Relaties Relaties

Relaties

Reisverzekering dekt niet overlijden schoonvader


Mija schreef op 17-04-2023 om 14:01:

[..]

Ik reageer niet tégen jou Flanagan want ik ben het met je eens. Maar om even heel duidelijk te zijn en misverstanden uit de weg te ruimen: Ik wil niks aannemen over Maikes vriend. Juist daarom staan mijn posts vol met ‘als-en’. Wij kennen die hele man niet! Het enige wat we hier kunnen doen, is op basis van wat Maike schrijft, zeggen: “Ik heb er deze associatie bij” of “dit en dit komt voor” of “dit heb ik meegemaakt” en dan kan zij kijken of daar iets van past in het geheel van haar leven met hem, zijn totale persoonlijkheid en zijn handelen van alledag. Het zou een totale zelfoverschatting zijn als wij zouden denken te kunnen weten hoe dit in elkaar zit en hoe het opgevolgd moet worden. Dat is natuurlijk nooit het geval. En al helemaal niet met zo weinig vervolginformatie

Het was meer een verzoek aan Maike om iets meer duidelijkheid te geven. Misschien had ze reeds iets aan onze reacties, zonder dat ons te laten weten zodat het draadje ‘open’ is blijven staan.

@ Maike, laat even weten of je dit draadje wilt sluiten of wilt laten rusten of dat het gebeuren een langer staartje heeft gekregen waarbij je juist een klankbord kan gebruiken. 

Flanagan schreef op 17-04-2023 om 16:30:

[..]


@ Maike, laat even weten of je dit draadje wilt sluiten of wilt laten rusten of dat het gebeuren een langer staartje heeft gekregen waarbij je juist een klankbord kan gebruiken.

Het draadje sluiten? Dit wordt normaliter niet gedaan toch, net zo min als dat een TO laat weten een draadje te laten rusten. Ze zal heus wel terugkomen als ze meer advies kan gebruiken…….

RoodVruchtje schreef op 17-04-2023 om 17:00:

[..]

Het draadje sluiten? Dit wordt normaliter niet gedaan toch, net zo min als dat een TO laat weten een draadje te laten rusten. Ze zal heus wel terugkomen als ze meer advies kan gebruiken…….

Ik hoop alleen dat alles goed met haar gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.