Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Mijn man neemt minnares mee naar huis


cuorespezzato schreef op 09-01-2023 om 13:36:

[..]

nee helaas maar hij heeft haar hier wel naar binnen gebracht en heeft haar al onze vrienden, kinderen en buren leren kennen. ze wisten beiden dat het foute boel was je wilt toch niet de vrouw van je minnaar leren kennen?? je wilt toch niet naast je minnaar en familie wonen?? dan ben je echt ziek. mijn dochter heeft haar ook al gezegt dat ze hier weg moet, het is een te kleine communitie je komt elkaar elkda dag tegen,. ik hoop dat zij zelf inziet dat ze hier TE veel is.

bedankt voor je reactie

Oh ja, het is echt een ziekelijk actie geweest, van beiden, helemaal met je eens! Alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat deze vrouw zich zomaar laat ‘wegjagen’, hou daar ook rekening mee.

Als ik het goed begrijp, is de mevrouw zijn superieur. Dat zou in deze tijd van aandacht voor grensoverschrijdend gedrag wel eens verkeerd kunnen vallen bij het bedrijf. Het lijkt me een liability voor een bedrijf, dit soort onverkwikkelijke toestanden op de werkvloer. Als je niet terugdeinst voor een tactiek van de verschroeide aarde, zou je kunnen dreigen het bij de werkgever te melden als ze niet verdwijnt en als ze er niet voor zorgt dat ze niet meer hoeven samen te werken.  Echt prettig kan ze het niet vinden als dit verhaal bij de werkgever wordt gedropt. 

Ik vind het bij de beesten af, dat ze haar met droge ogen in jouw dagelijks leven hebben verweven. Ik zou me net zo onverzoenlijk opstellen als jij waarschijnlijk. 

cuorespezzato

cuorespezzato

10-01-2023 om 17:00 Topicstarter

Omnik schreef op 10-01-2023 om 03:17:

Als ik het goed begrijp, is de mevrouw zijn superieur. Dat zou in deze tijd van aandacht voor grensoverschrijdend gedrag wel eens verkeerd kunnen vallen bij het bedrijf. Het lijkt me een liability voor een bedrijf, dit soort onverkwikkelijke toestanden op de werkvloer. Als je niet terugdeinst voor een tactiek van de verschroeide aarde, zou je kunnen dreigen het bij de werkgever te melden als ze niet verdwijnt en als ze er niet voor zorgt dat ze niet meer hoeven samen te werken. Echt prettig kan ze het niet vinden als dit verhaal bij de werkgever wordt gedropt.

Ik vind het bij de beesten af, dat ze haar met droge ogen in jouw dagelijks leven hebben verweven. Ik zou me net zo onverzoenlijk opstellen als jij waarschijnlijk.

ja zij is inderdaad de MD van een groot internationaal multinational ik zou zooo graag een mailtje naar de big boss sturen is zo gedaan hoor waar in staat wat mevrouw en meneer op kantoor doen , maar ik kan dan echt in de juridische problemen raken blijkt anders had ik het zo gedaan. ik kan haar wel hiermee dreigen.

ik weet het gewoon even niet meer

Waarom denk je dat uitgerekend jij daarmee in de juridische problemen kunt komen? Of heeft je man dat verzonnen? Het melden van misstanden wordt meestal juist aangemoedigd. 

cuorespezzato schreef op 10-01-2023 om 17:00:

[..]

ja zij is inderdaad de MD van een groot internationaal multinational ik zou zooo graag een mailtje naar de big boss sturen is zo gedaan hoor waar in staat wat mevrouw en meneer op kantoor doen , maar ik kan dan echt in de juridische problemen raken blijkt anders had ik het zo gedaan. ik kan haar wel hiermee dreigen.

ik weet het gewoon even niet meer

Nee, niet naar de big boss! Naar de afdeling Personeelszaken. Je moet het dan doen volgens de protocollen die gelden bij dat bedrijf. Waarom denk je dat je in de juridische problemen kunt komen als je dit doet? Als je het niet kunt waarmaken, en zij weet dat of kan daar makkelijk achterkomen, zou ik er zeker niet mee dreigen. Eerst het een en ander uitzoeken dus. Wel je kop erbij houden! Strategisch blijven denken. Laat je niet door je emoties piepelen. 

