Relaties Relaties

Relaties

Mijn man neemt minnares mee naar huis

Nou wat ik nu mee maak lijkt wel een horrorfilm.
ik ben 18 samen met mijn man ik dacht echt een super relatie te hebben, we hebben 2 tieners en een mooi huis goede baan, een droom familie dacht ik. Sex elke week no problem.
we wonen op een golfbaan en dat is mijn man zijn prioriteit, golfen in zijn vrije tijd en op de club ben ik actief in de fitness , zwembad en vriendenclub ook de kids golfen. het is een hechte communitie we kennen alle members en de families die hier wonen.
op een dag neemt mijn man 2 collega's mee van werk om hun te laten zien hoe prachtig het hier is op de golf club, leuk initiatief dacht ik, het weekend erop komt een vrouwlijke collega de golf baan verkennen, de big boss van de multinational waar mij man al jaren gelukkig werkt.

mevrouw wordt lid en wil leren golfen, komt vaak en mijn man gaat haar les geven, haar man wordt ook lid en we worden vrienden, we zien elkaar veel in het zwembad in de zomer, organiseren samen etentjes enz maar vind wel dat mijn man veel energie in deze dame steekt, ja dat moet vindt hij want door hem is zij lid geworden dus moet hij haar leren golfen.
ik ben nooit jaloers geweest maar dit klopt niet, te veel aandacht aan haar maar toch denk ik ik zie spoken, heb het er met haar man over die zegt er is niets aan de hand.

toch blijf ik op mijn hoede en laat mijn man aan vaak weten dat ik er niet happy met deze vriendschap ben, hij zegt het is een fijne vriendin collega maak je geen zorgen.

na een paar maanden ben ik het zo zat dus confronteer ik hem ermee en hij vertelt dat ze inderdaad verliefd zijn maar het is alleen mentaal niet fisiek, ze hebben elkaar nooit aangeraakt en ik geloof het. ik confronteer haar en haar man er ook mee ( ik had dus wel gelijk) in de tussen tijd heeft zij al mijn vriendinnen en buren leren kenen en omdat het hier zo mooi is heeft mevrouw hier ook EEN HUIS gekocht op 200 meter afstand van ons huis.

was super teleurgesteld had dit NOOIT en NEVER verwacht mijn man thuis was lief zoals altijd in die periode van hun flirt die 3 maanden duurde. ik zei ga maar een paar dagen het huis uit om na te denken en meneer was na 4 dagen thuis om bij ons te blijven.
Hij werkt nog wel met haar en zij woont ondertussen hier, dat is verschrikkelijk dus we hadden echt een relatie probleem met ups and downs. ik vind dat mijn man niet echt schud voeld en mij niet echt laat zien hoe belangrijk ik voor hem ben. HIj is 2 maanden depressief en krijgt er ook medicijnen voor, ik blijf hem altijd helpen en laat hem nooit in de steek maar ik vertrouw het niet allemaal. ik heb ze paar keer betrapt dat ze samen waren maar dat was volgens hun toeval. (golden en praten niet intiem) maar ik had het verboden kontakt te hebben met haar.
na maanden stress neemt mijn man een TIME OUT en verteld iedereen, kids, vrienden en ouders wat zijn probleem is, hij houdt van 2 vrouwen, ik geloof nog steeds dat het een verliefheid was die 3 maanden geduurd heeft en mijn man was daarvan flink in de war en kon op een een of andere manier geen afscheid van haar nemen.
De dame zegt mij dat mijn man van haar houdt en dat ik maar weg moet van de golf club ( ik kon haar wel vermoorden) we gaan beiden in terapie, we hebben boeken gelezen, veel gepraat maar toch heeft meneer een time out nodig zo gezegt zo gedaan. na 1 week wilde hij weer thuis komen, dat mocht van mij pas na 1 maand ik was nog niet klaar.
totdat ik briefjes krijg via de post van denk ik collega's, dat ik mijn man NOOIT moet vertrouwen. 

