Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 13:07

Wie speelt met wie.

Ten eerste. Tips als dumpen, nooit meer zien en overige negatieve reacties allemaal prima, maar dat ga ik niet doen. Alle meningen zijn verder welkom hoor, ook de negatieve. Maar wilde gewoon even mijn verhaal kwijt omdat ik dit verder met iemand anders kan delen.

Dus.. het verhaal.

Een aantal hier weet dat ik het afgelopen jaar een relatie heb gehad. We vinden elkaar onwijs leuk, kunnen hele diepgaande gesprekken hebben of gewoon lekker los leven over eten. Eigenlijk gaan onze gesprekken altijd wel over eten. Daarbij was de seks echt onwijs goed. Niet gewoon goed, maar gewoon de beste seks die ik in mijn 40 jarig bestaan heb gehad. 
Uiteindelijk is het stukgelopen om meerdere redenen. De kinderen, hij heeft geen kinderwens en dat al vanaf het begin uitgesproken. Maar zij zelf waren het probleem niet, dat is mijn ex. Die heeft zich het afgelopen jaar zo kinderachtig gedragen dat hij mijn relatie heeft verziekt. Hij vind mij geweldig, de kinderen ook, maar kan en wil niet dealen met mijn ex. 
Enerzijds zou je zeggen dat ie daar maar overheen moet stappen, maar anderzijds begrijp ik zijn positie ook wel vanwege zijn achtergrond. 

Maar goed. The breakup.. Die was lang en liefdevol en vurig.. Daarna was ik kapot van verdriet. Een dikke week later was hij hier, kijken hoe het met me ging. Hij heeft de kinderen op bed gelegd en we hebben wat zitten kletsen. Lachen, sniffen en een knuffel. Toen was het tijd om te gaan voor hem. De hele avond hing er zo'n ongemakkelijke sfeer. Of eigenlijk meer een soort van spanning. Hij doet jas en schoenen aan, kijkt me nog eens aan en 2 minuten later liggen alle kleren op de grond. 
Het was gewoon geweldig...
Daarna hebben we er niet over gesproken, het was goed zo. Hij ging weg en ik was even enorm van de kaart. 
Poosje later via de app nog wel even wat berichten heen en weer, maar zodra ze een beetje richting gevoel gingen hij afstand nam. 
Toen had ik het gevoel dat ik misschien wel gewoon too much was in onze relatie. Ik appte hem de hele dag door, bestookte hem met lieve en leuke berichtjes en de klaagzang over m'n ex. Hij belde mij ook dagelijks hoor en dan konden we gerust een uur bellen. Maar na verloop van tijd werden de gesprekken minder inhoudelijk en minder vaak. Ik voelde ook aan wanneer hij belde maar er eigenlijk geen behoefte aan had. Heb toen ook gezegd dat bellen geen moetje is. 
Maar goed, terug naar het besef dat ik misschien wel teveel was. Heb nagenoeg geen sociale contacten, dus dan ga je al gauw hangen aan datgene dat je wel hebt. Hem.. 
Ik ben hem gaan negeren. Geen appjes zelf sturen en onwijs laat reageren als hij een appje stuurde. En ik reageer expres een beetje kort. 
In de afgelopen weken is hij twee keer hier geweest op eigen initiatief. Gewoon gezellig wat drinken. Bij aankomst en vertrek kreeg ie een korte kus, gewoon echt kort kort en verder kreeg ie niks. De laatste keer heb ik hem een fijne vakantie gewenst, en dan zou ik hem 4 weken niet horen en zien. 
Ik heb hem op de dag van zijn vlucht nog even een goed vlucht gewenst. Daarna kreeg ik rond 11u nog een berichtje terug. Heb ik wel gelezen, maar via de voormelding op m'n startscherm. Uiteindelijk heb ik rond 1900 het berichtje gelezen. Niks bijzonders hoor, gewoon Bedankt en jij ook nog een fijne vakantie met de kinderen. En pas om 2000 kort gereageerd. 

Ik laat het contact nu volledig van hem afhangen en dat resulteert nu dus in steeds meer berichten vanaf zijn kant. Hoe gaat het, leuke dag gehad etc etc. En krijg zelfs foto's. Heb er nu meer van hem dan ik het afgelopen jaar heb gehad. En stiekem vind ik dat heel leuk natuurlijk. 

