Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8

RoodVruchtje schreef op 11-11-2025 om 17:09:

@Breiertje

wat fijn weer iets van je te ‘horen’, heb heel vaak aan je gedacht! Ook fijn dat jij/jullie in iets rustiger vaarwater zitten, al is het leed misschien nog lang niet geleden, maar tijd is je grootste vriend.

Dank je. Ik heb vaal willen reageren maar het forum ging op in andere zaken. En dan post je niet snel iets.

Ergens goed ook. Die stille maanden liet ik ook veel los. Als je hier post over je situatie blijf je er ook in hangen. Neerschrijven rijt vaak de wonde weer open, nieuwe inzichten doen je vaak weer wankelen. Dus de stilte hielp me enigszins om het ergens wat te lossen zodat ik niet bleef malen en malen. Want ik was opgemaald.

Wat de toekomst brengt dat weet ik niet. Wat ik ooit nog zal voelen of niet zal voelen, geen idee. Maar rust en kunnen ademen, lachen, plezier hebben dat is heel veel.

Breiertje schreef op 11-11-2025 om 17:23:

[..]

Maar rust en kunnen ademen, lachen, plezier hebben dat is heel veel.

Dit is zo ontzettend waar! Je doet het écht goed hoor Breiertje, ik lees serieus meer rust in je berichten, chapeau 🌹

Anna Cara

Anna Cara

11-11-2025 om 20:31 Topicstarter

Nou dat klinkt als goede en doordachte ontwikkeling!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.