ik begreep alleen niet hoe hij tegen haar kon zeggen dat ze van hem hield in zo een korte periode en omdat ze nooit fisiek kontakt gehad hebben kan je toch niet van die persoon houden, want in die 3 maanden hadden ze alleen koffie op kantoor gedronken en 3 lunches gehad. dit kon ik hem wel vergeven maar laat dan wel zien dat IK nu je prioriteit ben en begrijp dat het zeer lastig voor mij is dat hij bij haar werkt (groot bedrijf zitten niet samen op kantoor) en zij hier woont en op de golf club komt, dus ik zie haar vaak en dat doet pijn.
Ja zegt hij daar kom je wel over heen,  dat hoopt hij ja

ok meneer komt weer thuis, iedereen gelukkig! voor 3 weken, dan krijg ik weer post, de relatie duurt al heel lang. ik confronteer hem hier mee en inderdaad het zijn geen 3 maanden maar 2 jaar!!!
het was hun idee dat ze lid is  geworden op de golf club , dat was de manier om elkaar te kunnen zien, dus haar man moest ook mee dan leek het normaal dat ze samen konden golfen, haar man was gewoon een dekmantel, hij wist van niets ik ook niet en zo konden die 2 lekker samen zijn. smerig hè???
dus mevrouw heeft het huis gekocht toen ze een relatie hadden, ze heeft het alleen gekocht haar man lief mag er wonen tot dat mijn man niet gaat scheiden ( denk ik)

dus alles was gepland. ze heeft mijn kids ontmoet, mijn vrienden iedereen en ze hebben natuurlijk ook sex gehad, ja in 2 jaar kan dat niet anders, in mijn bed en in haar nieuwe huis en god weet waar nog meer.

nu verwacht mijn man dat ik dit alles accepteer omdat ik de gelukkige ben waar hij verder mee wil...ja hallo ben ik gek???

ik zei da hij een andere baan moet zoeken en mevrouw moet haar lidmaatschap hier opzeggen en haar huis verkopen.en dan moet ik nog maar zien of ik nog wel bij hem wil blijven dit kan je je vrouw en kids toch niet aandoen?
hij zegt dat zij hier nooit meer weg gaat, ik en mijn kids wonen hier 18 jaar dit is mijn leven zij woont hier 8 maanden. dus toen zei ik tegen mijn man dan ga jij eruit, weg van ons , ik kan hier niet met zijn 3 wonen.
hij zegt dat hij ook nog van haar  houdt.
dus er is geen toekomts voor mij, maar hij denkt van wel want het is uit tussen hun en hij zal nooit m eer liegen, ja dat kan ik niet geloven!!
dusn ik wil nu eerst dat zij hier weg gaat en dat zal zij verschrikkelijk vinden, mijn man moet een andere baan vinden als ze dat niet doen ga ik op kantoor en op de golfclub vertellen wat voor een viezerikken het zijn. als dit allemaal gelukt is verlaat ik mijn man misschien toch nog wel meer eerst moeten ze boetem, ben ik nu te gemeen???? hij zegt van wel


heftig verhaal zeg. Maar je blijft voorlopig wel bij je man?

Oh meid, het lijkt wel een verkeerde film. Soms denk ik dat het niet erger kan (dan mijn vreemdgaande partner gebeurtenissen) en dan lees ik dit. 

Ik kan uit mijn ervaring paar tips geven. Maar je mag mij zeker een privé bericht sturen. Deze hell voor jou zal lang gaan duren vrees ik. Een luisterend oor zal fijn zijn. Zoek ook therapeut. Voor jezelf. En samen. Hij moet aan de slag. Echt hoe hij dit zo ver heeft laten komen zal hij echt zichzelf om haten. Jouw verdriet zien doet vaak pijn. Hij heeft twee boze vrouwen nu. Of verdrietige vrouwen. Daar willen ze van weg komen. Ik herken wat jouw man probeert. Maar jij bent niet gemeen, hij heeft het giga verkloot. Hij weet het niet op te lossen buiten zeggen ik hou van twee vrouwen maar kies toch voor jou. Wees blij (de sukkel). 

 Mijn man had tig jaar affaire. Veel langer dan twee jaar. Ook met een vrouw die hij in mijn leven bracht, kinderen en partners van elkaar ontmoet. Bevriend geraakt. Zo kreeg zij meer tijd met hem. Zij is een buurvrouw, dus woont ook dichtbij. Affaire kwam uit. Man wilde mij niet kwijt. Vroeg kans. 

Geen affaire is gelijk. Geen relatie ook. Jouw man is mijn man niet. Wat kan ik zeggen: wil je wel verder met hem? Wat zijn jouw eisen? En wat doe je als hij deze niet nakomt? 