Gisteravond begon hij weer te appen. Meestal sturen we twee of drie korte berichtjes, maar hij bleef aan de gang tot ik het echt afkapte om te slapen.  
Kwam er op neer dat als ik het goed vind hij na de vakantie een biertje komt drinken. 
Prima, je bent altijd welkom was.mjjn reactie. Ik dacht dus eigenlijk dat hij na een paar dagen zou willen langskomen, maar hij komt dus direct vanaf het vliegveld door. 

Ik ben voorzichtig en blijf gewoon een soort van afstand houden, maar ik ben nog steeds verliefd op hem. Maar ondanks dat ook heel afstandelijk en berekenend. Heb voor mezelf besloten dat als hij iets van mij wil, hij zijn best moet doen. Geen friends with benefits, gewoon friends of een relatie.
En ben ergens wel benieuwd waar dat playing hard to get naartoe gaat. 

En ja, ik ben me er enorm van bewust dat ik mezelf pijnig op deze manier. Maar ik blijf wel realistisch. Zolang hij voor zichzelf niet bepaald waar dit eindigd, zal ik een bepaalde afstand houden. 
En misschien draait het op niks uit hoor, maar eigenlijk vind ik dit spelletje nu gewoon te leuk om te spelen. 


Klinkt nogal puberaal imho. Spelletjes spelen... wat een gedoe. Dat je daar nog zin in hebt op jouw leeftijd, met twee kinderen. Is toch geen basis voor een  relatie?

Het is jouw leven uiteraard maar ben je niet bang dat je het alleen maar moeilijker zal krijgen naarmate jullie op deze manier contact met elkaar hebben? En niet alleen voor jou maar ook voor de kinderen? Of dat hij over bijvoorbeeld een jaar het besluit neemt toch liever alleen of met een ander verder te gaan? 

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 13:54

Lexus schreef op 06-08-2022 om 13:28:

Klinkt nogal puberaal imho. Spelletjes spelen... wat een gedoe. Dat je daar nog zin in hebt op jouw leeftijd, met twee kinderen. Is toch geen basis voor een relatie?

Is liefde dan ook niet iets puberaals?

Er zijn talloze vrouwen van mijn leeftijd met kinderen die rondscharrelen. Met meerdere mannen..Ik hoef geen andere man voorlopig, maar voor deze staat de deur op een kier. Ik noemde het een spelletje en zo zou je het kunnen zien. 

De kinderen hebben hier verder geen weet van. De keten dat hij langs is geweest waren zij bij hun vader. 

Verder ben ik nog niet bezig met het relatie gebeuren. Ben vooral bezig met ontdekken wat er nu precies nog tussen ons is. En daar laat ik hem nu de bepalende factor in zijn. Waarom komt iemand direct na zijn vakantie langs. Waarom krijg ik die aandacht. 

Ik geef eerlijk toe dat ik gek op hem ben. Maar dat spreek ik niet meer naar hem uit. Geen lieverd of schat meer in mijn berichtjes, kort en semi-zakelijk. 

Zoals ik al zei heb ik best aan hem gehangen, en dat kan best benauwend zijn voor iemand. Dus ik heb afstand genomen en dat resulteerde dus in het feit dat hij mij steeds vaker berichtjes stuurt die veel inhoudelijker zijn dan een paar weken terug.

Maar ik verwacht niet ineens een ommezwaai en daarmee onze relatie nieuw leven in te blazen. Voor mij is de relatie nog steeds voorbij, maar de deur is nog niet dicht. Al zal hij ook niet zomaarnopen gaan bij de eerste de best toenadering op relatie gebied, want ik ben geen jojo.

Je voelt eigenlijk nog steeds wat voor hem, toch? Maar anders zou mijn advies aan een vriendin zijn geweest. Geniet ervan, of het nou wel of geen relatie wordt. Als de sex geweldig is, je een leuke tijd samen hebt, prima toch. Word het wel wat, prima. Word het uiteindelijk niks, ook goed. Je groeit er op de een of andere manier toch weer van en weet beter wat je uiteindelijk wilt. Misschien als je juist niet teveel focust op een relatie komt die vanzelf wel.
Het is toch ook niet dat je direct moet gaan samenwonen ofzo?