Wat mij hielp was om de confrontatie aan te gaan. Nu stapte deze vrouw meermaals bij mij binnen ongevraagd. Dus ik kon dat ook doen. Ook hier een buurvrouw. Het blijkt vaak dat de verhalen van vreemdgaanders niet overeen komen. Misschien haar duidelijk vertellen dat jij en je man samen verder gaan. Dat dat ZIJN keuze is en zij moet moven. Hoor je meteen wat hij tegen haar zei en zegt. Komt dat overeen? 

Ik zou haar man daarna 1 op 1 aanspreken of bellen. Weet hij dat zij hem ging dumpen? 

Je hoeft toch niet te dreigen. Spiegel voor haar hoe het gaat worden met jou als zijn vrouw. Dat moet ze toch niet willen? 

En of je wel of niet blijft gaat alleen jullie aan ...

En nee niet naar de baas gaan. Echt dat is niet okay. En niet nodig. Je wil je boosheid kwijt. Ga boksen. Zoek haar op. Schreeuw. Maar werk erbuiten laten. Ook beter voor jouw man. Straks staat hij op straat en zij niet. Kan ook gebeuren. Geloof mij, je emoties zullen veranderen op termijn. 

IMI-x2 schreef op 10-01-2023 om 17:09:

Waarom denk je dat uitgerekend jij daarmee in de juridische problemen kunt komen? Of heeft je man dat verzonnen? Het melden van misstanden wordt meestal juist aangemoedigd.

Inderdaad, waarom zou jij er juridische problemen van krijgen? Hoe kom je daar bij?

Wel is het handig als je enig bewijs hebt van hun relatie. Foto's van appjes of zo.

Nou ik zou zeggen wat heb je eraan? Je zit vol rancune natuurlijk en heel begrijpelijk maar ik denk dat ze nog zelfs kunnen vragen en toen? Wat denk je hier nu mee te bereiken?  
Wat hun in hun vrije tijd doen dat is toch verder niet zo interessant. Als ze hun werk goed doen. Ik denk niet dat je werk en privé moet willen mengen en dan hopen op ergens een explosie.

Ik zou het aanpakken waar je wel kunt dreigen en waarmaken. Dus jullie golfgebeuren. Daar zou ik alles uitzoeken en hem eruit gooien. Laat hun maar vertrekken met ze beidjes. En jij en de kinderen kunnen blijven en je het verder juridisch afwikkelt betreft met je man. 

cuorespezzato

cuorespezzato

11-01-2023 om 07:46 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 10-01-2023 om 17:09:

Waarom denk je dat uitgerekend jij daarmee in de juridische problemen kunt komen? Of heeft je man dat verzonnen? Het melden van misstanden wordt meestal juist aangemoedigd.

omdat zij mij kan aanklagen, ik heb (schijnt) het recht niet om negatief over haar te  praten met mensen die ik niet ken en omdat mijn man vrijwillig meedeed. zij zal haar carriere verkliezen en mij aanklagen want vreemdgaan is geen misdaad


cuorespezzato

cuorespezzato

11-01-2023 om 07:47 Topicstarter

Omnik schreef op 10-01-2023 om 17:13:

[..]

Nee, niet naar de big boss! Naar de afdeling Personeelszaken. Je moet het dan doen volgens de protocollen die gelden bij dat bedrijf. Waarom denk je dat je in de juridische problemen kunt komen als je dit doet? Als je het niet kunt waarmaken, en zij weet dat of kan daar makkelijk achterkomen, zou ik er zeker niet mee dreigen. Eerst het een en ander uitzoeken dus. Wel je kop erbij houden! Strategisch blijven denken. Laat je niet door je emoties piepelen.

ja doe ik ik ga echt iets plannen , volgende week ga ik maar even bij die buuf langs ja

cuorespezzato

cuorespezzato

11-01-2023 om 07:49 Topicstarter

Eppos schreef op 10-01-2023 om 21:32:

Nou ik zou zeggen wat heb je eraan? Je zit vol rancune natuurlijk en heel begrijpelijk maar ik denk dat ze nog zelfs kunnen vragen en toen? Wat denk je hier nu mee te bereiken?
Wat hun in hun vrije tijd doen dat is toch verder niet zo interessant. Als ze hun werk goed doen. Ik denk niet dat je werk en privé moet willen mengen en dan hopen op ergens een explosie.