Het zal niet zitten in andere baan en zij haar huis verkopen. Maar ik zou dat ook eisen. Weg met die vrouw. Ze kunnen en zullen elkaar alleen altijd en overal kunnen opzoeken en bereiken. Pin je daar niet op vast. Het gaat erom dat je jouw man laat kiezen in woord en daad. Hij moet kiezen voor breuk. Maar houden van een ander... Hij gaat dit niet zelf kunnen. 

Weet haar man het al?  
Wil zij verder met jouw man?
Wat heeft hij tegen haar gezegd en afgesproken nu hij voor jou kiest?

Weet wel:
Ze liegen altijd zo lang mogelijk. Het is altijd langer en vaker sex. Je man houdt ook van haar schrijf je. Zijn ook alweer betrapt op contact: dat gaat nooit goedkomen. Een man moet kiezen voor nul nada contact. De stofjes van houden van moeten zakken. Dat lukt nu niet. Kun je leven met een derde in jullie huwelijk? En hij dan? 

Hij is verliefd en wil lief zijn voor haar? Zijn woorden dat hij jou gemeen vindt komt omdat hij het bagatalisseert. Dat is voor hem prettiger. En doorrrrr. Zo werkt het niet. Je man heeft er een zooitje van gemaakt. 

Vraag je hem wel eens hoe hij het denkt op te lossen?

Kijk ook eens naar topic verder na ontrouw'. Daar ook houden van twee veel aan de orde. 

Zoek eerst rust voor jezelf. En ga met therapeut zsm in gesprek. Dit is een mega rollercoaster. Met groot verraad. Grote emoties. En je man, die snapt er duidelijk niks van. 

Sterkte.

wow heftig dit! Idd net een hele foute film pfff zoals alle vreemdgaan verhalen.
Mijn man ging ook vreemd bij mij vorig jaar maar jouw verhaal is velen malen erger geloof me dan de mijne ook al blijft de pijn hetzelfde...
Ten eerste moet idd al t kontakt met haar stoppen, per direct, anders is er geen nieuwe weg voor jullie, los daarvan is t nog steeds zwaar, ik worstel ook erg met mn weg terug vinden naar mn man nu... je gelooft niks meer, je bent op je hoede en je gelooft niet meer in liefde, zo pijnlijk. Wat vind de man van die vrouw ervan? Wil hij eik verder met haar?? Als jouw man voor jou kiest ok maar dan moet zij weg uit jullie leven, of zij verhuisd of jullie verhuizen maar lijkt me moeilijk omdat jullie daar allemaal wonen ivm werk? 

Bijtje82

Bijtje82

08-01-2023 om 14:39

Ik mis de reactie van de andere partner. Neem aan dat hij ook op de hoogte is.

Maar uh... je bent 18 en jullie hebben twee tieners? Of bedoel je jullie ZIJN twee tieners?
Hoe dan ook: ik zou onmiddelijk stoppen met deze relatie. Als je al zo veel shit hebt in het begin kan het nooit nog echt iets moois worden.

Pippeltje schreef op 08-01-2023 om 16:45:

Maar uh... je bent 18 en jullie hebben twee tieners? Of bedoel je jullie ZIJN twee tieners?
Hoe dan ook: ik zou onmiddelijk stoppen met deze relatie. Als je al zo veel shit hebt in het begin kan het nooit nog echt iets moois worden.

Ik denk dat het woord "jaar" is weggevallen of overgeslagen. "18 Jaar samen met mijn man". 

Gebroken Hart, lees je nog wel mee? 

cuorespezzato

cuorespezzato

09-01-2023 om 13:15 Topicstarter

Pippeltje schreef op 08-01-2023 om 16:45:

Maar uh... je bent 18 en jullie hebben twee tieners? Of bedoel je jullie ZIJN twee tieners?
Hoe dan ook: ik zou onmiddelijk stoppen met deze relatie. Als je al zo veel shit hebt in het begin kan het nooit nog echt iets moois worden.

sorry haha we zijn 18 jaar samen, ik kan helaas mijn verhaal niet aanpassen. Nee de shit kwam pas na 17 jaar, die echt heel mooi waren dus het is heel moeilijk te geloven dan een dierbare je deze shit kan aandoen. Bedankt voor je reactie

cuorespezzato

cuorespezzato

09-01-2023 om 13:20 Topicstarter

Kikki39 schreef op 07-01-2023 om 18:06:

heftig verhaal zeg. Maar je blijft voorlopig wel bij je man?

nou ik zit nu in een overlevings mode, morgen ga ik naar een advocaat .