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 14:04

Poezekat schreef op 06-08-2022 om 13:51:

Het is jouw leven uiteraard maar ben je niet bang dat je het alleen maar moeilijker zal krijgen naarmate jullie op deze manier contact met elkaar hebben? En niet alleen voor jou maar ook voor de kinderen? Of dat hij over bijvoorbeeld een jaar het besluit neemt toch liever alleen of met een ander verder te gaan?

Ja maar nu bekijk je het vanuit de relatie kant. Die is er niet. We zijn goede vrienden al ben ik natuurlijk nog altijd gek op hem. We zien elkaar alleen als de kinderen er niet zijn. Dat hebben we na die laatste keer afgesproken. Om het voor hun niet te ingewikkeld te maken. Maar tot nu ook elkaar pas twee keer gezien hoor. Niet dat hij hier steeds is als de kinderen er niet zijn.

Ik heb nu vooral mijn verstand aan staan en mijn gevoel op een laag pitje al is dat gevoel er natuurlijk altijd wel. Het krijgen van een nieuwe partner hebben we ook besproken. Dat zouden we beiden kloten vinden, maar de realiteit is dat die optie er is en daar komen we ook wel weer overheen. We zijn tenslotte uit elkaar en als ik nu diep van binnen kijk zou ik ook vrede kunnen hebben met de vriendschap die we hebben. Die is me heel veel waard. Hij is de enige met wie ik echt kan praten over alles.

Voor nu hou ik gewoon mijn afstand en probeer uit te vinden wat hij nu precies van mij wil. Zonder druk uit te oefenen of ernaar te vragen. Hij zal die stap moeten nemen, ik niet. Ik kijk intussen gewoon rond naar andere knappe mannen, maar die lijken van de aardbodem te zijn weggevaagd..

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 14:10

Fourtyfour schreef op 06-08-2022 om 13:56:

Je voelt eigenlijk nog steeds wat voor hem, toch? Maar anders zou mijn advies aan een vriendin zijn geweest. Geniet ervan, of het nou wel of geen relatie wordt. Als de sex geweldig is, je een leuke tijd samen hebt, prima toch. Word het wel wat, prima. Word het uiteindelijk niks, ook goed. Je groeit er op de een of andere manier toch weer van en weet beter wat je uiteindelijk wilt. Misschien als je juist niet teveel focust op een relatie komt die vanzelf wel.
Het is toch ook niet dat je direct moet gaan samenwonen ofzo?

Je verwoord eigenlijk precies wat ik bedoel. Al hou ik de seks een beetje af nu, die spanning is er wel altijd. Ik wil dat hij er een beetje moeite voor doet en dat lijkt ie te doen. Als hij hier binnenkort is en die move maakt, dan hebben we een hele leuke avond. Maakt hij die niet, dan hebben we evengoed een leuke avond. 

Bedankt voor je reactie. Soms kan een ander beter verwoorden wat je bedoeld dan. jijzelf.

En ja, voel nog heel veel voor hem inderdaad. Hij heeft mij enorm geraakt het afgelopen jaar en eigenlijk alleen paar positief. 

Leene

Leene

06-08-2022 om 14:26

Fourtyfour schreef op 06-08-2022 om 13:56:

Je voelt eigenlijk nog steeds wat voor hem, toch? Maar anders zou mijn advies aan een vriendin zijn geweest. Geniet ervan, of het nou wel of geen relatie wordt. Als de sex geweldig is, je een leuke tijd samen hebt, prima toch. Word het wel wat, prima. Word het uiteindelijk niks, ook goed. Je groeit er op de een of andere manier toch weer van en weet beter wat je uiteindelijk wilt. Misschien als je juist niet teveel focust op een relatie komt die vanzelf wel.
Het is toch ook niet dat je direct moet gaan samenwonen ofzo?

Maar ik denk dat dit niet gaat werken als ik de posts van Bijtje lees. Ik denk eerlijk gezegd dat het losse iets is wat ze beiden niet willen. Maar dat er andere zaken zijn waardoor de relatie niet loopt.

Het kan zijn dat Bijtje te veel aan hem heeft gehangen. Ik vraag me ook af hoeveel relaties deze man heeft gehad voor Bijtje? Hij is een stuk jonger weet ik uit vorige posts. Eerste liefdes zijn altijd heel intens. Misschien kan hij daarom je niet goed loslaten Bijtje. Maar ik sla er ook maar een slag naar.

