Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Anoniemer schreef op 01-10-2023 om 10:12:

[..]

Seksuele fantasieën zijn er niet om uit te voeren maar juist om fantasieën te blijven en te maken dat je opgewonden raakt. Je moet er toch niet aan denken dat iedereen maar lukraak zijn fantasieën gaat lopen botvieren (ik weet niet wat voor fantasieën jij hebt, maar de mijne hou ik toch echt voor mezelf)

Ik denk dat iedereen dat toch echt voor zichzelf moet bepalen. Zolang de fantasieën geen illegale zaken betreffen kunnen mensen die toch gewoon uitvoeren? Tal van zaken zullen niets voor mij of jou zijn. Maar als een ander dat wel wil doen waarom niet? 

Als jij al 20 jaar in een seksueel doodgebloede relatie zit waarbij iemand eigenlijk alleen een keer de missionarisstand wil en al in paniek raakt bij een speeltje terwijl jij heel andere behoeftes en libido hebt begrijp ik dat je het gesprek aangaat. Om nog niet te spreken over stellen waarbij een partner het tegen de zin doet of ze volledig als broer en zus leven. 

Ik heb vaak gezien dat het niet kunnen uitvoeren van fantasieën en er zelfs niet over kunnen praten zorgt voor vreemdgaan. 

Izza schreef op 01-10-2023 om 14:04:

[..]

Ik denk dat iedereen dat toch echt voor zichzelf moet bepalen. Zolang de fantasieën geen illegale zaken betreffen kunnen mensen die toch gewoon uitvoeren? Tal van zaken zullen niets voor mij of jou zijn. Maar als een ander dat wel wil doen waarom niet?

Als jij al 20 jaar in een seksueel doodgebloede relatie zit waarbij iemand eigenlijk alleen een keer de missionarisstand wil en al in paniek raakt bij een speeltje terwijl jij heel andere behoeftes en libido hebt begrijp ik dat je het gesprek aangaat. Om nog niet te spreken over stellen waarbij een partner het tegen de zin doet of ze volledig als broer en zus leven.

Ik heb vaak gezien dat het niet kunnen uitvoeren van fantasieën en er zelfs niet over kunnen praten zorgt voor vreemdgaan.

Ja dat is inderdaad heel persoonlijk natuurlijk. Ik heb gezien dat het uitvoeren van fantasieën leidt tot onnodig veel schade en achteraf gezien het gedoe niet waard. Ligt aan de fantasie, dit perspectief is het mijne  

Izza schreef op 01-10-2023 om 13:56:

[..]

Dat klopt toch van geen kant? Als de derde er niet voor betaald krijgt (maar het doet uit lust/spanning/sleur etc) dan is die persoon medeverantwoordelijk. Maar als de derde betaald krijgt dan opeens niet meer?? Echt wat een onzin. Betaling staat wat mij betreft verder los van verantwoordelijkheid in situaties waarbij sprake is van vreemdgaan.

Verder zie ik hier toch heel vaak dat er verschillend (ouderwets) wordt geoordeeld over een man of vrouw die vreemdgaat...

Luister, als je je langspeelplaat steeds blijft afspelen en dan iets wegzet als onzin en ouderwets, krijg je niet meer gelijk of ongelijk dan je had.

In elk relationeeldraadje verkondig je hetzelfde en dat is prima, maar verwacht niet dat iedereen het met je eens is. Verschillend is niet ouderwets.

Een persoon die op zoek is naar een (bezette/bed) partner en daarbij sch..t heeft aan de huidige familie, is niet hetzelfde als degene die iemand een betaalde dienst verleend aan diverse mensen. Er wordt namelijk een band gecreëerd en  die emotionele en/of lichamelijke band is wellicht nog erger. Wilde je dat de ingehuurde iedereen screent? Het gaat die persoon niet om die specifieke man maar om geld verdienen. En ik vind dat nog steeds een waardeloze actie van de partner die het buitenshuis zoekt, maar wel verschil hoe ik de 3e bekijk. Dat mag je ouderwets, onzinnig, belachelijk vinden, maar dat dondert niet zoveel, het is namelijk hoe ík daar insta.

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 16:04:

[..]

Luister, als je je langspeelplaat steeds blijft afspelen en dan iets wegzet als onzin en ouderwets, krijg je niet meer gelijk of ongelijk dan je had

Ja maar dat geldt evengoed voor de mensen die vinden dat de minnares zoveel euvel te duiden valt toch? Dat is de mainstream mening van de afgelopen... nou wat zou het zijn? Vierduizend jaar?

