Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Izza schreef op 01-10-2023 om 09:02:

[..]

. Bij langdurige affaires er inderdaad geen sprake van een goede relatie.

Stel het is wel een goede relatie, is er dan bij de vreemdganger wel reden volgens jou om zich rot te voelen als het een kortdurende affaire is? 

zelfs in de beste relaties hebben sommige mensen denk ik wel eens behoefte aan een andere seksuele partner na verloop van tijd. Een van de mannen waarmee ik een affaire had had al sinds zijn tienertijd een en dezelfde vrouw en kon zijn seksuele fantasien er niet mee uitvoeren omdat zij dat niet wilde. Toen ging hij op zoek buiten de deur.

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 09:47:

zelfs in de beste relaties hebben sommige mensen denk ik wel eens behoefte aan een andere seksuele partner na verloop van tijd. Een van de mannen waarmee ik een affaire had had al sinds zijn tienertijd een en dezelfde vrouw en kon zijn seksuele fantasien er niet mee uitvoeren omdat zij dat niet wilde. Toen ging hij op zoek buiten de deur.

Seksuele fantasieën zijn er niet om uit te voeren maar juist om fantasieën te blijven en te maken dat je opgewonden raakt. Je moet er toch niet aan denken dat iedereen maar lukraak zijn fantasieën gaat lopen botvieren (ik weet niet wat voor fantasieën jij hebt, maar de mijne hou ik toch echt voor mezelf)

Verder is je opmerking net zo simpel als: éénmaal getrouwd blijf je de rest van je leven maar bij elkaar. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen en zijn er waarschijnlijk geen twee relaties hetzelfde.

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 09:47:

zelfs in de beste relaties hebben sommige mensen denk ik wel eens behoefte aan een andere seksuele partner na verloop van tijd. Een van de mannen waarmee ik een affaire had had al sinds zijn tienertijd een en dezelfde vrouw en kon zijn seksuele fantasien er niet mee uitvoeren omdat zij dat niet wilde. Toen ging hij op zoek buiten de deur.

En toen liet jij je gebruiken of inhuren om die fantasie uit te laten komen? Dus eigenlijk een nobele daad of totaal geen eigenwaarde, eigendunk of geweten? 

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 10:13:

[..]

En toen liet jij je gebruiken of inhuren om die fantasie uit te laten komen? Dus eigenlijk een nobele daad of totaal geen eigenwaarde, eigendunk of geweten?

Ik vraag me ook altijd af hoe zoiets werkt in een vrouwenbrein. 

Nick90 schreef op 01-10-2023 om 10:34:

[..]

Ik vraag me ook altijd af hoe zoiets werkt in een vrouwenbrein.

Ik ben een vrouw, maar het is mij ook een compleet raadsel.

IMI-x2 schreef op 01-10-2023 om 10:42:

[..]

Ik ben een vrouw, maar het is mij ook een compleet raadsel.

Eigenwaarde is hier een gepasseerd station. Het gaat om trauma's: verlatings-/bindingsangst. Waarom zoek je iemand uit die er toch nooit voor je zal zijn? Tenminste, zo werkte het bij mij. Het heeft erg lang geduurd voordat ik daar uit was en meer eigenwaarde kreeg. Alles heeft een achtergrond.

Maar nu weten we nog steeds niet of degene waar dit topic over gaat een relatie heeft of niet.

Anoniemer schreef op 01-10-2023 om 10:12:

[..]

Seksuele fantasieën zijn er niet om uit te voeren maar juist om fantasieën te blijven en te maken dat je opgewonden raakt. Je moet er toch niet aan denken dat iedereen maar lukraak zijn fantasieën gaat lopen botvieren (ik weet niet wat voor fantasieën jij hebt, maar de mijne hou ik toch echt voor mezelf)

Verder is je opmerking net zo simpel als: éénmaal getrouwd blijf je de rest van je leven maar bij elkaar. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen en zijn er waarschijnlijk geen twee relaties hetzelfde.

Sommige fantasieën zijn niet zo wereldschokkend zoals het dragen van bepaalde kledij, seksuele handelingen en plekken om seks te hebben. Deze zijn in mijn ogen prima uit te voeren. 