op het moment heb ik gezegd tegen hem dat zij hier weg moet van onze golfclub dus lidmaatschap en huis verkopen, en hij een andere baan. als hij geen actie onderneemt waar hij laat zien dat wij alles voor hem zijn, dus solliciteren, haar weg werken enz misschien is er nog een kans (denk eigenlijk  niet maar ik wil eerst haar hier weg hebben uit mijn straat en omgeving) als hij geen actie onderneemt dan moet hij weg. hij wil graag in goede vrede dat alles zo blijft als het nu is, dus zij woont en golft hier en hij blijft daar werken dat is voor mij niet te accepeteren.hij denkt ik kom er wel overheen.

helaas voor hem gaat dat niet gebeuren de LUL

cuorespezzato

cuorespezzato

09-01-2023 om 13:22 Topicstarter

Bijtje82 schreef op 08-01-2023 om 14:39:

Ik mis de reactie van de andere partner. Neem aan dat hij ook op de hoogte is.

haar partner was op de hoogt van de 3 maand durende flirt, en toen heeft hij niets ondernomen ( hij is haar slaafje) ik weet niet of hij nu alles weet maar dat ga ik hem snel vertellen. maar hij steekt liever zijn kop onder de grond dan haar te confronteren. ze hebben geen kinderen.

bedankt voor je interesse

cuorespezzato schreef op 09-01-2023 om 13:20:

[..]

nou ik zit nu in een overlevings mode, morgen ga ik naar een advocaat .

op het moment heb ik gezegd tegen hem dat zij hier weg moet van onze golfclub dus lidmaatschap en huis verkopen, en hij een andere baan. als hij geen actie onderneemt waar hij laat zien dat wij alles voor hem zijn, dus solliciteren, haar weg werken enz misschien is er nog een kans (denk eigenlijk niet maar ik wil eerst haar hier weg hebben uit mijn straat en omgeving) als hij geen actie onderneemt dan moet hij weg. hij wil graag in goede vrede dat alles zo blijft als het nu is, dus zij woont en golft hier en hij blijft daar werken dat is voor mij niet te accepeteren.hij denkt ik kom er wel overheen.

helaas voor hem gaat dat niet gebeuren de LUL

Over vetgedrukte heeft hij natuurlijk totaal geen controle! 

cuorespezzato

cuorespezzato

09-01-2023 om 13:32 Topicstarter

Anna Cara schreef op 07-01-2023 om 18:54:

Oh meid, het lijkt wel een verkeerde film. Soms denk ik dat het niet erger kan (dan mijn vreemdgaande partner gebeurtenissen) en dan lees ik dit.

Ik kan uit mijn ervaring paar tips geven. Maar je mag mij zeker een privé bericht sturen. Deze hell voor jou zal lang gaan duren vrees ik. Een luisterend oor zal fijn zijn. Zoek ook therapeut. Voor jezelf. En samen. Hij moet aan de slag. Echt hoe hij dit zo ver heeft laten komen zal hij echt zichzelf om haten. Jouw verdriet zien doet vaak pijn. Hij heeft twee boze vrouwen nu. Of verdrietige vrouwen. Daar willen ze van weg komen. Ik herken wat jouw man probeert. Maar jij bent niet gemeen, hij heeft het giga verkloot. Hij weet het niet op te lossen buiten zeggen ik hou van twee vrouwen maar kies toch voor jou. Wees blij (de sukkel).

Mijn man had tig jaar affaire. Veel langer dan twee jaar. Ook met een vrouw die hij in mijn leven bracht, kinderen en partners van elkaar ontmoet. Bevriend geraakt. Zo kreeg zij meer tijd met hem. Zij is een buurvrouw, dus woont ook dichtbij. Affaire kwam uit. Man wilde mij niet kwijt. Vroeg kans.

Geen affaire is gelijk. Geen relatie ook. Jouw man is mijn man niet. Wat kan ik zeggen: wil je wel verder met hem? Wat zijn jouw eisen? En wat doe je als hij deze niet nakomt?

Het zal niet zitten in andere baan en zij haar huis verkopen. Maar ik zou dat ook eisen. Weg met die vrouw. Ze kunnen en zullen elkaar alleen altijd en overal kunnen opzoeken en bereiken. Pin je daar niet op vast. Het gaat erom dat je jouw man laat kiezen in woord en daad. Hij moet kiezen voor breuk. Maar houden van een ander... Hij gaat dit niet zelf kunnen.