Ik zou het aanpakken waar je wel kunt dreigen en waarmaken. Dus jullie golfgebeuren. Daar zou ik alles uitzoeken en hem eruit gooien. Laat hun maar vertrekken met ze beidjes. En jij en de kinderen kunnen blijven en je het verder juridisch afwikkelt betreft met je man.

ja beide weg van de golf zou perfekt zijn dat is hun prioriteit golfen maar even kijken hoe ik dat kan aanpakken bedankt voor jullie meedenken en medeleven

Eppos schreef op 10-01-2023 om 21:32:

Nou ik zou zeggen wat heb je eraan? Je zit vol rancune natuurlijk en heel begrijpelijk maar ik denk dat ze nog zelfs kunnen vragen en toen? Wat denk je hier nu mee te bereiken?
Wat hun in hun vrije tijd doen dat is toch verder niet zo interessant. Als ze hun werk goed doen. Ik denk niet dat je werk en privé moet willen mengen en dan hopen op ergens een explosie.

Ik zou het aanpakken waar je wel kunt dreigen en waarmaken. Dus jullie golfgebeuren. Daar zou ik alles uitzoeken en hem eruit gooien. Laat hun maar vertrekken met ze beidjes. En jij en de kinderen kunnen blijven en je het verder juridisch afwikkelt betreft met je man.

Ook vetgedrukte is niet zeker dat ze het waar kan maken natuurlijk. Volgens mij is het ook nog niet zeker of TO gaat scheiden van haar man of heb ik dat bericht gemist?

Daarnaast is het ook maar de vraag of zij in het huis kan blijven wonen na een scheiding, want als zij dit financieel niet kan dragen houdt het op. Mbt de minnares kan ze wel dreigen dat ze moet vertrekken, maar daar blijft het ook wel bij.

Het enige wat ze wel kan waarmaken is puur en alleen haar eigen eventuele actie, bijvoorbeeld zelf vertrekken, maar zo te lezen is dat geen optie. Begrijpelijk ook wel natuurlijk, maar als man en/of minnares weigeren te vertrekken zal TO toch moeten bedenken wat voor haar dan het meest verstandig is. Het is gewoon een bizarre situatie door het feit dat die ander inmiddels ook daar woont en het huis heeft gekocht.

cuorespezzato schreef op 11-01-2023 om 07:46:

[..]

omdat zij mij kan aanklagen, ik heb (schijnt) het recht niet om negatief over haar te praten met mensen die ik niet ken en omdat mijn man vrijwillig meedeed. zij zal haar carriere verkliezen en mij aanklagen want vreemdgaan is geen misdaad


De vraag is of je man echt vrijwillig meedeed. Dat zal hij zeggen en vermoedelijk ook denken, maar in machtsverhoudingen (en zijn baas had de macht) is die vrijwilligheid een rekkelijk en bedenkelijk iets. Ga je maar eens inlezen over (seksueel) grensoverschrijdend gedrag en macht. Ik ben benieuwd of je ogen dan opengaan. 
En dan is dus de vraag of zij jou kan aanklagen.

Wie zegt het trouwens dat zij jou kan aanklagen als jij 'negatief over haar praat'?

NB. Je praat niet negatief over haar, je vertelt de waarheid, nl. dat zij misbruik van haar macht heeft gemaakt om een seksuele relatie met je man aan te gaan!

ArianneH schreef op 11-01-2023 om 12:17:

[..]

De vraag is of je man echt vrijwillig meedeed. Dat zal hij zeggen en vermoedelijk ook denken, maar in machtsverhoudingen (en zijn baas had de macht) is die vrijwilligheid een rekkelijk en bedenkelijk iets. Ga je maar eens inlezen over (seksueel) grensoverschrijdend gedrag en macht. Ik ben benieuwd of je ogen dan opengaan.
En dan is dus de vraag of zij jou kan aanklagen.

Wie zegt het trouwens dat zij jou kan aanklagen als jij 'negatief over haar praat'?

NB. Je praat niet negatief over haar, je vertelt de waarheid, nl. dat zij misbruik van haar macht heeft gemaakt om een seksuele relatie met je man aan te gaan!

Helemaal mee eens. Lees je in, het is echt nuttig.

Wie beweert dat zij jou kan aanklagen? Je kunt namelijk niet aangeklaagd worden voor het vertellen van de waarheid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.