Vreemdgaan is gewoon niet ok. Of je dat nu eenmalig doet met de buurvrouw, een bureau inhuurt of iemand achter het raam bezoekt. 

Ik denk dat een bedrogen partner weinig boodschap heeft aan met wie je het gedaan hebt hoor... Ervoor betalen maakt het echt niet minder erg. Sterker nog de kans is groot dat je daardoor meewerkt aan uitbuiting en mensenhandel. Of denk je dat alle dames daar volledig uit vrije wil en voor de hobby staan. 

Anoniemer schreef op 01-10-2023 om 14:26:

[..]

Ja dat is inderdaad heel persoonlijk natuurlijk. Ik heb gezien dat het uitvoeren van fantasieën leidt tot onnodig veel schade en achteraf gezien het gedoe niet waard. Ligt aan de fantasie, dit perspectief is het mijne

Het uitvoeren van die fantasie zonder het te bespreken met je partner is natuurlijk niet ok. Dat zou de eerste stap moeten zijn. Hoe staat de partner erin. Kan die misschien gedeeltelijk tegemoet komen aan de fantasie of kan iemand die fantasie elders uitvoeren (met medeweten van de partner). Schade komt door slechte communicatie, niet openstaan voor elkaars behoeftes of dingen stiekem doen. In een relatie ben je niet elkaars eigendom maar nog steeds iemand met eigen behoeftes. Daar zou je open over moeten kunnen praten. 

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 16:04:

[..]

Luister, als je je langspeelplaat steeds blijft afspelen en dan iets wegzet als onzin en ouderwets, krijg je niet meer gelijk of ongelijk dan je had.

In elk relationeeldraadje verkondig je hetzelfde en dat is prima, maar verwacht niet dat iedereen het met je eens is. Verschillend is niet ouderwets.

Een persoon die op zoek is naar een (bezette/bed) partner en daarbij sch..t heeft aan de huidige familie, is niet hetzelfde als degene die iemand een betaalde dienst verleend aan diverse mensen. Er wordt namelijk een band gecreëerd en die emotionele en/of lichamelijke band is wellicht nog erger. Wilde je dat de ingehuurde iedereen screent? Het gaat die persoon niet om die specifieke man maar om geld verdienen. En ik vind dat nog steeds een waardeloze actie van de partner die het buitenshuis zoekt, maar wel verschil hoe ik de 3e bekijk. Dat mag je ouderwets, onzinnig, belachelijk vinden, maar dat dondert niet zoveel, het is namelijk hoe ík daar insta.

Als de sekswerker steeds dezelfde klant krijgt bouwt zij ook een emotionele band op. Zij heeft ook gevoel. Ik had juist veel trouwe (en getrouwde) klanten. Ik denk dat niemand expres een bezette partner opzoekt om te zieken in een relatie. Liefde of lust kan altijd ontstaan voor of iemand of die nou bezet is of niet. Tenzij op second love misschien omdat je dan beide dezelfde voorbedachte intenties hebt.

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 18:57:

[..]

Als de sekswerker steeds dezelfde klant krijgt bouwt zij ook een emotionele band op. Zij heeft ook gevoel. Ik had juist veel trouwe (en getrouwde) klanten. Ik denk dat niemand expres een bezette partner opzoekt om te zieken in een relatie. Liefde of lust kan altijd ontstaan voor of iemand of die nou bezet is of niet. Tenzij op second love misschien omdat je dan beide dezelfde voorbedachte intenties hebt.

Je zei dat je getrouwde manen hebt versierd en dat je daar wel wat voor deed en dat je je totaal niet verantwoordelijk voelde. 

Ik vind dat bijzonder. Als je weet dat iemand bezet is heb je altijd een keuze. Heb je enig idee wat voor schade je ( of elke ander die er intrapt om een bezet persoon te versieren of op de aandacht in te gaan)mede aanricht om daarmee door te gaan? En als er kinderen betrokken zijn? Voel je daar echt niets bij? Gaat het alleen om de eigen bevrediging van lust en gaat je eigen gevoel dan altijd voor?

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 19:36:

[..]

Je zei dat je getrouwde manen hebt versierd en dat je daar wel wat voor deed en dat je je totaal niet verantwoordelijk voelde.

Ik vind dat bijzonder. Als je weet dat iemand bezet is heb je altijd een keuze. Heb je enig idee wat voor schade je ( of elke ander die er intrapt om een bezet persoon te versieren of op de aandacht in te gaan)mede aanricht om daarmee door te gaan? En als er kinderen betrokken zijn? Voel je daar echt niets bij? Gaat het alleen om de eigen bevrediging van lust en gaat je eigen gevoel dan altijd voor?