Hoe dan ook. Kun je niet uitspreken dat je nog veel om hem geeft maar hem niet wil verstikken. Ik krijg het idee dat je hem wel terug wil maar dat hij het gewoon niet weet om diverse redenen. 

Ik zou de keus bij hem laten liggen maar wel heel duidelijk zijn dat je niet wil dat het zo aan blijft slepen. Of hij kiest voor je met alles wat er bij hoort of je kapt alle contact af.

Maar goed dat zou ik doen. Ik zou het niet aankunnen: iemand om wie je heel veel geeft, en maar hoop blijven houden op ' misschien ooit ' 

Ik vind persoonlijk de reden die hij geeft voor je ex niet zo terzake doende. Je ex heeft je relatie niet verziekt.  Je huidige vriend  kan of wil niet kiezen. 

En je mag best een spelletje spelen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt daar mee. Maar that's me.. 

Sterkte met beslissen 



Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 14:41

Leene schreef op 06-08-2022 om 14:26:

[..]

Maar ik denk dat dit niet gaat werken als ik de posts van Bijtje lees. Ik denk eerlijk gezegd dat het losse iets is wat ze beiden niet willen. Maar dat er andere zaken zijn waardoor de relatie niet loopt.

Het kan zijn dat Bijtje te veel aan hem heeft gehangen. Ik vraag me ook af hoeveel relaties deze man heeft gehad voor Bijtje? Hij is een stuk jonger weet ik uit vorige posts. Eerste liefdes zijn altijd heel intens. Misschien kan hij daarom je niet goed loslaten Bijtje. Maar ik sla er ook maar een slag naar.

Hoe dan ook. Kun je niet uitspreken dat je nog veel om hem geeft maar hem niet wil verstikken. Ik krijg het idee dat je hem wel terug wil maar dat hij het gewoon niet weet om diverse redenen.

Ik zou de keus bij hem laten liggen maar wel heel duidelijk zijn dat je niet wil dat het zo aan blijft slepen. Of hij kiest voor je met alles wat er bij hoort of je kapt alle contact af.

Maar goed dat zou ik doen. Ik zou het niet aankunnen: iemand om wie je heel veel geeft, en maar hoop blijven houden op ' misschien ooit '

Ik vind persoonlijk de reden die hij geeft voor je ex niet zo terzake doende. Je ex heeft je relatie niet verziekt. Je huidige vriend kan of wil niet kiezen.

En je mag best een spelletje spelen maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt daar mee. Maar that's me..

Sterkte met beslissen



Hij is idd jonger, maar ben niet zijn eerste serieuze relatie. De laatste serieuze relatie die hij heeft gehad heeft hem een flinke knauw gegeven. Heb dus het idee dat hij daarom moeite heeft met zich aan iemand binden. Dat heb ik hem ook gezegd, en daar was hij het deels wel mee eens. 

Wat mijn ex betreft snap ik hem wel. Zeker ook omdat ik hem inmiddels al best goed ken. Maar dat doet er verder niet toe. Dat is iets wat hij voor zichzelf een plek moet zien te geven indien dit alles op een relatie uit zou draaien. Maar voorlopig is er dus geen sprake van een relatie. 

Hij weet dat ik heel veel om hem geef, maar juist als ik dingen ga roepen als ik wil je niet verstikken etc. Dan kan dat juist iemand het gevoel geven van verstikking. 

Ik weet niet zo goed of ik echt hoop op een relatie. Als het goed zit dan komt dat vanzelf wel goed denk ik. Maar het is niet dat ik echt aan het hopen ben. Ik zou het heel leuk vinden, dat staat vast. Mits hij er ook vol voor wil gaan, want bij twijfel begin ik er niet aan. Maar zonder relatie ben ik ook gelukkig met onze vriendschap. Dat heb ik al eens eerder gezegd in een ander topic. Die vriendschap is mij veel meer waard dan een relatie. Al is vriendschap natuurlijk ook een vorm van relatie.

Ik praat met mijn huidige relatie ook niet over mijn ex. Uiteindelijk is dat iets waar je het ook niet persé met je nieuwe partner over hoeft te hebben, zo'n klaagzang ook zo min mogelijk doen, bedenk dat dat andersom ook gewoon niet leuk is om te horen. Het is vóór zijn tijd en het is zelden of nooit een leuk onderwerp. Het zou voor mij hetzelfde zijn trouwens, als mijn partner iedere dag loopt te klagen over zijn werk. Je kan er niets mee, alleen toehoorder zijn en troosten, gezellig is dat nou ook weer niet.