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 10:13:

[..]

En toen liet jij je gebruiken of inhuren om die fantasie uit te laten komen? Dus eigenlijk een nobele daad of totaal geen eigenwaarde, eigendunk of geweten?

Ik heb mij inderdaad laten inhuren en het betaalde prima. Voor niets gaat de zon op en zo ook is mijn lichaam niet gratis. Daar zijn sites en een markt voor. Later werd ik verliefd op de klant en ging ik met hem om uit liefde. Gratis met Jan en alleman in bed duiken doe ik niet, daar krijg ik pas een gebruikt gevoel van.

Nou ik heb ook weer eens een mening: ik ben het met Izza eens dat een relatie niet de verantwoordelijkheid van de alleenstaande persoon buiten die relatie is. Het is ook zo vaak een smoes om maar verder te gaan met de man in kwestie en de boosheid op de minnares te richten als veile vrouw. Ik vind het ook altijd opvallend dat vrouwen hier veel harder op worden veroordeeld dan mannen die met een getrouwde vrouw gaan. Alsof mannen willoze wezens zijn die geen enkele vrouw die het met hen aanlegt kunnen weerstaan en dat daarom de alleenstaande vrouw verantwoordelijk moet zijn voor het huwelijk van de ander...
En weet je, miss zijn veel mannen wel zo. Dan nog vind ik dat zíj aangesproken dienen te worden op hun leugens en bedrog. Zij zijn verantwoordelijk voor de relatie. 

Maar dat gezegd hebbende:  ik vind het wel stom om iets aan te gaan met een gebonden persoon omdat dat dus geen eerlijk persoon is, gewoon niet leuk tegenover zijn partner. Ik zou het dus nooit doen. 

En voor de mensen die een derde wel verantwoordelijk vinden voor een relatie van twee anderen: vinden jullie dan ook een sekswerker verantwoordelijk als zij wordt ingehuurd door een getrouwde man? 

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 11:08:

[..]

Ik heb mij inderdaad laten inhuren en het betaalde prima. Voor niets gaat de zon op en zo ook is mijn lichaam niet gratis. Daar zijn sites en een markt voor.

Ja, zo’n site zet dan de kosten weg onder een vage term als ‘bemiddelingskosten’ ofzo, heel handig voor als partner inzage heeft in de rekening.

Lexus schreef op 01-10-2023 om 11:29:

En voor de mensen die een derde wel verantwoordelijk vinden voor een relatie van twee anderen: vinden jullie dan ook een sekswerker verantwoordelijk als zij wordt ingehuurd door een getrouwde man?

Nee zij verleend een dienst en doet dat niet omdat die kerel haar fantastisch lijkt ofzo.

Lexus schreef op 01-10-2023 om 11:29:

En voor de mensen die een derde wel verantwoordelijk vinden voor een relatie van twee anderen: vinden jullie dan ook een sekswerker verantwoordelijk als zij wordt ingehuurd door een getrouwde man?

Ik zei: de partner ( man/vrouw, wat is dat toch hier dat je dat er steeds bij moet zetten) hoofdverantwoordelijk,  de 3e médeverantwoordelijk, zeker niet onschuldig.

Seks als zakelijke transactie: dan is de partner alleen verantwoordelijk. Al blijft het een waardeloze actie.

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 13:41:

[..]

Ik zei: de partner ( man/vrouw, wat is dat toch hier dat je dat er steeds bij moet zetten) hoofdverantwoordelijk, de 3e médeverantwoordelijk, zeker niet onschuldig.

Seks als zakelijke transactie: dan is de partner alleen verantwoordelijk. Al blijft het een waardeloze actie.

Dat klopt toch van geen kant? Als de derde er niet voor betaald krijgt (maar het doet uit lust/spanning/sleur etc) dan is die persoon medeverantwoordelijk. Maar als de derde betaald krijgt dan opeens niet meer?? Echt wat een onzin. Betaling staat wat mij betreft verder los van verantwoordelijkheid in situaties waarbij sprake is van vreemdgaan. 

Verder zie ik hier toch heel vaak dat er verschillend (ouderwets) wordt geoordeeld over een man of vrouw die vreemdgaat...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.