Relaties Relaties

Relaties

Alias

Alias

15-11-2016 om 14:10

Uit de hand gelopen oppas.


Contact met haar buren

Alias, hoe is eigenlijk het contact tussen je ' vriendin' en haar buren? Als zij zoveel tijd in jullie vriendschap steekt, kan dat mogelijk het gevolg zijn van een matige verstandhouding met haar eigen buren.
Vaak komen de verhalen naar buiten als blijkt dat buurvrouw ook met een ander ruzie heeft gekregen.
Je bent bang voor haar acties. Nu kan zij ook bang zijn om de privé-zaken ze jou verteld heeft en het geroddel in de straat van de andere buren.
Met andere woorden; die kolen in haar handen zijn mogelijk nog heter dan die in jouw handen. Ze zal niet snel over jou gaan praten want ze weet dat jij ook info weet over haar.

Toendertijd hebben buurvrouw en ik elkaar een aantal jaren niet eens gedag gezegd. De mobiel was ons best friend: even op mobiel kijken of er een berichtje op staat zodat je niet in de gelegenheid bent iemand aan te kijken. Of dit nu kinderachtig is, doet er niet zo toe. Het is minder confronterend dan elkaar te passeren alsof de ander lucht is. En na enkele jaren dooide het ijs. Contact is nu 'gezond' te noemen.

Nu kom je er achter dat het niet slim was om steeds met haar mee te rijden of over privezaken met een ander te delen. Zie het als een wijze les.

Ps Ik vind het contact tussen je kinderen en haar zoon ook niet zo ' gezond'. Ze kunnen beter samen buiten spelen op neutraal terrein dan bij iemand thuis, lijkt mij. Ook minder ruzie om zijn eigendommen.

rode krullenbol

rode krullenbol

26-01-2017 om 14:30

P.S.

Met het plaatsen van deze linken zeg ik niet dat jouw buurvrouw een narcist is of iemand met narcistische trekken. Ik ken haar immers niet en kan daarover dus niet oordelen.

Alias

Alias

09-02-2017 om 14:20

@Flanagan

Met sommige van de buren heeft ze ook beef gehad. Maar komt omdat ze naar mijn mening ze teveel betrekt in haar leven, iedereen is van haar welkom bij haar thuis, en zo verwacht zij van hen ook dingen terug. het is dus ook weleens uit de hand gelopen met sommige buren. Met anderen is ze weer gewoon relaxed mee.

Tot nu toe heeft ze nadat ik die MMS bericht van haar heb genegeerd (zie vorige pagina) niets geflikt, wel vraagt ze constant mijn zoontje bij hun thuis te spelen met haar zoontje wanneer ze hem toevallig tegen komt op straat. M'n zoontje geeft aan dat ie van mij bij niemand meer thuis mag dus doet ie het ook niet. Ik heb niet het gevoel dat ze hem binnen vraagt uit oprechte liefde maar meer om mij te irriteren want ze weet dat ik dat niet wil maar goed.

Ik herken je verhaal, het is indd confronteren haar te moeten tegen komen na de ruzie. Ik kwam 'r laatst tegen in de supermarkt en we liepen elkaar straal voorbij. Niemand zei gedag. Maar als ze me had gegroet had ik netjes terug gegroet maar het daarbij gehouden. Ik vond het heel erg ongemakkelijk om zoiets te moeten meemaken, maandenlang waren we dagelijks samen en dan doen we nu zo tegen elkaar. Hoop echt dat dit stomme gedoe gauw overwaait

Alias

Alias

09-02-2017 om 14:28

@rode krullenbol

Kan momenteel even geen filmpje kijken maar zal het vnv ff checken.

Nou kan zomaar zo zijn dat ze indd psychisch niet in orde is hoor. In elk geval is er geen spoor van inlevingsvermogen te bekennen bij dat manipulerende mens.

Alias

Alias

09-02-2017 om 14:43

Leugens leugens en nog eens leugens

Waar ik allemaal achter ben gekomen kan ik nog steeds niet geloven.

Ik blijk al die tijd goed bedrogen te zijn, maar niet alleen ik, al haar vriendinnen bedriegt ze ook haar vriend en haar "ex" man.

Mevrouw heeft tegen mij en haar hele vriendenkring gezegd gescheiden te zijn maar ze blijkt gewoon getrouwd te zijn. Haar "ex" man is weliswaar echt ergens anders gaan wonen maar ze zijn aan het frauderen om zo van 2 inkomens te genieten. Zij krijgt een uitkering en hij werkt fulltime. Ik snap nu pas waarom hij elke weekend bij haar bleef slapen, vond het al apart een gescheiden stel die ieder weekend onder 1 dak samenwoont. Tegen mij zei ze dat ze dat omwille van hun kind doen.

Maar ja dat mag de buurt niet weten wantz e willen natuurlijk niet gepakt worden. Dit betekend dus dat ze al die tijd vreemd gaat. Mij voor de gek houdt, haar man en ook haar arme vriend die van niks weet. En ik haar daar onbewust bij heb geholpen om op haar kind te passen. Ook haar andere vriendinnen die oppassen weten niet hoe het werkelijk zit.. Ik vind het vreselijk, als ik had geweten hoe het zit had ik nooit op haar kind gepast want ik ben zeer tegen vreemdgaan binnen een huwelijk. Ik weet nu 100% dat ik écht alleen goed was om op te passen en meer niet.

Ik voel me zoooo erg genaaid het is niet te omschrijven. Maar ze komt zichzelf wel tegen want mensen zullen er vroeg of laat toch wel achter komen. Maar gebeurd is gebeurd en wil me nergens mee bemoeien verder. Ik wil alleen maar dat ze heel ver uit mijn buurt blijft.

liza

liza

17-02-2017 om 02:54

2x per week

... Het is veel te veel... andere vraag is, hoe ervaart de kind van dat vrouw het als hij gewend wordt dat hij altijd ergens wordt weggestuurd...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.