Ik zou dit dus proberen te vermijden. Verder schrijf je zelf ook al dat je hem vermoedelijk wat verstikt hebt met de contact momenten die jullie hebben. (en dat hoef je hem natuurlijk verder niet de hele tijd te zeggen "ik wil je niet verstikken' geen woorden maar daden 😉)
Mijn nieuwe partner is ook wat meer van het appen dan ik ben, en ondanks dat ik hem echt heel lief vind, heb ik ook wel eens de gedachte 'wat NU weer', als hij appt, gewoon omdat het te veel en te vaak is, dan is het bijzondere op een gegeven moment ook wel een beetje af. Dus ja, je hoeft niet perse 'hard to get' te spelen, maar je kunt je wel een beetje beheersen met het appen. Gewoon een paar tandjes minder. 
Als hij verder heel leuk is zou ik hem niet zomaar laten schieten, wie weet komt het na de vakantie weer helemaal goed.

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 15:17

1968 schreef op 06-08-2022 om 15:00:

Ik praat met mijn huidige relatie ook niet over mijn ex. Uiteindelijk is dat iets waar je het ook niet persé met je nieuwe partner over hoeft te hebben, zo'n klaagzang ook zo min mogelijk doen, bedenk dat dat andersom ook gewoon niet leuk is om te horen. Het is vóór zijn tijd en het is zelden of nooit een leuk onderwerp. Het zou voor mij hetzelfde zijn trouwens, als mijn partner iedere dag loopt te klagen over zijn werk. Je kan er niets mee, alleen toehoorder zijn en troosten, gezellig is dat nou ook weer niet.

Ik zou dit dus proberen te vermijden. Verder schrijf je zelf ook al dat je hem vermoedelijk wat verstikt hebt met de contact momenten die jullie hebben. (en dat hoef je hem natuurlijk verder niet de hele tijd te zeggen "ik wil je niet verstikken' geen woorden maar daden 😉)
Mijn nieuwe partner is ook wat meer van het appen dan ik ben, en ondanks dat ik hem echt heel lief vind, heb ik ook wel eens de gedachte 'wat NU weer', als hij appt, gewoon omdat het te veel en te vaak is, dan is het bijzondere op een gegeven moment ook wel een beetje af. Dus ja, je hoeft niet perse 'hard to get' te spelen, maar je kunt je wel een beetje beheersen met het appen. Gewoon een paar tandjes minder.
Als hij verder heel leuk is zou ik hem niet zomaar laten schieten, wie weet komt het na de vakantie weer helemaal goed.

Wat ex betreft kwam dat voornamelijk boort uut het feit dat wij nog onder één dak woonden toen ik een relatie met hem kreeg. We zaten midden in het scheidingsproces. Dus hij was eigenlijk een beetje mijn klankbord. Achteraf zou het beter zijn geweest als we pas veel later in het proces voor elkaar zouden zijn gevallen, maar ja je kunt niet alles tegenhouden. Het is nu eenmaal zo gelopen. 

Ja ik noem het hard to get. Maar eigenlijk neem ik gewoon bewust die afstand. Het is niet zo dat hij enorm toenadering zoek en ik al heel lang hem laat zweten. Dus hard to get is het eigenlijk niet echt. 

En inderdaad. We zien wel wat er na de vakantie gebeurt. Hij is niet zomaar leuk. Ik kan hele pagina's volkladden met wat er leuk is. Hij is zoveel meer. Maar bovenal mijn beste maatje. 

Aantrekken/afstoten. Zo ga je toch niet met je beste maatje om ? (Visa versa) 

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 17:23

Zonne2017 schreef op 06-08-2022 om 17:04:

Aantrekken/afstoten. Zo ga je toch niet met je beste maatje om ? (Visa versa)

Dat is het ook niet aantrekken en afstoten. Want ik trek hem niet aan, we hebben gewoon normaal contact. Enige wat ik doe is een pas op de plaats maken. Zodat de keus volledig bij hem ligt. 

Het is goed zoals het is, maar ik ga hem niet afhouden als hij uiteindelijk toch meer wil. 

