Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-09-2011 om 23:28
als ik nu al vast de campings en overnachtingen voor volgende zomer boek ?
Ik heb heerlijk na 2 weken z-fr op indd perfecte campingkjes helemaal geen zin in dit weer, ik heb nog 2 weken net gedaan alsof ik nog op vakantie was maar inmiddels is dat gevoel van totale relaxtheid weg geregend.
argh.
Dus ik heb afgelopen dagen 3 heerlijke campinkjes super goedkoop (elk jaar komen we tot de conclusie dat back to basic wel erg lekker is) gezien.
het is dat i mij wat onzeker voel, anders zou ik zo de 3 campings aanschrijven en de boel regelen.. Graag omstanders.
Oh en had ik al gezegd dat het wel erg veel regent en de bomen hier al blad verliezen, de cavia's depressief uit hun buitenhok mij aan kijken, de poes op de kattenbakkak poept en geen pootje meer buiten zet, de kinderen voor de tv hangen en vervelend worden en ik mijn zomerkleren mis....
14-09-2011 om 09:23
Eltie semnadisse
ja die ken ik ! Ik weet niet of het echt iets voor ons is, het komt een beetje 'leefgemeenschap' op mij over. Een ritje op de tractor is ook inmiddels te kinderachtige voor mijn 8 jarige. Ander nadeel lijkt mij dat dit weer een Nederlandse camping is, dus Nl'se eigenaren en alleen maar Nl'se gasten.
Ik ga denk ik die camping die niet reageert even bellen of anders direct boeken via de website.
16-09-2011 om 17:37
Ga ook komende week boeken
Maar wij willen volgend jaar gaan vliegen (naar Curacao) dus dan loont het om vroeg tickets te boeken.
17-09-2011 om 12:56
Ook januari
De organisatie waar ik boek komt ook pas in januari met de prijzen (zelfde organisatie, Joyeux, heb ik je nieuwe nick gespot?). Ik heb wel altijd al maanden van tevoren plannen voor midweekjes in mei- of herstvakantie, maar als het dan zover is komt het financieel vaak lastig uit. Ik heb nog geen idee waar ik volgende zomer heen ga, en dat vind ik eigenlijk wel heel leuk.
17-09-2011 om 21:46
3 weken gereserveerd
he he, mooi. 2 weken op een camping in de Dordogne (super goedkope caravan met voortent zonder water en sanitair, back to basic maar dan niet in een eigen tent) en een week grens dordogne, ook goedkoop in een chalet zonder sanitair.
beide met zwemrivier en zwembad, zalig.
Komend jaar nog eens kijken wat we doen met de overnachtingen, met een beetje geluk kunnen we bij vrienden in parijs terecht.
17-09-2011 om 22:13
Joyeux!
Nou ja, wat grappig. Het heeft wel even geduurd voor ik het doorhad (ik had eerst iemand anders op het oog