)" Zie de eerste posting. Het was dus wel de reden. Een van de redenen.

Beiden in de problemen mede door bovenstaande reden.
En dan schrijven dat je "al" 5 weken geen sex hebt gehad met je eigen partner.
Ze had dus nog zo ongeveer sex met haar man toen ze sex met haar baas kreeg ,kwestie van tellen.
Daarna niet snappen dat een vuurtje richting je echtgenoot niet meteen terug is als je net het bed gedeeld hebt met je baas. Dat dat langer kost dan 2 weken.

Ik vind het een beetje simpel en verwend klinken. Niet volwassen, vol inzicht en beheerst in elk geval.

Anoniem25

Anoniem25

07-05-2017 om 17:23 Topicstarter

Wat is er mis

Met de vraag die ik stel. Is het zo'n gekke vraag? Want dan vraag en zeg ik wel niks meer als er zo gereageerd word. Tante sidonia jij wel bedankt voor je reactie, therapie zijn we nog aan het overwegen maar we proberen er eerst zelf uit te komen. Ik weet verder niet hoe het hier werkt, kan dit onderwerp op slot ofzo?

tante Sidonia

tante Sidonia

07-05-2017 om 17:33

ja vragen aan forumbeheer

...

Bes

Bes

07-05-2017 om 18:11

niks mis

met je vraag, hoor je in elk geval mij niet over.
Ik vind alleen dat alles erg snel moet, alsof het met een toverklik geregeld kan zijn van kort geleden nog sex naar broer en zusrelatie naar affaire naar terug naar de man maar de gevoelens zijn er niet en hoe lang duurt dat dan?
Je begrijpt dan toch dat dat er niet met 1 uitje en wat dagen/weken verder vanzelf weer allemaal in orde is?
Dat is keihard werken, dat is open en eerlijk zijn, dat is je tijdenlang inzetten, met of zonder therapie, dat is je misstap afsluiten, met jezelf in gevecht gaan en in gaan zien waar het mis kon gaan en wat je daaraan moet doen.
Dan is er een kans dat dingen weer goed kunnen komen.

Je kunt niet een draadje laten sluiten omdat er antwoorden komen die je niet aanstaan en dan zeggen dat de ander je vraag dan vast gek vindt. Je wilde openheid: die krijg je.

Roosje

Roosje

09-05-2017 om 09:34

keuze maken

Hou je nog van je man? Dat is de belangrijkste vraag. En neem daarbij je kinderen in ogenschouw.

Elke man heeft wat, ook je baas, want hij gaat ook vreemd. Dat gaat hij weer doen, ook als hij een relatie met jou heeft.
Hij moet zijn keuze maken.
Jij de jouwe.

Moeilijk is het wel, maar niet onmogelijk.
Het goede nieuws is: verliefdheid gaat over en bovendien: jij hebt het zelf in de hand!

Sterkte!

Roosje

Wilgenkatje

Wilgenkatje

16-05-2017 om 11:32

Tja

Wie wil, zoekt een mogelijkheid.
Wie niet wil, zoekt een reden.

Je zegt dat je niet overgeplaatst kunt worden zonder grondige reden. Je hebt een zeer grondige reden. En je bent de eerste niet die om zon reden overplaatsing aanvraagt. Doen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.