Dus, als ik het goed begrijp, gedraag jij je nu zo veel mogelijk zo, dat hij zo min  mogelijk het idee krijgt dat jullie eventuele vaste relatie in de toekomst een zogeheten 'rebound'-relatie zal blijken te zijn?



Afstoten van zijn kant : hij maakt het uit, want hij zit niet te wachten op jou moeilijke ex en ook niet op je kinderen, want geen kinderwens. 
Aantrekken van zijn kant : een week later zit hij weer op de bank, legt de kinderen op bed (!!), jullie hebben geweldige seks. 
Afstoten van zijn kant : hij gaat weg, houdt afstand via de app, jij bent van de kaart en bestookt hem met appjes ( aantrekken van jou kant) Jij voelt dat hij afstand houdt dus ga je hem negeren ( Afstoten van jou kant) 
Hij komt vervolgens twee keer in twee weken langs om wat te drinken ( aantrekken van zijn kant) 
Hij gaat op vakantie, jij laat weinig horen (afstoten van jou kant) hij gaat weer vaker appen en wil na de vakantie langskomen (aantrekken van zijn kant) 
Jij speelt hard to get ( afstoten van jou kant) 

Aan dit ‘spel’ zoals jij het noemt, deze ‘dans’ ligt vaak een psychische probleem ten grondslag. Het is niet voor niets dat de seks zo geweldig is en het is ook niet voor niets dat jullie elkaar hebben uitgekozen. Vaak gaat het om onveilige hechting bij beide partijen. Het eind van het liedje is altijd dat je elkaar diep ongelukkig maakt, al lijkt het in het begin altijd heel leuk en spannend. Ook die spanning is onderdeel van de dynamiek, maar het zijn in feite ongezonde relaties. Ik zou je willen aanraden er iets over te googelen of te lezen, er zijn genoeg boeken over geschreven. Succes !

Bijtje82

Bijtje82

06-08-2022 om 17:58

Zonne2017 schreef op 06-08-2022 om 17:45:



Afstoten van zijn kant : hij maakt het uit, want hij zit niet te wachten op jou moeilijke ex en ook niet op je kinderen, want geen kinderwens.
Aantrekken van zijn kant : een week later zit hij weer op de bank, legt de kinderen op bed (!!), jullie hebben geweldige seks.
Afstoten van zijn kant : hij gaat weg, houdt afstand via de app, jij bent van de kaart en bestookt hem met appjes ( aantrekken van jou kant) Jij voelt dat hij afstand houdt dus ga je hem negeren ( Afstoten van jou kant)
Hij komt vervolgens twee keer in twee weken langs om wat te drinken ( aantrekken van zijn kant)
Hij gaat op vakantie, jij laat weinig horen (afstoten van jou kant) hij gaat weer vaker appen en wil na de vakantie langskomen (aantrekken van zijn kant)
Jij speelt hard to get ( afstoten van jou kant)

Aan dit ‘spel’ zoals jij het noemt, deze ‘dans’ ligt vaak een psychische probleem ten grondslag. Het is niet voor niets dat de seks zo geweldig is en het is ook niet voor niets dat jullie elkaar hebben uitgekozen. Vaak gaat het om onveilige hechting bij beide partijen. Het eind van het liedje is altijd dat je elkaar diep ongelukkig maakt, al lijkt het in het begin altijd heel leuk en spannend. Ook die spanning is onderdeel van de dynamiek, maar het zijn in feite ongezonde relaties. Ik zou je willen aanraden er iets over te googelen of te lezen, er zijn genoeg boeken over geschreven. Succes !

Zoals je het nu schetst is te zwart wit. Zo dramatisch is het niet. 

De relatie is over. Dus er is geen relatie. 

Ja ik ben nog gek op hem, maar ik ga niet als een loopje teef achter hem aanlopen. Geef hem ruimte en rust. En we zijn nu gewoon goede vrienden. Of dat ooit meer wordt geen idee, daar ga ik niet van uit. 

Of we binnenkort seks hebben geen idee. Maar als dat wel zo is, dan betekend dat voor mij niet direct dat we een relatie hebben of de kans op relatie groter is. Dan is het gewoon leuk en lekker. 

Er zijn zat mensen die voor het lekker seks met elkaar hebben. Niet alles is per definitie dan direct ongezond. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.