Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-11-2015 om 19:43
wij zijn getrouwd 15 jaar, hebben 3 kinderen, onze oudste dochter is 14 jaar.
mijn man en ik hebben altijd alles samen gedaan tot zon 3 jaar geleden.
samen overleggen, stond smorgens op voordat hij ging werken om samen te eten.
als hij thuis kwam was ik de persoon die hem koffie gaf en eerst begroete.
nu zijn deze rollen omgedraaid, ik word buiten gesloten en alles doet dochterlief, staat smorgens op om met papa te ontbijten, als hij thuis komt van zijn werk vliegt ze naar de auto om hem te begroeten, dan word dar lekker oplos gezoend. bij binnen komst loopt hij ijskoud mij voorbij en als hij tijd heeft krijg ik ook nog eens een zoen. Hoe de dag verlopen is word met dochterlief gedeeld.
Onze dochter zal mij ook niet wat vragen, de eerste menstruatie, 12 jaar was ze toen, werd mij niets gevraagd, maandverband ? weet niet wie dat koopt, ik niet weet niet wanneer ze dat nodig heeft, word alles buiten mij om geregeld.
zo heb ik ze in het voorjaar een keer betrapt toen ik eerder thuis kwam van werken, kwam het erf oprijden en alle lampen branden, kwam binnen en alles was donker, ben direkt daar heen gegaan waar het eerst verlicht was en daar stonden ze beide, hoe ik ze aantof zal ik maar niet zeggen, er was ik hun ogen niets gebeurt
Als mijn man problemen heeft die zelf niet op te lossen zijn dan word ik gevraagd, dan ben ik goed, voor de rest krijg ik niets mee.
Nu kunnen jullie zeggen daar met ik dan naar vragen, maar wat als er geen interesse in mij word getoont ?
Ik heb bijna 25 jaar diabetes en sinds 3 jaar een insulinepomp, nu vinden de kinderen, alle 3 mama eng, omdat ik die pomp draag met een slangetje en dat vinden ze eng, waarom ?? omdat papa zegt dat ik eng ben.
zelf heb ik ook een volledige baan en krijg ik dus de schuld omdat ik nooit thuis ben. zo werk ik veel snachts dat ik overdag thuis ben dan krijg ik dus te horen jij bent nooit thuis. de momenten dat er tijd voor mij is is de dag dat de kinderen naar school zijn en wij samen, dan ben ik belangrijk.
wie herkent deze situatie, wie kan mij advies geven
ben ten einde raad.
21-11-2015 om 20:59
Mijk
Precies, ook dat kan hier het geval zijn.
Ik hoop wel dat ze zich nog terugmeldt. Ben wel benieuwd hoe het met TS en gezin verdergaat.
22-11-2015 om 19:13
helaas
kan het ook zijn dat TS niet de moed heeft om de boel op scherp te zetten en zich niet durft te vertonen omdat wij allemaal gezegd hebben dat ze echt iets moet doen....
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.