Joh laat lekker zitten. 

Fer13 schreef op 01-10-2023 om 19:36:

[..]

Je zei dat je getrouwde manen hebt versierd en dat je daar wel wat voor deed en dat je je totaal niet verantwoordelijk voelde.

Ik vind dat bijzonder. Als je weet dat iemand bezet is heb je altijd een keuze. Heb je enig idee wat voor schade je ( of elke ander die er intrapt om een bezet persoon te versieren of op de aandacht in te gaan)mede aanricht om daarmee door te gaan? En als er kinderen betrokken zijn? Voel je daar echt niets bij? Gaat het alleen om de eigen bevrediging van lust en gaat je eigen gevoel dan altijd voor?

Ik voel nul komma nul voor hetgeen wat ik diens vrouw zou aandoen. Ik voel nul komma nul verantwoording voor een kapot huwelijk of gezin. Het is zijn pakkie an. En zij had beter haar best kunnen doen in sommige gevallen.  Dus you win some you lose some. Het leven is hard. En ik ga voor mijn eigen geluk.

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 19:53:

[..]

Ik voel nul komma nul voor hetgeen wat ik diens vrouw zou aandoen. Ik voel nul komma nul verantwoording voor een kapot huwelijk of gezin. Het is zijn pakkie an. En zij had beter haar best kunnen doen in sommige gevallen. Dus you win some you lose some. Het leven is hard. En ik ga voor mijn eigen geluk.

Oef zeg, dat is echt wel keihard van je. Zo weinig, eigenlijk geen compassie met je medemens. Ik vind dat best wel schokkend. 

Maar goed, ik geloof in karma en vriendelijk zijn voor elkaar, jij duidelijk niet. Dat kan.

IMI-x2 schreef op 01-10-2023 om 20:12:

[..]

Oef zeg, dat is echt wel keihard van je. Zo weinig, eigenlijk geen compassie met je medemens. Ik vind dat best wel schokkend.

Maar goed, ik geloof in karma en vriendelijk zijn voor elkaar, jij duidelijk niet. Dat kan.

Ik heb voor heel erg veel mensen juist wel compassie maar niet voor de vrouw van. Sorry. Zijn probleem en haar probleem. Niet de mijne. Als een vrouw mijn man probeert te versieren, wat verschillende keren gebeurd is zelfs waar ik bij was,  kijk Ik mijn man aan niet die vrouw. Ik geloof niet in iets van een girlcode. 

Dat jij het dan over een kam scheert dat ik dan in het geheel mensonvriendelijk ben is onjuist. 

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 19:53:

[..]

Ik voel nul komma nul voor hetgeen wat ik diens vrouw zou aandoen. Ik voel nul komma nul verantwoording voor een kapot huwelijk of gezin. Het is zijn pakkie an. En zij had beter haar best kunnen doen in sommige gevallen. Dus you win some you lose some. Het leven is hard. En ik ga voor mijn eigen geluk.

Maar dat geluk is nogal betrekkelijk als je met een leugenachtige vreemdganger gaat. If they do it with you, they do it to you. Zo gewonnen zo geronnen etc

Izza schreef op 01-10-2023 om 18:39:

Vreemdgaan is gewoon niet ok. Of je dat nu eenmalig doet met de buurvrouw, een bureau inhuurt of iemand achter het raam bezoekt.

Ik denk dat een bedrogen partner weinig boodschap heeft aan met wie je het gedaan hebt hoor... Ervoor betalen maakt het echt niet minder erg. Sterker nog de kans is groot dat je daardoor meewerkt aan uitbuiting en mensenhandel. Of denk je dat alle dames daar volledig uit vrije wil en voor de hobby staan.

Ik zelf heb nog meer respect voor iemand die zijn nek uit steekt om iemand te versieren en afgewezen kan worden dan een man die even een vrouwtje gaat kopen. Vind ik heel naar

Moederkareltje schreef op 01-10-2023 om 20:24:

[..]

Ik heb voor heel erg veel mensen juist wel compassie maar niet voor de vrouw van. Sorry. Zijn probleem en haar probleem. Niet de mijne. Als een vrouw mijn man probeert te versieren, wat verschillende keren gebeurd is zelfs waar ik bij was, kijk Ik mijn man aan niet die vrouw. Ik geloof niet in iets van een girlcode.

Dat jij het dan over een kam scheert dat ik dan in het geheel mensonvriendelijk ben is onjuist.

Mensonvriendelijk niet maar wel egoïstisch. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.