Relaties Relaties

Relaties

Moeilijke situatie


MRI

MRI

16-03-2023 om 13:18

RoodVruchtje schreef op 16-03-2023 om 12:46:

[..]

Of de (ex) vrouw zit op haar manier vol wrok (of verdriet) en zegt daarom dat hij liegt en zij nog wél een relatie hebben. Deze lees ik nl nergens terug en heb ik in mijn omgeving toch serieus meegemaakt.

Ik ben team relatie stoppen, puur en alleen al vanwege zijn boosheid en rukcommunicatie.

ja met die mogelijkheid had ik nog geen rekening gehouden. Maar waarom zit ze dan zo vol met wrok? Ik ben ook voor stoppen maar ook dat vrouwen zich niet uit laten spelen tegenover elkaar en daarom vaak voor juist contact. Maar misschien is dat te optimistisch/ goedgelovig/ naïef

MRI schreef op 16-03-2023 om 13:18:

[..]

ja met die mogelijkheid had ik nog geen rekening gehouden. Maar waarom zit ze dan zo vol met wrok? Ik ben ook voor stoppen maar ook dat vrouwen zich niet uit laten spelen tegenover elkaar en daarom vaak voor juist contact. Maar misschien is dat te optimistisch/ goedgelovig/ naïef

Misschien omdat zijn boodschap om te scheiden uit het niets kwam? Of omdat ze nu noodgedwongen nog bij hem moet wonen ivm huizencrisis? Of omdat hij richting haar exact zo’n hork is als tegen TO en hem dus ook geen ‘geluk’ gunt? Zoveel redenen te bedenken…….

RoodVruchtje schreef op 16-03-2023 om 14:45:

[..]

Misschien omdat zijn boodschap om te scheiden uit het niets kwam? Of omdat ze nu noodgedwongen nog bij hem moet wonen ivm huizencrisis? Of omdat hij richting haar exact zo’n hork is als tegen TO en hem dus ook geen ‘geluk’ gunt? Zoveel redenen te bedenken…….

In mijn familie, vrienden en kennissenkring merk ik (met 1 uitzondering) dat er veel jaloezie is vanuit nummer 2 (om het even oneerbiedig te zeggen) naar nummer 1. Volgens een kennis vanwege het gevoel (terecht of onterecht, het gevoel is er nu eenmaal) second best te zijn. Dat gaat ook op in het geval van een man met een nieuwe vrouw nadat zijn eerste vrouw overleed (geen kinderen overigens). Heel heel gevoelig punt. Daar heb ik mij altijd over verbaasd, zo heftig kunnen die gevoelens zijn en soms ook heel lang zo blijven. 

Philou schreef op 16-03-2023 om 15:15:

[..]

In mijn familie, vrienden en kennissenkring merk ik (met 1 uitzondering) dat er veel jaloezie is vanuit nummer 2 (om het even oneerbiedig te zeggen) naar nummer 1. Volgens een kennis vanwege het gevoel (terecht of onterecht, het gevoel is er nu eenmaal) second best te zijn. Dat gaat ook op in het geval van een man met een nieuwe vrouw nadat zijn eerste vrouw overleed (geen kinderen overigens). Heel heel gevoelig punt. Daar heb ik mij altijd over verbaasd, zo heftig kunnen die gevoelens zijn en soms ook heel lang zo blijven.

Maar wat heeft dit te maken met hetgeen ik schreef of dit topic (gezien je mij quote)? We hebben het hier toch over vrouw 1 en het feit of hij nu wel/niet nog getrouwd is?

Het ging toch over wrok van vrouw 2 of bedoel je met zij, vrouw 1? Ja, nee nu wordt het verwarrend 

sorry, heilig overtuigd dat je het over de minnares had als in ex (team stoppen) etc..  dan gaat exvrouw of (ex) vrouw naar ex (minnares) en vrouw als in die vrouw ipv echtgenote. 
Sorry, sorry! Niets gezegd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.