Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-12-2021 om 23:19
Je partner is vreemdgegaan? Dan kom je in een rollercoaster terecht. Ongeloof, verdriet, boosheid etc. En als je partner laat weten dat hij jou niet kwijt wil dan volgt vaak de vraag: Should I stay or go? In de praktijk niet altijd even simpel te beslissen.
In dit topic vind je gelijkgestemden van wie de partner ook ontrouw is geweest. Of zelfs meermaals. En waarvan de meesten hier besloten hebben om de relatie een kans te geven. Elk verhaal is uniek. Heb je vragen, zorgen, twijfels, behoefte aan luisterend oor of wil je je emoties kwijt? Dan ben je hier aan het goede adres.
11-11-2025 om 17:23
RoodVruchtje schreef op 11-11-2025 om 17:09:
@Breiertje
wat fijn weer iets van je te ‘horen’, heb heel vaak aan je gedacht! Ook fijn dat jij/jullie in iets rustiger vaarwater zitten, al is het leed misschien nog lang niet geleden, maar tijd is je grootste vriend.
Dank je. Ik heb vaal willen reageren maar het forum ging op in andere zaken. En dan post je niet snel iets.
Ergens goed ook. Die stille maanden liet ik ook veel los. Als je hier post over je situatie blijf je er ook in hangen. Neerschrijven rijt vaak de wonde weer open, nieuwe inzichten doen je vaak weer wankelen. Dus de stilte hielp me enigszins om het ergens wat te lossen zodat ik niet bleef malen en malen. Want ik was opgemaald.
Wat de toekomst brengt dat weet ik niet. Wat ik ooit nog zal voelen of niet zal voelen, geen idee. Maar rust en kunnen ademen, lachen, plezier hebben dat is heel veel.
11-11-2025 om 17:26
Breiertje schreef op 11-11-2025 om 17:23:
[..]
Maar rust en kunnen ademen, lachen, plezier hebben dat is heel veel.
Dit is zo ontzettend waar! Je doet het écht goed hoor Breiertje, ik lees serieus meer rust in je berichten, chapeau 🌹