Weet haar man het al?
Wil zij verder met jouw man?
Wat heeft hij tegen haar gezegd en afgesproken nu hij voor jou kiest?

Weet wel:
Ze liegen altijd zo lang mogelijk. Het is altijd langer en vaker sex. Je man houdt ook van haar schrijf je. Zijn ook alweer betrapt op contact: dat gaat nooit goedkomen. Een man moet kiezen voor nul nada contact. De stofjes van houden van moeten zakken. Dat lukt nu niet. Kun je leven met een derde in jullie huwelijk? En hij dan?

Hij is verliefd en wil lief zijn voor haar? Zijn woorden dat hij jou gemeen vindt komt omdat hij het bagatalisseert. Dat is voor hem prettiger. En doorrrrr. Zo werkt het niet. Je man heeft er een zooitje van gemaakt.

Vraag je hem wel eens hoe hij het denkt op te lossen?

Kijk ook eens naar topic verder na ontrouw'. Daar ook houden van twee veel aan de orde.

Zoek eerst rust voor jezelf. En ga met therapeut zsm in gesprek. Dit is een mega rollercoaster. Met groot verraad. Grote emoties. En je man, die snapt er duidelijk niks van.

Sterkte.

Lieve Anna Cara, bedankt voor je bericht het doet mij goed jullie medeleven te lezen.

ik heb jouw verhaal ook gelezen wat een ramp zeg, hoe is dat nu verder gegaan met de buurvrouw en jullie relatie??ù

ik ga al naar een terapeut en wij samen ook maar ja die dacht ook dat het een verliefheid was van 3 maand en geen relatie van 2 jaar maar we gaan deze week weer ben benieuwd wat hij de terapeut vertelt.  hij beloofde zij liefje al die tijd dat hij mij voor haar zou verlaten dus hij heeft 2 vrouwen voorgelogen. hij zegt dat hij stom geweest is maar er geen oplossing is want hij kan haar niet verplichten hier van de golf club weg te gaan, dus hij hoopt dat ik er mee leven kan. dat hij bij haar werkt en mevrouw gewoon hier rustig kan golfen en wonen en we elkaar gezellig gedag zeggen op de club en zwembad. dat hoopt hij. ik ben nu bezig om eerst haar en dan hem eruit te schoppen ( morgen advokaat) hij wil haar geen pijn doen om hier weg te gaan, ja dan moet hij maar weg en dan doet hij wel zijn 2 kids pijn. dat kiezen heeft hij nu eindelijk gedaan, hij koos voor de familie, en ik moet hem nu echt geloven dat hij straks niet meer van haar houdt want dat doet hij nu wel. ik kan toch niet met een man samen zijn die ook van een ander houdt en die ook altijd in de buurt is, dat is vragen voor trouble.

bedankt voor je lieve berichtjes

cuorespezzato

cuorespezzato

09-01-2023 om 13:36 Topicstarter

RoodVruchtje schreef op 09-01-2023 om 13:28:

[..]

Over vetgedrukte heeft hij natuurlijk totaal geen controle!

nee helaas maar hij heeft haar hier wel naar binnen gebracht en heeft haar al onze vrienden, kinderen en buren leren kennen. ze wisten beiden dat het foute boel was je wilt toch niet de vrouw van je minnaar leren kennen?? je wilt toch niet naast je minnaar en familie wonen?? dan ben je echt ziek. mijn dochter heeft haar ook al gezegt dat ze hier weg moet, het is een te kleine communitie je komt elkaar elkda dag tegen,. ik hoop dat zij zelf inziet dat ze hier TE veel is.

bedankt voor je reactie

Zieke toestanden, ik begrijp altijd moeilijk dit soort relaties. Jou wel hoor to. Je hebt helemaal gelijk. Wat moet die vrouw gedacht hebben? Ik kan me er moeilijk in verplaatsen. En ook in je man. Al zo lang iemand ernaast hebben en dan alles zo bedenken! Nooit vtv afgevraagd als het nou uit komt en dan?
Laat ik het zo zeggen, verliefd worden dat zal gebeuren. Maar dit hele handelen is gewoon een zoekplaatje en raadspelletje voor jou. Nu blijkt allemaal zo in elkaar steekt? Ja ik zou van de ene kant daar zelf ook niet meer graag zijn. En je hebt wel twee kinderen en een bedrijf opgebouwd. Je laat je niet wegjagen. Dat vind ik wel sterk en goed van je.
Die man van die bazin heeft dus niets ondernomen? Is hij afhankelijk van die vrouw? Of heeft hij weer zijn eigen belangen hè, misschien zelf ook wel een minnares, je weet het niet.
Ik denk dat je er verstandig aan doet wat juridisch advies in te winnen. Gevoelsmatig is dit natuurlijk vragen om ellende. Als jij er vrede mee had willen hebben wat is dan de keuze geweest alles erop aan te laten komen? Als hij moest kiezen had hij toch jou gekozen en had hij bedankt voor haar. Maar zo gaat dit spel niet.

Ik heb wel eens vreemdgangers gehad, gelukkig was ik al op meer afgeknapt en kwam ik daarbij tot de conclusie dat er met anderen werd gerotzooid. Blij dat ik verlost ben van die partners. En nooit hoeven spelen dat ik het niet door had. 
Wel bewust gebroken met een ex buuf die ik later verdacht van sex met de vader van mijn kind. En dat zal ook echt wel zo zijn gebeurd, want ze sporen allebei niet. 
Heb geen ervaring als je getrouwd bent of een bedrijf runt en je partner komt hiermee. Maar alleen al zo ver in hun poppenkast te worden mee gesleurd zou mij doen nadenken of ik daar nog wil zijn.
Nu heeft je dochter wel gezegd dat ze weg moet, maar ik geloof dat dit niet het type is dat zich laat wegjagen. Ze heeft geld zat, huis verkopen zou het minst moeilijke zijn. Maar of ik dat zou afdwingen. Ik denk dat ik heel gauw er vanaf zou willen en elders opnieuw begon. Je kunt het bedrijf ook te koop zetten, in elk geval dat je man hier ook werk van heeft. Ik zou er wel goed over na denken wat het jou waard is. En wat de kinderen het liefst hebben.

Eppos schreef op 09-01-2023 om 16:17:

Zieke toestanden, ik begrijp altijd moeilijk dit soort relaties. Jou wel hoor to. Je hebt helemaal gelijk. Wat moet die vrouw gedacht hebben? Ik kan me er moeilijk in verplaatsen. En ook in je man. Al zo lang iemand ernaast hebben en dan alles zo bedenken! Nooit vtv afgevraagd als het nou uit komt en dan?
Laat ik het zo zeggen, verliefd worden dat zal gebeuren. Maar dit hele handelen is gewoon een zoekplaatje en raadspelletje voor jou. Nu blijkt allemaal zo in elkaar steekt? Ja ik zou van de ene kant daar zelf ook niet meer graag zijn. En je hebt wel twee kinderen en een bedrijf opgebouwd. Je laat je niet wegjagen. Dat vind ik wel sterk en goed van je.
Die man van die bazin heeft dus niets ondernomen? Is hij afhankelijk van die vrouw? Of heeft hij weer zijn eigen belangen hè, misschien zelf ook wel een minnares, je weet het niet.
Ik denk dat je er verstandig aan doet wat juridisch advies in te winnen. Gevoelsmatig is dit natuurlijk vragen om ellende. Als jij er vrede mee had willen hebben wat is dan de keuze geweest alles erop aan te laten komen? Als hij moest kiezen had hij toch jou gekozen en had hij bedankt voor haar. Maar zo gaat dit spel niet.

Ik heb wel eens vreemdgangers gehad, gelukkig was ik al op meer afgeknapt en kwam ik daarbij tot de conclusie dat er met anderen werd gerotzooid. Blij dat ik verlost ben van die partners. En nooit hoeven spelen dat ik het niet door had.
Wel bewust gebroken met een ex buuf die ik later verdacht van sex met de vader van mijn kind. En dat zal ook echt wel zo zijn gebeurd, want ze sporen allebei niet.
Heb geen ervaring als je getrouwd bent of een bedrijf runt en je partner komt hiermee. Maar alleen al zo ver in hun poppenkast te worden mee gesleurd zou mij doen nadenken of ik daar nog wil zijn.
Nu heeft je dochter wel gezegd dat ze weg moet, maar ik geloof dat dit niet het type is dat zich laat wegjagen. Ze heeft geld zat, huis verkopen zou het minst moeilijke zijn. Maar of ik dat zou afdwingen. Ik denk dat ik heel gauw er vanaf zou willen en elders opnieuw begon. Je kunt het bedrijf ook te koop zetten, in elk geval dat je man hier ook werk van heeft. Ik zou er wel goed over na denken wat het jou waard is. En wat de kinderen het liefst hebben.


foutje 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.